Morea Skrevet 28. august 2008 #1 Del Skrevet 28. august 2008 Har kastet meg over motemagasinene og sett mye fine klær i år. Helt min stil. Men har vært ute i Oslo og lusket, og finner slettes ingen ting. Er jeg for tidlig ute? Jeg er for det første ute etter en vinterkåpe/jakke. Klassisk med en tvist. Ikke for dyr, men sånn 2-2500 kroner. 3000 hvis den er verd det. Liker klassiske klær, skjørt, draktjakker, tweed og mikser gjerne "dyrt" (ikke Chanel og Armani-dyrt, men mer Marlene Birger, Bruuns etc) med billigere topper og greier. Hvor kommer de fine klærne?????? Tips anyone? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 28. august 2008 #2 Del Skrevet 28. august 2008 *abonnere* var ute og titta jeg også og fant ikke noe av interesse. Regner med at høst/vinterklærne ikke har kommet for fullt ut i butikkene enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morea Skrevet 28. august 2008 Forfatter #3 Del Skrevet 28. august 2008 Ja, la oss for Guds skyld håpe det! Tror blant annet at mange av vinterjakkene ikke er ute ennå. Og så er det veldig mye sånne løse, store kjoler, som i sommer. Og de passer ikke til meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 28. august 2008 #4 Del Skrevet 28. august 2008 Ja, jeg syns også det og så er det så mye sensommer-klær i butikkene enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå