Gå til innhold

Dett var dett

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Lott@

Vil med dette kunngjøre at jeg har bedt Hege slette meg som bruker av KG.

Til mine "medsammensvorne", dere vet hvem dere er :D Keep ut the good work.

Til mine "umedsammensvorne", dere vet også hvem dere er :evil: Dere vant!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lott@

Beklager Kreps, grensen min er nådd.

Jeg orker ikke mer spekulasjoner og motbydelige pm'er, jeg kapitulerer :cry:

KG klarer seg fint uten meg - ingen er uerstattelige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VI kommer til og savne deg masse. :cry: håper du kommer tilbake under et annet nick,

Til dere andre jeg håper dere er fornøyde! :evil: :sinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VI kommer til og savne deg masse. :cry: håper du kommer tilbake under et annet nick,

Ingen fare, hun er nok tilbake før du vet ordet av det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun vil - la henne få lov da... :roll:

Slutt på pr-stunt. :Gjesp:

Mayamor

Trur ikke dette er ment som noe pr-stunt fra Lott@ sin side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Kan godt være, men la henne få lov uansett.

Ingen som tvinger henne.

Vi var igjennom denne runden forrige uke også... :roll:

Temaet er utdebattert.

Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var igjennom denne runden forrige uke også... :roll:

Temaet er utdebattert.

Mayamor

Så ikke kommenter det da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan jo saktens undre på om det er noen som egentlig har hatt noen fighter eller problemer med Lott@, om saker/temaer som ikke er "Minnie-relatert"...? Det kunne vært interessant å vite, når noen tydeligvis syns hun er så "fæl"... :roll:

Jeg har alltid opplevd Lott@ som et morsomt og veltalende innslag på KG, og har aldri hatt noen problemer med henne. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid opplevd Lott@ som et morsomt og veltalende innslag på KG, og har aldri hatt noen problemer med henne. :)

Slenger meg på denne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke jeg heller. Tvert imot...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slenger meg på denne :)

Jeg også!

Men Lott@, jeg synes du også for litt siden ba om å bli slettet. Litt dumt å komme med tomme "trusler" til stadighet, kanskje? Jeg håper uansett at du blir, jeg synes innleggene dine er forfriskende! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Du bør ta en liten titt på noen av de stengte trådene fra i går så kanskje du skjønner mer. Dessuten er det jo ganske så naturlig at de som selv ikke har blir utsatt for slike massive personangrep og stygge "hint" spredt utover hele forumet også er de første til å si at de ikke har lagt merke til noe.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør ta en liten titt på noen av de stengte trådene fra i går så kanskje du skjønner mer. Dessuten er det jo ganske så naturlig at de som selv ikke har blir utsatt for slike massive personangrep og stygge "hint" spredt utover hele forumet også er de første til å si at de ikke har lagt merke til noe.

Minnie

Kanskje du skal prøve og passe på deg selv snart, Minnie?

Det holder vel med at du har klart og jage vekk to faste brukere denne uka......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Minnie Emmerdale

Det holder vel med at du har klart og jage vekk to faste brukere denne uka......

Jeg har ingenting med at disse to valgte å forlate forumet. De er selv ansvarlige for det de skriver på lik linje med meg.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minnie

Nå får du F... meg starte og passe litt på deg selv, Jeg skjønner ikke at moderatorne gidder å dille slik med deg, :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingenting med at disse to valgte å forlate forumet. De er selv ansvarlige for det de skriver på lik linje med meg.

Minnie

Alle er selv ansvarlige for det de skriver, kanskje du skal begynne og ta litt av det ansvaret sjøl snart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har faktisk aldri opplevd Lott@ hverken som spesielt veltalende eller morsom jeg. Skrikende og kverulerende og som å diskutere med en vegg vil jeg nå heller kalle det. (Og jeg vet at dette kanskje blir oppfattet som personangrep, men for å si min ærlige mening så bryr jeg meg svært lite om det.) Ikke glem at hun selv har bedt om å bli slettet, ingen har tvunget henne til å gå. Det er bare internett for HELVETE! Hvis Lott@ ikke gidder mer så gidder hun ikke mer. Ingen er døde...

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...