Gå til innhold

Bridalshoes atter en gang :)


Frøya*0803

Anbefalte innlegg

Etter at flere her har bestilt hos Bridalshoes og synes å være godt fornøyde, bestemte jeg meg for den løsningen, jeg også. Så nå er jeg kjempespent på om det blir full klaff :D

Men jeg lurer på: hvor lang tid gikk det fra dere bestilte til beløpet var trekt fra kontoen?

Jeg har fått en bekreftelse på bestillingen per mail, men det har ikke vært noen bevegelser på kontoen enda. Jeg bestilte 28. mai.

Hilsen meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men jeg lurer på: hvor lang tid gikk det fra dere bestilte til beløpet var trekt fra kontoen?  

Det tok 14 dg før beløpet var trukket fra min konto.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var godt å høre at det gikk såppas mange dager. Jeg oppdaget nemlig dagen etter at jeg bestilte skoene at jeg hadde glemt å overføre penger til den kontoen :wink:

Men da er nok alt i orden :D

Jeg bestilte Arianna

http://www.bridalshoes.com (De ligger under "lave hæler")

Jeg er en total kløne på høye hæler, så jeg måtte gå for noe traust og lavt :wink:

Jeg kan heller ikke ha sko som er for smale og spisse, så jeg tror og håper at disse vil passe bra for meg.

Tusen takk for svar, begge to!

Klem fra meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte 14. mai. Beløpet ble trukket 22.mai. 30. mai sa de at skoene var rett rundt hjørnet.

Postkassa var tom i dag også! :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men de sier vel også at man må regne 15 dager fra beløpet er trekt til du har dem i posten.... De kommer nok snart. Jeg venter på mitt andre par.... kløna ombestemte seg etter skoene ble sendt første gangen :lol:

De første hadde ganske høye hæler og var superstilige, men så begynte jeg å tenke på at det var litt teit at jeg skulle balansere rundt på høye hæler denne ene dagen, når jeg aldri gjør det ellers. Dessuten er min kjære like høy som meg, så hvorfor skal jeg bli høyere enn ham? Uansett, jeg endte opp med å sende dem tilbake og venter nå spent på et par "ribbon". Helt flate "ballett-sko". Fant ut at skoene hverken kom til å synes eller bli brukt særlig mye etter den dagen! :wink:

Comfort first!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Stjernesol

Hei Frøya*0803,

Jeg bestilte mine sko 27. mai og beløpet ble trukket fra konto i dag. Så da er det vel stor sannsynlighet for at du ser bevegelser på kontoen din ila få dager.

Lykke til i hvertfall!

Og til 14062003: Håper skoene dine kommer snart! Det må være ganske stressende å mangle noe så vesentlig når det bare er litt over en uke igjen!

-Stjernesol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett' date=' jeg endte opp med å sende dem tilbake og venter nå spent på et par "ribbon". Helt flate "ballett-sko"[/quote']

Beklager å bryte inn i tråden, men jeg ville bare si at jeg var inne på siden og tittet. Og ballett-skoene er jo helt nydelige (selv om jeg er en sky-high-heels-jente selv :ler: )

loolaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og til 14062003: Håper skoene dine kommer snart! Det må være ganske stressende å mangle noe så vesentlig når det bare er litt over en uke igjen!

Joa, jeg stresser litt. Jeg har klokketro på at de kommer, men allikevel ... Tanken på å måtte kjøpe sko i en brudebutikk i Oslo dager før bryllupet byr meg i mot!

Ingen lapp i postkassa i dag heller. 9 dager igjen :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 dager igjen og Posten kan ikke se noen pakke komme inn til Norge med postnr 1413 de siste 3 ukene.

VRÆÆÆÆÆL

Skoene ble bestilt 14. mai. Beløpet trukket 22. mai og sendt en gang forrige uke (tidligst 2. juni).

88,5 timer igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helenius
4 dager igjen og Posten kan ikke se noen pakke komme inn til Norge med postnr 1413 de siste 3 ukene.

Æsjameg... La oss håpe det ordner seg! Gift blir dere uansett - skoene dine er neppe det folk kommer til å tenke mest på, men jeg skjønner godt at du er frustrert!!! Håper det ligger lapp i posten i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...