Gå til innhold

Hvilken nettdateside bruker du...?

Gjest Gjest_anki_*

Anbefalte innlegg

Flere jenter bør begynne med nettdating, utvalget for oss menn (meg) er helt latterlig dårlig. Jentene på nett består stort sett av to typer: Det er de *kremt* mindre pene med lav selvtillit som ikke får nok oppmerksomhet på byen, og så er det de som vil vise fram puppene sine. Og når jeg først finner noen jeg liker så er det 40 andre menn inne på profilen og konkurrerer med meg, og om du i det hele tatt får kontakt med henne så oppnår man i alle fall ikke noe kjemi med det første siden de har vært igjennom nøyaktig samme regla hundre ganger før meg med andre beiliere.

Jeg synes det er urettferdig og nedverdigende. Jeg er en smart og attraktiv kar som sliter med å være seg selv blandt folkemengder, og så er det dette som liksom skal være alternativet? Jeg håper jentene innser hvor godt de faktisk har det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Moonlit

Det får nok bli Svensk match: "match.se"... Har blitt bra, - veldig bra - behandlet av noen svenske jenter/damer. Men var visst ikke helt mentalt klar til å flytte til Sveriga og kanskje se venner sjeldnere, ha et litt mindre fabelaktig liv. I det virkelige blir man oppriktig verdtsatt av kvinner som har kjent en noen måneder - de lyser opp og det føles virkelig godt, sterkt og positivt. Men alltid er de enten gift, har type, eller er så unge at det er bedre å satse på kanskje et vennskap for livet, enn noe fremtidig følelsesmessig-problem. Av norske jenter på nettet så blir man regel virkelig behandlet som en dritt. Man kan virkelig få studert teknikker og hodninger: "Moving-goal-posts"... ...og uansett hva eller hvordan man sier noe, så blir man mistenkeliggjort. Snakker man lett om positive ting så er det galt, går man dypere så er det galt. Spør man er det galt, forteller man så er det også galt; det er selvsentristisk. Som regel blir man bare trist og såret. Noen ganger spretter nesten øya ut, det er for absurd. ...og omtrent dinosaurisk i holdningen.

Får gjøre noen forsøk til i Norge, men har begynt å bruke mindre penger på reiser og dyrt og fancy sportsutstyr, om jeg må forlate landet og venner, så er det verdt for å bli behandlet som den man er, og likeverdig. - Å rote til med venner vil jeg ikke. De skal man kanksje ha hele livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Gjest Stjernedryss

Jeg driver å tester ut møteplassen nå. Har fått masse brev ca 200, men veldig få av interesse. Har imidlertid funnet en som er interessant og planlegger å møte, så bare håper på at han er seriøs nok :) Noen som har erfaring fra møteplassen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg for min del finner nettdating patetisk, og bruker derfor ingen sjekkeside. :)

Så nedlatende du er. Noen har ikke andre alternativ enn å treffe folk via nettet.

Eventuelt så er det fordi de mest attraktive på Sukker kun er der for å tilfredstille eget ego, eller skaffe seg litt kjapp og grei sex i ny og ne. Er jo stadig noen som klager på at de har blitt "lurt og pult" av en eller annen glatting på de sidene :) Husker det var litt debatt på siden om hvorfor mange tilsynelatende veldig attraktive av begge kjønn var registrert der i flere år. Synes ihvertfall at det er grusomt mye rart blant damene på Sukker i forhold til de andre sidene.

Jeg tenkte jo uansett ikke på nettdatingsider generelt, men Sukker spesielt. Folk på alle de andre sidene virker stort sett ganske okei. Det blir som Tiger Tiger i utelivet, Sukker tiltrekker seg rett og slett de ekle overfladiske menneskene.

Jeg har vært innom 3-4 nettdatingsider, og Sukker er avgjort vinneren på mange måter. Har møtt bortimot 10 personer fra Sukker, og samtlige har vært hyggelige personer med samme målsetning som meg (finne en partner). Dessverre har det ikke vært full klaff foreløpig. Hvordan det ser ut i andre aldersgrupper, men i hvertfall i aldersgruppen 32 - 42 er det mange seriøse og "skikkelige" menn. Og selvfølgelig en haug helt uaktuelle, men jeg synes at f.eks. Møteplassen og Match har et mye skralere utvalg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Møteplassen og Match har et mye skralere utvalg.

Veldig enig. Jeg er 25 og det er forholdsvis labert der når det gjelder min aldersgruppe. Nå har jeg jo funnet en spesiell jeg har lyst til å møte da :D, ellers vil jeg si at sukker er bedre. Har ikke møtt noen fra noen av stedene ennå, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare testet match.com og der møtte jeg min forrige kjæreste. Det varte 1 år. Jeg har fortsatt profilen min der men ikke åpnet den enda. Vet ikke om jeg kommer til å gjøre det heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Stjernedryss
Jeg har bare testet match.com og der møtte jeg min forrige kjæreste. Det varte 1 år. Jeg har fortsatt profilen min der men ikke åpnet den enda. Vet ikke om jeg kommer til å gjøre det heller.

Hvorfor ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Da har jeg åpnet profilen min på match igjen.. Jeg fikk mld fra en nesten med en gang. Faktisk fra en jeg har sendt mld med fra men aldri møtte. Vi skrev noen mld og til slutt så bytta vi tlf. Se om det blir noe date da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss

Jeg er også på match nå. Har skrevet meldinger med et par stykker, men synes stedet er litt lite brukervennlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sidene dems hadde forandret seg litt så jeg måtte endre og fornye ting litt. Slitsomt men får se om det er verdt det. Usikker på om jeg gidder å betale for det men har det gratis i 3 dager nå. Se hva jeg gjør etter det. Dumt at man ikke en gang kan lese mld uten å betale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg åpnet profilen min på match igjen.. Jeg fikk mld fra en nesten med en gang. Faktisk fra en jeg har sendt mld med fra men aldri møtte. Vi skrev noen mld og til slutt så bytta vi tlf. Se om det blir noe date da..

Igår så fikk jeg mld av han igjen. Han vil at jeg skal komme på besøk hos han. Gjett om han bare er ute etter en ting da.. :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår så fikk jeg mld av han igjen. Han vil at jeg skal komme på besøk hos han. Gjett om han bare er ute etter en ting da.. :nei:

Er enig at det er rart å møtes for første gang hjemme hos motparten. Hadde heller ikke følt meg komfortabel med den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er enig at det er rart å møtes for første gang hjemme hos motparten. Hadde heller ikke følt meg komfortabel med den

Tro meg, det gjør ikke jeg heller. Best å møtes ute et sted første gang. På cafè eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder på å teste E.kontakt nå...registrerte meg der igår og fikk MANGE svar. Får krysse fingrene for at jeg finner meg en kjekkas..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Hilde K S

Altså. Politiet går jo ut og advarer damer som driver med nettdating mot å dra hjem til noen de første gangene.

Jeg har aldri gjort det, me alltid møtt dem ute på kafé og sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trives veldig godt på www.okcupid.com , er endel useriøse folk der og ellers litt få menn fra norge. Men har møtt mange hyggelig oppegående mennesker på den siden.

Matchingsystemet fungerer jo også mye bedre enn match.com sitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså. Politiet går jo ut og advarer damer som driver med nettdating mot å dra hjem til noen de første gangene.

Jeg har aldri gjort det, me alltid møtt dem ute på kafé og sånt.

Jeg har og kommer aldri til å gjøre det. Best og trygget å møtes ute et sted de første gangene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg har og kommer aldri til å gjøre det. Best og trygget å møtes ute et sted de første gangene.

Enig. Gikk på date med en jeg traff på E-kontakt og vi valgte å treffes ute...Skummelt nok det! Skulle ikke ville invitere noen hjem...Kan tillegge at daten gikk kjempebra og etter noen treffer på byen fikk han komme hjem til meg...Nå er vi samboere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...