Gjest Gjest Skrevet 28. august 2008 #1 Del Skrevet 28. august 2008 Er det ikke veldig dyrt å kjøpe billige klær på amerikanske nettsteder, i forhold til i norske vanlige butikker..? Har så mange jenter masse penger og driter i sluttprisen? Hører stadig om noen som bestiller fra Forever 21 osv... Eller er det ikke så ille dyrt som jeg tror? Ser ikke vitsen i å bestille varer for 4-500kr som etter porto og toll koster over 1000kr... Samtidig er det mye fint å handle i disse butikkene... Er det håp for en litt mer pengeløs studine også? Har både tatt opp lån, får litt stipend og jobber. Men har egentlig mer enn nok med skyhøy husleie, mat og strømregninger uansett. Hvor får dere pengene fra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pittie Skrevet 28. august 2008 #2 Del Skrevet 28. august 2008 Mange unge får penger med foreldre, bor billig, evt bor hjemme etc. Jeg selv har en venninne som bor hjemme og går skole. Hun har da en jobb i helgene og har 4000kr i mnd til å bruke på seg selv. Og i mange tilfeller er det mye billigere fra utlandet uansett om toll/moms gjør prisen høyere. Og man får jo klær som ikke alle har. Sett av penger hver mnd, da kan du gjøre en fin handel på nettet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2008 #3 Del Skrevet 28. august 2008 Jeg skulle egentlig begynt tredje året på videregående i fjor, men bestemte meg for å jobbe og tjene penger istedet. Tjente ca 13000 i måneden, mye ble satt rett på sparekonto, mens noe ble brukt til klær, tilbehør og annet dill. Bodde hos foreldrene mine og hadde ikke en eneste kjip utgift. Bor fortsatt hos dem, nå har jeg startet i tredje klasse og jobber to kvelder i uken + annenhver lørdag. Neste år blir det dessverre andre boller, i egen leilighet langt fra mine kjære foreldre, for da starter jeg på høyskole... Men litt hjelp fra foreldre blir det nok da også, selv om jeg ikke kan gå like amok da som før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå