Sandra Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #221 Del Skrevet 10. februar 2009 Det er spennende å gå i posten ja! Og i dag var jeg heldig! Fikk prøvingsattestene, konsertbillettene og en annen pakke jeg har bestilt fra eBay! (Bestilte en plakat med verdenskartet til M, og så bestilte jeg et veldig barnslig håndkle til broren min. Han bor sammen med en kamerat, og de er ikke akkurat kjent for å være overrenslige. Tenkte derfor dette kunne passe ) Og så fikk jeg kjøpt hjertefrimerker til invitasjonene til bryllupet, og kjøpt meg 2 nye singletter . Om 2 dager, på torsdag skal vi ha barnevakt for begge barna for første gang. Det er første gang A skal være uten både Sandramannen og meg, og jeg kjenner at jeg er litt spent/gruer meg på en måte, men prøver å banke litt fornuft inn i hodet mitt. For det første skal vi dra etter at de har sovnet, for dørene åpner ikke før 20 (skal på konsert) og vi kommer jo hjem ikke så sent, vi har planer om å ta t-banen hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #222 Del Skrevet 10. februar 2009 Det er veeeldig mye som inneholder melk ja. Men jeg prøver meg litt fram med ting, og det som det står kan inneholde spor av melk går stort sett greit. Skal jo holde meg unna alt av gjær også jeg, og det innbefatter jo alt bakverk bortsett fra det som er lagd med bakepulver, og stort sett alt av ferdige sauser, supper og andre retter (der putter de gjærekstrakt...). Ikke rart man går ned Krysser fingrene for at prøvingsattest og alt det andre snart kommer fram! Jeg kan tenke meg at det må være slitsomt LT! Hva gjør du med brød da? Kan du spise knekkebrød? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siona Skrevet 10. februar 2009 #223 Del Skrevet 10. februar 2009 Blir spennende med barnevakt for første gang - det går sikkert helt fint! Lurer på om vi skal prøve det samme selv snart. Det er jo deilig å komme seg ut litt, og bare være kjærester :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #224 Del Skrevet 11. februar 2009 Ja, jeg gleder meg veldig til litt voksen tid. De sover jo bra etter at de har lagt seg disse barna, så det er stort sett stille etter kl. 20, men det er noe med å komme seg litt ut, og med Sandramannen da I dag er det babysvømming. A har faktisk gått fra å være den lille bråke-gråte-bøtta til å være den mest rolige av alle babyene der Det er bare så deilig at han har det bra! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 11. februar 2009 #225 Del Skrevet 11. februar 2009 Det blir sikkert kjempedeilig med en kjærestekveld Herlig når det går den veien, bra at A har det så fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #226 Del Skrevet 11. februar 2009 Vi dro ikke på babysvømming likevel. A er litt forkjølet og snufsete, og vil ikke at han skal bli verre. --- Ringte Tinghuset i Oslo, og de har ledige lørdager fremover, så det nå må jeg bare komme meg ned dit med prøvingsattesten og avtale en dag. Men hvor raskt kan jeg klare å finne kjole og planlegge bryllupet? Det burde jo ikke være så vanskelig å få ihop alt så vi kan gifte oss før sommeren når vi bare skal ha det enkelt? Vi får se hvilke dager de har ledige. Det var masse ledig på ukedagene da, men vil jo helst ha en lørdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 11. februar 2009 #227 Del Skrevet 11. februar 2009 Det som vanligvis må ordnes i veldig god tid er kirke og lokale, det slipper dere å tenke på. Deretter catering/kokk, kjole (vanlige brudekjoler kan ha lang bestillingstid), frisør/sminke. Stor fordel for dere som ikke skal ha det på sommeren, er jo da "alle" gifter seg og alt er opptatt. Siden dere ikke skal ha "full pakke" vil jeg tro du fint rekker alt så dere kan gifte dere før sommeren. Det viktigste vil vel være å finne en ledig dag på Tinghuset. Deretter kjole, evt. catering, frisør/sminke, invitasjoner. Håper du koser deg med bryllupsforberedelse, tror dere får et flott bryllup :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #228 Del Skrevet 11. februar 2009 Godt å høre, merker jeg blir litt nervøs. Tror jeg drar ned på fredag og fikser den datoen. Det blir så mye lettere når man har en dato å forholde seg til. Ser for meg kanskje april/mai eller noe sånt.. Håper jeg bare klarer å finne en kjole som jeg kan bruke, og at det kommer masse lyse/hvite pene sommekjoler eller selkspskjoler utover nå! Tror jeg har bestemt meg for at den skal være knelang/rett under kneet, og den må ha stropper. Og så er det å sende ut invitasjoner i god nok tid så flest mulig kan komme da.. Snakket med mamma også nå: "Det ordner seg dette Sandra.." Godt å ha mammaer som kan berolige -- Driver forresten å spekulerer i om jeg skal by på en sommerkjole til på eBay.. Bare 155 kr inkl. frakt den også.. Det er bare 4 timer igjen av akusjonen og ingen har lagt inn bud ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siona Skrevet 11. februar 2009 #229 Del Skrevet 11. februar 2009 Dette rekker du sikkert helt fint Du må skrive om alle forberedelsene dine her i boka di - morsomt å lese! Vi planlegger forresten å gifte oss før sommeren vi også, men klarer aldri å betemme oss for hvordan vi skal gjøre det. Tipper det blir noe helt enkelt noe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #230 Del Skrevet 11. februar 2009 Å så koselig Siona! Gleder meg til å høre om det! Har dere lagt noen planer ennå? Har sett litt på invitasjoner her i fra: http://www.optimalprint.no/no-NO/redigere_..._id=u-KdhyIE0zg Det er noen fine innimellom der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 11. februar 2009 #231 Del Skrevet 11. februar 2009 Ja, jeg kan bl.a. spise Ryvita, sånn tysk rugbrød og scones. Synes ikke det rugbrødet er så veldig godt, så jeg baker mine egne grove scones stort sett. Skal også prøve meg fram med et brød med lite gjær nå. Så spennende med bryllypsplanlegging! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #232 Del Skrevet 11. februar 2009 Håper det går bra med lite gjær da. Synes det tyske rugbrødet er godt, men kan tenke meg at man kanskje blir litt lei av det etter hvert. Scones er jo godt da.. MMm nå fikk jeg lyst på det. Moro med planlegging ja ---- Har nå sett en fin kjole på Coast jeg kanskje kunne brukt, men de har bare en kjole i hver str, de vil ikke holde av, de har den bare i den ene butikken, de kunne ikke bestille mer dersom jeg likte den og str. min var utsolgt og jeg kommer meg jo ikke så mange steder for kjoleprøving med A! Det kan hende at det hadde gått bra å tatt med A. Han er jo ganske rolig, og hvis jeg hadde vært rask hadde han nok bare kunnet ligget og lekt litt oppi vogna si imens. Men, i dag får jeg ikke dratt for nå er det for seint ift. henting i bhg, Sandramannen skal noe etter jobben, og det blir i all fall for mye med 2 barn med på kjoleprøving.. I morgen skal A ha vaksine på morgenen, er litt fristet til å prøve å dra etter det, men er redd for om han får reaksjoner da.. Hmmm får tenke litt på den... På fredag kunne broren min være med på morgenen, men da er den kanskje utsolgt. Er visst en bestselger som går fort unna som de akkurat har fått inn igjen. Det var en til kjole der også som kunne gått, men vet ikke om jeg likte den så godt. Gah... nå føler jeg meg skikkelig låst.. men får bare prøve å tenke sånn at hvis jeg ikke får den er den ikke ment for meg. Og jeg vet jo ikke en gang om den er fin i virkeligheten, har jo bare sett den på nettbutikken deres... blæ..hadde jeg bare fått prøvd den på så hadde jeg i all fall visst om den var fin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 11. februar 2009 #233 Del Skrevet 11. februar 2009 Hm... Vanskelig situasjon. Men er den solgt, så var det ikke meningen. Husker også fra når jeg prøvde kjoler at de ser helt annerledes ut på kroppen enn man skulle tro når man ser bilder eller ser kjolen på hengeren. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siona Skrevet 11. februar 2009 #234 Del Skrevet 11. februar 2009 Å så koselig Siona! Gleder meg til å høre om det! Har dere lagt noen planer ennå? Nei, ikke så mange planer enda. Vi klarer ikke å bestemme oss for hvor stort vi skal gjøre det. Alle samtaler om det begynner med at vi skal gjøre det så enkelt som mulig, gjerne uten gjester, men ender opp med at vi har en gjesteliste på 100 personer Hadde barna vært litt større ville jeg gjerne gjort det i utlandet, men det blir vel bare stress med to så små barn. Håper det ordner seg med kjolen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 12. februar 2009 #235 Del Skrevet 12. februar 2009 Haha, vi skulle ha det enkelt, men endte opp med 50 gjester og full pakke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 13. februar 2009 #236 Del Skrevet 13. februar 2009 Ha en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siona Skrevet 18. februar 2009 #237 Del Skrevet 18. februar 2009 Hvordan går den store kjolejakten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 19. februar 2009 Forfatter #238 Del Skrevet 19. februar 2009 Hehe vi får se hvor enkelt det blir tilslutt ja Men det er det vi har lyst til så tror nok det blir enkelt, koselig og intimt, men det blir jo ca. 30-35 gjester da, så endel folk blir det jo. Har ikke funnet noen kjole enda. Var på besøk hos mamma fra søndag til i går, og tittet der også, men det har ikke kommet så mye hvite kjoler i butikken enda. Vel..det er jo noen hvite da, men de er jo altfor "sporty" og casual, jeg må jo føle meg ekstra fin, selv om jeg ikke skal ha en brudekjole Var innom en brudesalong også, men den korte modellen de hadde var ikke noe fin. Vil ikke at den skal ha så mye stæsj når den skal være kort. Da kunne jeg like gjerne hatt en lang på en måte. Men fikk kjøpt meg to andre kjoler da, og noen topper Blant annet en kjempesøt kjole og en topp fra Container. Jeg fikk datoen for bryllupet i dag også! 6. juni 09. Det var jo en fin dato da, 6/6-09 til alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #239 Del Skrevet 20. februar 2009 I dag bestilte vi fotograf! Vi skal komme før vielsen til studioet, og vi skal ha med barna også. Så skal hun være med under vielsen også :rødme: Det var litt dyrt synes jeg, men synes de er kjempeflinke. Ser på det litt som at vi også får noen fine bilder av oss og familien, og det er minner vi kommer til å ha for alltid. -- Vi har forresten fått vedtak på at lille A får Nutramigen '(MME) på blå resept, så vi får det gratis for han fremover. Det var bra For det er jammen meg dyrt! 270 kroner for en boks, og det holder til kanskje 5-6 flasker eller noe sånt! Han får det jo bare til kvelden, men ikke hver dag, og hvis jeg skal bort og Sandramannen skal passe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 21. februar 2009 #240 Del Skrevet 21. februar 2009 Så bra! Både at dere har fått tak i fotograf, og at A får MME på blå resept. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå