Nala Skrevet 4. juni 2003 #1 Del Skrevet 4. juni 2003 Etter en lang pause er jeg nå tilbake på KG. Har lest litt innimellom, men ettersom døgnet rett og slett ikke har mange nok timer for min del, har det blitt minimalt med skriving. Men nå, nå har jeg lyst til å hive meg på igjen. Gleder meg til å bli en ekte KGer igjen, folkens. Klem, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 4. juni 2003 #2 Del Skrevet 4. juni 2003 Hei og velkommen tilbake. Jeg husker deg godt...vi er jo fra 9000-byen begge to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 4. juni 2003 #3 Del Skrevet 4. juni 2003 Velkommen tilbake. Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Scampi Skrevet 4. juni 2003 #4 Del Skrevet 4. juni 2003 Tjohei Nala! Kjekt at du er tilbake, for hva er vel forumet uten ei skikkelig løve?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 4. juni 2003 #5 Del Skrevet 4. juni 2003 FLERE fra 9000-byen??? Så kjekt, der bor jeg også M Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 4. juni 2003 #6 Del Skrevet 4. juni 2003 Husker deg jeg også, du med en søte avataren. Velkommen tilbake ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orakel Skrevet 4. juni 2003 #7 Del Skrevet 4. juni 2003 Velkomment tilbake Nala. Kjekt å ha deg her igjen :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 4. juni 2003 #8 Del Skrevet 4. juni 2003 Velkommen tilbake, Nala! Koselig og se deg igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 4. juni 2003 #9 Del Skrevet 4. juni 2003 Tenkte faktisk på deg her om dagen, og lurte på hvor det hadde blitt av deg. Velkommen tilbake! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 4. juni 2003 #10 Del Skrevet 4. juni 2003 Husker den løven der jeg også ja. Velkommen tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 4. juni 2003 #11 Del Skrevet 4. juni 2003 Flott du er tilbake Nala.. Glad for å ha deg her igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 4. juni 2003 Forfatter #12 Del Skrevet 4. juni 2003 Takk for den varme velkomsten, jenter. Kjekt å være tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brum Skrevet 5. juni 2003 #13 Del Skrevet 5. juni 2003 velkommen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå