Gå til innhold

Store størrelser på BikBok av alle plasser!

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Måtte bare fortelle litt om handleturen i dag. Jeg bruke alt fra str. 46-50 (1,76 høy), og derfor kikke på mange butikker for man kan aldri vet om det ligge passelig plagg. Var innom Zizzi og der var det noe som jeg likte men det bli liksom alltid så mange små detaljene føler jeg, vil heller har det litt renere.

Kom innom Bik Bok så hadde de en rutete rødt og blå skjorte og en kule t-skjorte med bilde av hest på. Jeg sliter litt å finne klær i den stilen jeg liker (som er vel litt streetmote, sånn American Vintage og morsom t-skjorter med trange jeans osv) og det var en sjelden opplevelse å får disse til tross min 38E bryster! :fnise:

Det var ikke for trangt heller og knappene kunne knappes opp. Vil bare deler det videre for Bik Bok er ikke akkurat kjent for store størrelser men om du liker den slags stil så burde du stikke innom og se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Måtte bare fortelle litt om handleturen i dag. Jeg bruke alt fra str. 46-50 (1,76 høy), og derfor kikke på mange butikker for man kan aldri vet om det ligge passelig plagg. Var innom Zizzi og der var det noe som jeg likte men det bli liksom alltid så mange små detaljene føler jeg, vil heller har det litt renere.

Kom innom Bik Bok så hadde de en rutete rødt og blå skjorte og en kule t-skjorte med bilde av hest på. Jeg sliter litt å finne klær i den stilen jeg liker (som er vel litt streetmote, sånn American Vintage og morsom t-skjorter med trange jeans osv) og det var en sjelden opplevelse å får disse til tross min 38E bryster! :fnise:

Det var ikke for trangt heller og knappene kunne knappes opp. Vil bare deler det videre for Bik Bok er ikke akkurat kjent for store størrelser men om du liker den slags stil så burde du stikke innom og se :)

Den oppe var meg, ble visst logga ut uten at jeg visste det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest antigartner

Oj! Jeg går ikke engang inn i en BikBok-butikk, men nå skal jeg kanskje ta en titt! Jeg mener, vanligvis er jo størrelse L eller XL hos dem ca str 36/38.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj! Jeg går ikke engang inn i en BikBok-butikk, men nå skal jeg kanskje ta en titt! Jeg mener, vanligvis er jo størrelse L eller XL hos dem ca str 36/38.

Helt enig!!! :) Jeg bruker 40-44 i overdel, alt er som hvor god plass det er til puppene! :P

Og ble faktisk ganske sjokka selv da jeg har funnet både cardigan, t-skjorte og genser på bikbok! :)

Men ellers, så ER størrelsene bedritne, altså! Jeg er nesten 1.80 høy, og fabt en anorakk som passet, men da var jo ermene ALTFOR korte.. Så de har fortsatt et stykke igjen! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gjenoppdaget BikBok relativt nylig jeg også. Det er absolutt ikke en fjortisbutikk lenger, jeg finner mye fint der, og kvaliteten er generelt bedre enn hos f.eks. H&M.

Størrelsene har jeg i grunnen ikke reagert på... Buksene er litt små, ja, men ellers bruker jeg da samme størrelser som overalt ellers, jeg. (Men det er kanskje fordi jeg er i motsatt ende av klesstativet? Jeg synes f.eks. Popin har altfor store klær... Ofte har de jo ikke 34 engang. :sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sant! Det skal sies at klesplaggene er nok ment å være "stor" i passform men....hadde ikke trodd at de skal passe til en som bruke 44-46 på toppen. Litt av en overaskelse-som du sa eg heller går ikke engang inn der!

Endret av royaltrux
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt enig!!! :) Jeg bruker 40-44 i overdel, alt er som hvor god plass det er til puppene! :P

Og ble faktisk ganske sjokka selv da jeg har funnet både cardigan, t-skjorte og genser på bikbok! :)

Men ellers, så ER størrelsene bedritne, altså! Jeg er nesten 1.80 høy, og fabt en anorakk som passet, men da var jo ermene ALTFOR korte.. Så de har fortsatt et stykke igjen! ;)

Det er nok litt med høyden og hvordan kroppsformen er tenk jeg...Lurer på om det var det samme cardigan eg prøvde..tror den var stripete, grå og grønn eller noe. Den kjøpte eg ikke men fin var det....Hvordan så genseren ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns de har veldig rare størrelser der. Jeg bruker 38/40 hos de fleste andre kjedebutikker, men hos BikBok bruker jeg S i bukser og L/XL i overdeler. Tror det er sånn fordi de har begynt med XXS sånn at S egentlig er L ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si at jeg også er veldig overrasket over dem.

Jeg er ikke noe særlig fan av BikBok, men jeg har venninner som alltid skal inn der når vi er på shopping og jeg finner aldri noe der, for jeg er ikke størrelse S..

Men i sommer fant jeg en jakke som satt som ett skudd og jeg var rimelig sjokket! Jakken var str XL... og jeg kjøpte en til i hvit... så nå skal jeg begynne å gå innom, kan jo hende jeg finner noe mer fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...