PeeWee Skrevet 7. september 2008 #21 Del Skrevet 7. september 2008 Ikke finn på å meld deg på be2, de driver med svindel! Det de gjør er å konstruere menn og kvinner som ikke eksisterer, som så sender et par meldinger i hytt og pine. Uansett, så er vel du enda en av disse som blir evig singel fordi kravene er for høye...... Menn som har høy utdannelse, jobber som advokat, er bereit, kjekk og alt håret bevart får nok kjæreste uten å ty til nettdating. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 7. september 2008 #22 Del Skrevet 7. september 2008 Jeg er 35 og ønsker ikke å være på et sted som kaller seg "sukker". Det enste mulige aktuelle (jeg er kritisk til netttreff) kan muligens være www.be2.no Mennene der skal visstnok være høyt utdannet, ha gode jobber, bereist og forhåpentligvis kjekke. Men jeg så et bild eder av en og han var skallet, blek og bodde i Nord-Norge. Ikke bra. Håper ikke alle single menn i dette landet er losers. Er du virkelig 35? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stillest vann Skrevet 7. september 2008 #23 Del Skrevet 7. september 2008 Jeg er 35 og ønsker ikke å være på et sted som kaller seg "sukker". Det enste mulige aktuelle (jeg er kritisk til netttreff) kan muligens være www.be2.no Mennene der skal visstnok være høyt utdannet, ha gode jobber, bereist og forhåpentligvis kjekke. Men jeg så et bild eder av en og han var skallet, blek og bodde i Nord-Norge. Ikke bra. Håper ikke alle single menn i dette landet er losers. Hva, er Sivert Høyem på Be2? :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 8. september 2008 #24 Del Skrevet 8. september 2008 Menn som har høy utdannelse, jobber som advokat, er bereit, kjekk og alt håret bevart får nok kjæreste uten å ty til nettdating. Du finner/fant (er ikke der mer, vet ikke hvem som er der nå) flere menn (og kvinner) på f.eks sukker, som har høy utdannelse, jobber som ville tilfredsstilt kresne golddiggers, bereiste, kjekke med masse fint hår på Sukker. Det er ikke fordi de ikke kan finne partner på noen annen måte, men fordi det å treffe folk på nett, for mange, er ett tillegg til hvordan man møter folk ellers. Jeg og flere av oss ikke fullt så fancy, er heller ikke på nettdatingssider fordi "trenger" det, eller fordi vi ikke møter menn ellers, men fordi vi ser det som ett tillegg til andre steder. Og, dersom man er høyt utdannet, og godt i en hektisk jobb som krever mye, så er det ikke alltid man har så mye tid til å bli kjent med folk, da kan nett være ett godt alternativ. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PeeWee Skrevet 8. september 2008 #25 Del Skrevet 8. september 2008 Eventuelt så er det fordi de mest attraktive på Sukker kun er der for å tilfredstille eget ego, eller skaffe seg litt kjapp og grei sex i ny og ne. Er jo stadig noen som klager på at de har blitt "lurt og pult" av en eller annen glatting på de sidene Husker det var litt debatt på siden om hvorfor mange tilsynelatende veldig attraktive av begge kjønn var registrert der i flere år. Synes ihvertfall at det er grusomt mye rart blant damene på Sukker i forhold til de andre sidene. Jeg tenkte jo uansett ikke på nettdatingsider generelt, men Sukker spesielt. Folk på alle de andre sidene virker stort sett ganske okei. Det blir som Tiger Tiger i utelivet, Sukker tiltrekker seg rett og slett de ekle overfladiske menneskene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 8. september 2008 #26 Del Skrevet 8. september 2008 Jeg tenkte jo uansett ikke på nettdatingsider generelt, men Sukker spesielt. Folk på alle de andre sidene virker stort sett ganske okei. Det blir som Tiger Tiger i utelivet, Sukker tiltrekker seg rett og slett de ekle overfladiske menneskene. jaja, men da er det jo greit at vi overfladiske og ekle menneskene som finner noen på sukker, har ett sted å være da. Er jo greit å finne noen som er relativt like en selv. Så selv om jeg ikke kjenner meg igjen, verken meg selv eller andre jeg kjenner som er eller har vært på sukker, så vet jeg om flere som har funnet hverandre der. Da er det jo fint for dem/oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gus Skrevet 8. september 2008 #27 Del Skrevet 8. september 2008 Jeg ble positivt overrasket over sukker den gang jeg prøvde det. Det skumle er at man kan møte nesten nøyaktig den persontypen man har søkt etter. Da skjønner man at man ikke ønsker seg det man trodde... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 8. september 2008 #28 Del Skrevet 8. september 2008 Jeg har vært på ulike datingsider på nett... Og kan bare understreke, som flere andre her sier, at man finner mye rart på nett, men også mye bra. Selv har jeg fått mange gode venner gjennom ulike fora. For mange er nettdating en fin greie, mange bor kanskje ikke midt i 'tykkeste Oslo', reiser mye i jobb, har en travel hverdag eller rett og slett er sjenert, og treffer kanskje ikke så mange. Jeg begynte i min tid på Spray, noe som endte opp i mange gode vennskap av begge kjønn, men det er en side som jeg gikk bort fra for en god del år siden. Ellers har jeg vært på nettby, finnenven, blink, sukker og sikkert en del andre. Jeg brukte de ulike datingsidene til å i første omgang til å bli kjent med andre mennesker, og jeg har møtt mange hyggelige mennesker som er blitt venner. Møtte mange hyggelige som også sikkert kunne ha blitt kjærester, men som av ulike grunner ikke ble det. Og ja, jeg møtte også noen rare mennesker, som sikkert syntes at jeg også var rar Han jeg nå deler hus med møtte jeg på Blink. Vi er begge oppegående, men bodde på 'hver vår kant' av landet og hadde vel aldri møttes om det ikke var for nett. Han levde i en hektisk hverdag og hadde rett og slett ikke tid til vanlig sjekking på byen, og jeg har alltid vært lite interessert i fulle menn på byen som proklamerer at man er 'den vakreste i heeeeele verden'..... Måten jeg gjorde ting på, var å se på datingsidene som en mulighet til å bli kjent med andre, så jeg holdt en kameratslig og lett flørtende tone med de jeg snakket med. Var alltid høflig med folk, med unntak av om jeg kom over noen som var ufine (noe som var svært sjelden), svarte alle og snakket med folk på msn kjapt. I tillegg ønsket jeg å møte folk så fort som mulig, det er kjedelig å bruke mye tid og energi på noen som aldri kan bli noe mer enn en venn om man er ute etter en kjæreste. Lykke til med nettdatingen! Der, som ellers i verden, så er det alt mulig av ulike mennesker, og jeg tror man finner sine 'egne' datingsider der ute som man føler passer for en selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_girl_* Skrevet 27. september 2008 #29 Del Skrevet 27. september 2008 Jeg fant min kjære på Hei! Dagbladet. Og jeg har alltid vært skeptisk til nettdating, men det går an. Mvh Yvonne hei!dagbladet er desverre nedlagt, men er laget nytt på www.goklem.com!gratis det også da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginajannoo Skrevet 28. september 2008 #30 Del Skrevet 28. september 2008 E-kontakt! Traff en nydelig fyr der sukk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 29. september 2008 #31 Del Skrevet 29. september 2008 Tråden er ryddet iht KGs regler. mrs_bond, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gammelt Heimedlem Skrevet 20. oktober 2008 #32 Del Skrevet 20. oktober 2008 Hei.dagbladet er nedlagt. :slår: Alle medlemmene tvangsflyttet til Match.. Noen av forum-folka startet eget forum, og dro med seg endel dit.. Heiforum kaller de det.. Har såvidt vært innom og sett på "raritetene". Ikke tvil om at det er de samme gamle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Tone_* Skrevet 20. oktober 2008 #33 Del Skrevet 20. oktober 2008 Jeg har prøvd flere nettsider nå, og kan si litt om mine erfaringer. Match ser ut som den greieste, den funker fint teknisk, og det er ganske mange menn i min aldersgruppe fra byen jeg bor i - jeg ønsker bleikfeite skallete nordlendinger, altså ;-) Q500 kan også se bra ut, men der synes jeg selve den tekniske løsningen suger. Går tregt å åpne og lese en mail, da må man sitte i sekunder og se et svirrende hjerte før teksten endelig kommer opp. Men okei, har kommet i kontakt med et par sjeler der som kanskje.... så skal ikke avskrive den helt. På begge disse sidene har jeg betalt medlemskap, og ser at det er mange av de samme mennene begge plasser (jeg søker bare på de fra hjembyen min). Har sett litt på Sukker, uten å betale medlemskap. Men der kan man ikke søke spesifikt på by, bare på fylke, så det kommer opp ganske mange som er litt uaktuelle likevel. Har ikke fått kontakt med noen der, men har ikke laget noe særlig til profil heller enda. Tror ikke utvalget menn fra min by er så stort at jeg kommer til å betale for medlemskap heller. Men Sukker har forum der man kan diskutere ting ang. nettdating eller hva som helst, og det syns jeg er flott. Da får man et "bredere" bilde av "kandidatene", når de er aktive der i tillegg til profilen sin. Så kanskje ikke Sukker er så galt som navnet tilsier likevel. Be2 - der var jeg gratismedlem en stund, men der var det ingen aktuelle så jeg gidder ikke titte innom der mer. E-kontakt har jeg såvidt sett på, altfor lite til å danne meg et inntrykk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2008 #34 Del Skrevet 21. oktober 2008 I himmelen! Der laget jeg meg en profil på den 2be saken. Beklager altså, men når min beste match er en heismontør fra Stokkmarknes, når jeg søker etter en med like høy utdannelse som meg selv, eller mer, og fra omtrent der jeg bor som er Oslo, så er det ikke det beste jeg har vært med på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SnillMito Skrevet 21. oktober 2008 #35 Del Skrevet 21. oktober 2008 Jeg har fått pult litt via Nettby.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sweden Skrevet 22. oktober 2008 #36 Del Skrevet 22. oktober 2008 noen som vet om noen svenske nett kontakt sider? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2008 #37 Del Skrevet 26. oktober 2008 Jeg føler match.no bare er ute etter pengene mine. Men det er de vel alle..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sirilill Skrevet 26. oktober 2008 #38 Del Skrevet 26. oktober 2008 Såklart, men noen er mer ute å gi noe for pengene enn andre også da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2008 #39 Del Skrevet 30. oktober 2008 Hvilken side gir mest for pengene? Er selv på møteplassen, men føler ikke jeg får så mye respons fra medlemmene når jeg skriver til de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilleluna Skrevet 30. oktober 2008 #40 Del Skrevet 30. oktober 2008 Har inntrykk av at det som er mest populært for folk i 20-30 årene er Sukker og Match. Har selv hatt profil på Match lenge uten at jeg har truffet noen jeg liker både utseende- og personlighetsmessig. Er det bare jeg som er kresen? Eller er det mindre kjekke menn på nettet enn i det virkelige liv? Hvis det er tilfelle kan jeg jo heller gå på byen. Hva synes dere andre om mennene på nettet? Jeg nettdatet litt for noen år siden, beskrev megselv som "liten og " søt, bl.annet. En av de jeg kom i kontakt med, og som jeg syntes virka interessant spurte etter noen mailer:"Du er vel ikke VELDIG liten, vel? Jeg mener, siden jeg er ca 190, så ser det jo veldig komisk ut med ei veldig lita dame..." Jeg regner med at han hadde et aldri så lite kompleks....? lilleluna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå