Gjest Henrik Skrevet 4. juni 2003 #1 Del Skrevet 4. juni 2003 Jenter: HVis jeg som single er på byern og rett og slett ser ei jente som er så flott at jeg godt kunne tenke meg å ha uforpliktende sex med henne - finnes det noen måte å spørre om dette som ikke bare blir teit og idiotisk? men litt sjarmerende rett og slett? Please, svar meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 4. juni 2003 #2 Del Skrevet 4. juni 2003 Hva med "Vil du ligge med meg?" Vil anta at det verste som kan skje er at du får nei. (Hvis hun rører på armen, dukk. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 4. juni 2003 #3 Del Skrevet 4. juni 2003 En kompis av meg gikk bort til ei råfin jente og sa"eg veit du har fi tte, få ho" Han fikk blåveis Han hadde ikke fått blåveis av meg, av og til har man lyst på sex, uten forpliktelser, og da er det vel best at man vet det er det man får? Direkte er bra, selv om kompisen min kanskje var i direkteste laget :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solkongen Skrevet 4. juni 2003 #4 Del Skrevet 4. juni 2003 Du styrker vel oddsen for et uforpliktende nummer, hvis du innleder kontakt uten fokus direkte på sex med en gang. Alle single som går på byen, av begge kjønn, har sex som formål i bakhodet. Men vi har enda ikke fått noen kulturell aksept for mer direkte henvendelser om det. Vi går noen omveier først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sisilie Skrevet 4. juni 2003 #5 Del Skrevet 4. juni 2003 Et godt tips er å lære seg å si noe svada om å "leve i nuet" og "jeg tar livet som det kommer, gjør du"? osv.osv.......altså ikke fokusere på sex med en gang, men samtidig ha en undertone av at du er tilgjengelig og at du er ute etter et sprell. Hvis dama snur ryggen til, så har du ikke dumma deg ut, hvertfall. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 4. juni 2003 #6 Del Skrevet 4. juni 2003 Fargen på øynene dine kommer til å kle sengetøyet mitt helt perfekt, lille venn! :-? (Syns den er så søt....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. juni 2003 #7 Del Skrevet 4. juni 2003 blir jeg sjekket opp med planlagte fraser og samtaler som ebber ut i ingenting, blir jeg irritert over at han ikke kunne vært ærlig- for det er ganske åpenlyst når gutter kun vil ha sex. det er større sansynlighet for at jeg svarer ja hvis han ikke legger skjul på at han vil ha sex... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 4. juni 2003 #8 Del Skrevet 4. juni 2003 Alle single som går på byen, av begge kjønn, har sex som formål i bakhodet. Men vi har enda ikke fått noen kulturell aksept for mer direkte henvendelser om det. Vi går noen omveier først. Really? Og vi som går ut for å se på livet sammen med en venninne eller kamerat.... uten tanke på og ha sex i løpet av kvelden med en vilt fremmed... er vi på feil sted vi da, eller? :x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 4. juni 2003 #9 Del Skrevet 4. juni 2003 Alle single som går på byen, av begge kjønn, har sex som formål i bakhodet. Men vi har enda ikke fått noen kulturell aksept for mer direkte henvendelser om det. Vi går noen omveier først. Hvilken planet kommer DU fra da? Sex er det siste jeg tenker på når jeg går på byen for å ha det gøy med venner... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 4. juni 2003 #10 Del Skrevet 4. juni 2003 Jenter: HVis jeg som single er på byern og rett og slett ser ei jente som er så flott at jeg godt kunne tenke meg å ha uforpliktende sex med henne - finnes det noen måte å spørre om dette som ikke bare blir teit og idiotisk? men litt sjarmerende rett og slett? Please, svar meg!! En venn av meg ville sagt det omtrent slik: Hei du, jeg har sittet og sett på deg en stund, og jeg synes du er så fantastisk søt og deilig. Hva sier du til litt uforpliktende og fantastisk sex? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 4. juni 2003 #11 Del Skrevet 4. juni 2003 men en ting slo meg bare helt plutselig - sexen blir ikke bedre av at en person har et pent ansikt..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 4. juni 2003 #12 Del Skrevet 4. juni 2003 Really? Og vi som går ut for å se på livet sammen med en venninne eller kamerat.... uten tanke på og ha sex i løpet av kvelden med en vilt fremmed... er vi på feil sted vi da, eller? :x Det er bare noe vi innbiller oss det skjønner du mysepusen!! Egentlig er vi ute etter sex, vi vil bare ikke innse det!! eller så har vi ikke forstått det helt enda bare... Jeg er singel å er på byen og på fester ofte, men det blir skrekkelig sjelden sex av det gitt.... og allikevel innbiller jeg meg at jeg har hatt helt perfekte kvelder!! Men nå har jeg prøvd meg på den der "øynene dine ville kledd sengetøyet mitt"- strofen på en potensiell sex-kandidat da.... så får vi si om det funker!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 4. juni 2003 #13 Del Skrevet 4. juni 2003 En kompis av meg gikk bort til ei råfin jente og sa"eg veit du har fi tte, få ho" :o herregud :o Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 4. juni 2003 #14 Del Skrevet 4. juni 2003 :o herregud :o Minnie ...han kunne jo i det minste ha spurt litt penere, i stedet for å bare si: få ho... eller hva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 4. juni 2003 #15 Del Skrevet 4. juni 2003 Helt enig, han kunne sagt ..vær så snill :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 4. juni 2003 #16 Del Skrevet 4. juni 2003 ja, og hadde han vært kjekk og sexy med det rette glimtet i øyet så kanskje han hadde fått et "ja" faktisk... hvis ikke hun var typen som ville følt det krenkende og nedverdigende da... isj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 4. juni 2003 #17 Del Skrevet 4. juni 2003 Enig m du Mysepus! Er man ute etter et lite eventyr, uten forpliktelser, så er det flott å være enige om det, og ikke gå rundt grøten. Er mannen tiltrekkende og selvfølgelig har et humoristisk glimt i øyet hadde jeg helt klart blitt med ham hjem hvis han hadde spurt om å få fi tta mi, vær så snill :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 4. juni 2003 #18 Del Skrevet 4. juni 2003 Ja, tenk om han hadde sagt; du er så vakker, vil du bli mor til mine barn... og så forelsker du deg fordi han er så vakker også, og sjarmerende og alt, og så hører du ikke mer fra ham, for han jugde jo bare - han ville jo bare ha fi**a di. Nei gutter - si det som det er, vi jenter er altfor ofte lettlurte. Vi forstår jo ikke at noen skulle ha noen grunn til å juge om sånt. Så sarte er vi ikke at vi ikke kan si ja til en one night stand Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå