Gjest Gjest_anki_* Skrevet 27. august 2008 #1 Del Skrevet 27. august 2008 Ikke for at jeg skal luske på deg... Men er nylig blitt singel og mye hjemme alene pga en datter så jeg trenger noe å gjøre Tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 27. august 2008 #2 Del Skrevet 27. august 2008 jeg for min del finner nettdating patetisk, og bruker derfor ingen sjekkeside. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 28. august 2008 #3 Del Skrevet 28. august 2008 Jeg fant min kjære på Hei! Dagbladet. Og jeg har alltid vært skeptisk til nettdating, men det går an. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 28. august 2008 #4 Del Skrevet 28. august 2008 jeg har vært på sukker, har truffet noen flotte menn gjennom den siden, noen som idag kun er gode venner, og en som kanskje blir noe mer? tiden vil vise. har lært meg å legge merke til alle som faktisk treffer noen slik, og ikke bare alle som ikke finner noen slik. Det er vel som alle andre sjekke-arenaer, noen finner noen på nettet, andre finner noen på bussen og atter andre finner hverandre i fylla på fest eller byen. For meg er nett mye mer aktuellt en f.eks byen eller fest, det blir nemlig helt feil for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2008 #5 Del Skrevet 28. august 2008 Jeg har møtt menn fra nettby og sukker. Foretrekker nettet fremfor å møte noen på fest i fylla. Ting blir så annerledes når man er edru. Uff, har mange skuffelser der ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_janna_* Skrevet 28. august 2008 #6 Del Skrevet 28. august 2008 Enig i at det er kjempeflott å høre historier om det som funker, og at noen finner hverandre. Selv har jeg prøvd Q500, Parship og er nå på Møteplassen. Vil ikke anbefale Parship, hvertfall, der er det stille som i graven, og veldig anonymt. Q500 er grei nok, men ikke så fantastisk, liksom. Mange playere der og, som alle andre steder. Syns det vanskeligste er å komme i dialog med noen for å bli kjent- om felles interesser, verdier og holdninger etc. Får masse henvendelser fra menn som skriver en halv setning, og det går som regel på utseendet. "du er fin- hilsen ole". Vel, det hele er en eneste stor utsilingsprosess, og nå ser det heldigvis ut som om jeg har fått meg en skikkelig seriøs samtalepartner, som jeg håper det kan bli noe mer med- spennende er det iallefall. :rødme: Lykke til, allesammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Vivienne_* Skrevet 29. august 2008 #7 Del Skrevet 29. august 2008 Har inntrykk av at det som er mest populært for folk i 20-30 årene er Sukker og Match. Har selv hatt profil på Match lenge uten at jeg har truffet noen jeg liker både utseende- og personlighetsmessig. Er det bare jeg som er kresen? Eller er det mindre kjekke menn på nettet enn i det virkelige liv? Hvis det er tilfelle kan jeg jo heller gå på byen. Hva synes dere andre om mennene på nettet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2008 #8 Del Skrevet 4. september 2008 Jeg synes det er kjempevanskelig, fordi folk, dvs. menn, plutselig bare hopper av en samtale som tilsynelatende er både hyggelig og gjensideg. Gjerne når den har vart en stund også! Der er i beste fall frustrerende. Jeg har brukt mach.com, er folk spes uhøfflige der? Hva med, jeg tror ikke dette kommer til å gå? Hvis noen har gode råd generelt, er jeg veldig takknemlig. Jeg blir litt lei, og litt lei meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2008 #9 Del Skrevet 4. september 2008 Jeg synes det er kjempevanskelig, fordi folk, dvs. menn, plutselig bare hopper av en samtale som tilsynelatende er både hyggelig og gjensideg. Gjerne når den har vart en stund også! Der er i beste fall frustrerende. Jeg har brukt mach.com, er folk spes uhøfflige der? Hva med, jeg tror ikke dette kommer til å gå? Hvis noen har gode råd generelt, er jeg veldig takknemlig. Jeg blir litt lei, og litt lei meg Jeg synes det er mye bedre å møtes ganske fort ansikt til ansikt, fremfor å sende mange meldinger frem og tilbake først. Det dabber kanskje litt av da, siden man ikke har en virkelig person å feste det til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 4. september 2008 #10 Del Skrevet 4. september 2008 Jeg liker sukker. Der er det flere kjekke gutter, og jeg tror jeg kommer til å møte noe derfra etter hvert. På sukker legger man jo også ut masse data om seg selv, slik at det blir kalkulert hvem man passer best sammen med. I tillegg har jeg skjult profilen min slik at den bare synes for de jeg har match med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
girlypai Skrevet 6. september 2008 #11 Del Skrevet 6. september 2008 (endret) jeg var medlem av nettby når jeg var singel, traff en del hunky hunks der inne. jeg avtalte å møte de på byen etter å ha skrevet litt, slik kunne jeg luke fort bort istedenfor en lang date hvor jeg viste at dette ikke bærte noe sted. jeg kunne vite innen 5 sekunder på første inntrykket om jeg ville bli mer kjent. møtte endel kjekke, men man merker fort om det er kjemi der eller ei.. var jeg ikke intr så "mista" jeg de på byn. merkelig hvor egosentrisk man er når man er singel. tenker jo nå i ettertid hvor slem jeg kunne være.. traff også han jeg er sammen med nå der inne. han kjente noen jeg hang sammen med, så vi hadde felles venner på nettby. så han brått på en fest også begynte vi å snakke om nettby og de felles venna våre.. " Hei.. hakke jeg sett deg før et sted? kjenner du...? ja stemmer det, sett deg på nettby!" hehe.. så deet stedet der var godt for mye når det kom til sjekking! glimrende sted for single! meldte meg ut med engang vi ble sammen. et realt sjekkested! så alle som er single! nettby er tingen! Endret 6. september 2008 av girlypai Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2008 #12 Del Skrevet 7. september 2008 Har lært meg å legge merke til alle som faktisk treffer noen slik, og ikke bare alle som ikke finner noen slik. Hva? Forsto ikke de setningene... Tips til TS: www.parship.no og www.be2.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 7. september 2008 #13 Del Skrevet 7. september 2008 Hva? Forsto ikke de setningene... Tips til TS: www.parship.no og www.be2.no Jeg oppfattet det slik at det er lurt å fokusere på de positive effektene av nettdating framfor de negative. Vi har jo en tendens til å se bare det triste og leie. Selv har jeg nemlig også bestemt meg for å merke meg de som har hatt hellet med seg. Og det er faktisk flere enn de som ikke har det, synes jeg å se. Det vil si at det er mange flere skikkelige, ærlige folk på nettdatingsider enn det er rundbrennere og løgnere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 7. september 2008 #14 Del Skrevet 7. september 2008 Hva? Forsto ikke de setningene... Tips til TS: www.parship.no og www.be2.no Det jeg sier, er at istedenfor å legge merke til alle de som IKKE synes det fungerer, og de som ikke finner noen på nett, så er det greit å se alle de som treffer noen på nett. Som Emera sier, fokuser på det positive istedenfor det negative. Det er alltid slik at det vi hører mest om, er det som IKKE fungerer, det er stort sett de som ikke liker noe eller ikke får til noe, som roper høyest. Det betyr ikke at det er de man nødvendigvis skal høre mest på. For noen fungerer det ikke, det betyr ikke at det ikke kan være supert for andre. Jeg oppfattet det slik at det er lurt å fokusere på de positive effektene av nettdating framfor de negative. Vi har jo en tendens til å se bare det triste og leie. Selv har jeg nemlig også bestemt meg for å merke meg de som har hatt hellet med seg. Og det er faktisk flere enn de som ikke har det, synes jeg å se. Det vil si at det er mange flere skikkelige, ærlige folk på nettdatingsider enn det er rundbrennere og løgnere. det tror jeg og, og vi finner jo rundbrennere og løgnere overalt, for meg er ikke nettet annerledes. Det er en hel haug med normale, skikkelige og greie mennesker, også har man noen duster, som stort sett er de man legger mest merkle til dessverre. endre fokus, så tror jeg man har en mye større sjanse for å finne noen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2008 #15 Del Skrevet 7. september 2008 Brukte q500 for nesten 3 år siden. Var medlem i noen mnd, så ble det betalingstjeneste. Var litt usikker, og bestemte meg for å ikke bli medlem. Men så plutselig ombestemte jeg meg, betalte og dagen etterpå fikk jeg en melding fra han som nå er mannen i mitt liv. Så det funket i hverfall for oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PeeWee Skrevet 7. september 2008 #16 Del Skrevet 7. september 2008 Synes ihvertfall Sukker suger. Det er jo stappfult av klyser og bimboer der. Generelt sett et oppholdsstet for de kvalme menneskene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 7. september 2008 #17 Del Skrevet 7. september 2008 Synes ihvertfall Sukker suger. Det er jo stappfult av klyser og bimboer der. Generelt sett et oppholdsstet for de kvalme menneskene. Den opplevelsen har i hvertfall ikke jeg. Virker som det er mye mer ordentlige gutter på sukker enn på nettby i hvertfall. Har kanskje noe med at man legger inn de egenskapene man ønsker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PeeWee Skrevet 7. september 2008 #18 Del Skrevet 7. september 2008 Det er nok flest normale folk på Sukker alt i alt, men synes det er mye rart der i forhold til Møteplassen, Q500 og noen av de andre. Jeg blant annet at to mer eller mindre beryktete politikk debatt personligheter har profil på Sukker. Jeg synes også at det ser ut som om det er utrolig mange bimbo jenter der. Generelt sett, så er det fult av de negative stereotypier som diskuteres på dette forumet på den siden. Ganske mange som viser frem puppene sine på Sukker i forhold til andre sider, og mange flere PR kåte er det der også. Fikk rett og slett dårlige vibber av å være på den siden. På de andre sidene har jeg ikke problem med noen av damene, men på Sukker er det mange jeg rett og slett ble kvalm av. Ble rett og slett lei av å gi svarte hjerter til alle jeg ønsket å slippe å se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 7. september 2008 #19 Del Skrevet 7. september 2008 Jentene har jeg ikke sett da, men jeg vet i hvertfall at det er mange gutter som virker ganske OK der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Malin_* Skrevet 7. september 2008 #20 Del Skrevet 7. september 2008 Jeg er 35 og ønsker ikke å være på et sted som kaller seg "sukker". Det enste mulige aktuelle (jeg er kritisk til netttreff) kan muligens være www.be2.no Mennene der skal visstnok være høyt utdannet, ha gode jobber, bereist og forhåpentligvis kjekke. Men jeg så et bild eder av en og han var skallet, blek og bodde i Nord-Norge. Ikke bra. Håper ikke alle single menn i dette landet er losers. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå