Gå til innhold

Dett var dett

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja da var dere samlet, så fort noen sier noe imot Minnie kommer dere andre løpende... Patetisk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da var dere samlet, så  fort noen sier noe imot Minnie kommer dere andre løpende...  Patetisk

Trodde denne tråden handlet om en helt annen bruker enn Minnie jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Kreps da... :roll:

Nå lager du dette til en for/imot Lott@/Minnie diskusjon IGJEN.

Slutt nå. :-?

Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kreps da... :roll:  

Nå lager du dette til en for/imot Lott@/Minnie diskusjon IGJEN.

Slutt nå. :-?  

Mayamor

Nei det er ikke min hensikt, jeg bare poengterte det jeg mente.

Noen brukere her blir alt for mye "dillet" med. mens andre nesten ikke kan si sine meninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på lik linje med at flere av dere "kommer løpende" når Lott@ sier noe mener du Kreps?

Kanskje ikke din intensjon å lage det til en for/mot tråd, men det er nettop det du gjør!

Lott@, 10na eller hvem hun nå har vært her inne har kommet og gått og følt seg skrekkelig urettferdig behandlet hver gang hun har kommet med nytt nick!

Jeg hadde for å være helt ærlig mye mer sansen for 10na en for Lott@, og det sier i mitt hode at hun definitivt ikke har lært NOE av tidligere diskusjoner om hva hvordan og andre ting!

Om Lott@ har lyst til å forlate forumet, så får Lott@ forlate forumet! På lik linje som at dersom Minnie hadde ønsket å forlate forumet så hadde det vært hennes valg det også!

Både Lott@/10na og Milla/Minnie har kommet og gått, truet med sine avskjeder, blitt borte i perioder, kommet tilbake enten som gjester, under nye nick eller med gamle nick!

En gang har vel flere av oss ytret våre tanker om å stikke (iberegnet meg, i en disputt med nettopp Milla), men når det blir gang på gang, med nytt nick flere ganger, bekjenne at det er tidligere X, klage over ditt og datt, så ER det kanskje ikke rart at noen av oss kanskje synes det er litt unødvendig å reklamere så høyt om det hver gang??

Og bare for å pressisere her; dette gjelder for BÅDE Lott@ og Minnie!!

Jeg synes for MIN del at Lott@ skrev bedre før, og at Minnie var dårlig før men har nå forbedret seg, men det er jo bare min mening, jeg er ikke noe for Minnie/mot Lott@ fordet!

Lott@/ 10na (det var ett nick til også, men husker det ikke i slengen), Minnie KOMMER til å være her!! Dumt at du ikke klarer å snedig omgå henne og provokasjoner! Men når du velger selv å forlate, så får du ha en fin dag og en fin tid fremover nå i sommer! :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da var dere samlet, så  fort noen sier noe imot Minnie kommer dere andre løpende...  Patetisk

Mitt innlegg handlet ikke om Minnie, det handlet om Lott@. Patetisk av deg å insinuere noe annet Kreps!

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg sakt noe annet da?

Vil du så være så søt og forklare hva du mente med dette innlegget, som kom sånn rimelig kjapt etter jeg hadde skrevet mitt?

Ja da var dere samlet, så fort noen sier noe imot Minnie kommer dere andre løpende... Patetisk

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mente det jeg skrev, at så fort noen sier noe i mot Minnie, kommer det raskt andre på banen, og svarer "for henne" det er det som irriterer meg,

Det var ikke et svar på ditt inlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men så er det vel ikke noe å være uenig om da Kreps... Sånn bortsett fra vårt syn på Lott@ da... :blunke:

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg mente det jeg skrev, at så fort noen sier noe i mot Minnie, kommer det raskt andre på banen, og svarer "for henne"   det er det som irriterer meg,  

Skjønner ikke hvorfor det iriterer deg. Det samme skjer no dersom noen sier noe i mot [email protected] Diva...eller deg...eller...

Det er to helt klare gruperinger her inne, og det blir i lengda ganske slitsomt for oss som ikke hører til i noen av dem. Jeg er litt letta dersom Lott@ og Diva forsvinnere, ikke fordi jeg har noe i mot noen av dem, men fordi det forhåpentligvis blir litt roligere da.

Er lei og sliten av alle bruduljene, og håper på fredligere tider. Ikke fordi jeg har noe i mot en saftig diskusjon, men fordi gode diskusjoner blir ødelagt av personstrider. De enkleste ting blir til de største krangler fordi det er de "feile"personene som er involvert. Dette ødelegger gode og saklige diskusjoner om ellers interessante tema.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det som er viktig her er og stå for det en sier, ikke slenge ut påstander man ikke kan svare på.

Det er noe spes en bruker er flik til her , hun slenger ut en påstad, men så fort det er en oppoverbakke stikker hun av. Dette er sabla irriterende.

Hvis du synes det var bra at Lott@ og Diva forsvant, kan ikke jeg gjøre noe med. men det er synd for de er fine mennesker og hadde mye fornuftig å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
Men som vanlig er hun like feig.  trekker seg ut og vil ikke svare mer.

Jeg ser ingen grunn til å delta i denne debatten noe mer, vi kommer jo ingen vei uansett og jeg spør meg jo om du fortsetter denne diskusjonen for din egen del eller om det er for noen andre.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ingen grunn til å delta i denne debatten noe mer, vi kommer jo ingen vei uansett og jeg spør meg jo om du fortsetter denne diskusjonen for din egen del eller om det er for noen andre.

Minnie

Jeg tenkte jeg skulle gjøre det for deg !! :D

Et sabla dumt spørsmål, men ja det er for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...