Sandra Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #201 Del Skrevet 5. februar 2009 Manuellterapi for A i dag, og pappa kommer til middag Så en film i går, "Wild at heart" med Nicholas Cage av David Lynch. Den var kjempefin altsp, likte den godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #202 Del Skrevet 5. februar 2009 Ååååå jeg har så lyst på billett til Glasvegaskonsert. Jeg så etter det sist runde da de var på turné, og da skulle de ikke komme til Oslo. Så i mellomtiden har de bestemt seg for å komme likevel og jeg har ikke fått det med meg Fant det ut i går, og da var det selvfølgelig utsolgt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #203 Del Skrevet 5. februar 2009 Husk å si i fra til meg hvis noen kommer over noen billetter som de vil selge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 5. februar 2009 #204 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Så mange fine kjoler det var å se på her inne da! Håper du finner Kjolen med stor K til byllupet! Den kaka fra Pascal er også kjempelekker. Høres ut som dere har planlagt ganske mye allerede! Skal M ha dress også? Ha en fin dag! Endret 5. februar 2009 av La Traviata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siona Skrevet 5. februar 2009 #205 Del Skrevet 5. februar 2009 Så koselig med bryllupsplanlegging Du får holde oss oppdatert her inne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #206 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Vi har ikke helt tenkt på hva M skal ha på seg, men tror ikke vi kjøper egen dress til han. Han kan ha på seg noe annet som ser pent ut, men som kan brukes videre. Bare en pen bukse, genser og en skjorte eller noe sånt under. Ja den kaken ser bare kjempegod ut. Hun forloveren min tror jeg hadde smakt den, og sa at den var veldig god. For Pascal har vel masse sånne små énporsjonskaker av kakene sine? Tror det var det hun sa. Vi skal uansett på en liten kakesmake tur en gang. Hadde også litt lyst til å ta henne med på Dragonfly i Vika for litt forskjellig SPA-behandlinger. Det går an å få behandlinger sammen så kan vi skravle litt og sånn. Men bare en tanke altså. Ja, det er veldig hyggelig med bryllupsplanlegging. Trodde egentlig aldri jeg kom til å bli så interessert i det, men jeg merker at jeg tenker mye på det -- Å nå må jeg fortelle noe som gjorde dagen min flott! Jeg fikk kjøpt 2 billetter til den konserten jeg så gjerne ville gå på! Jeg hadde laget RSS (heter det det?) til mailen min med søk fra finn.no på de billettene, og fikk opp treff i går da jeg kom hjem fra bhg. Sendte inn svar med en gang, det var en halvtime etter at hun hadde lagt ut annonsen. Så fikk jeg svar i dag om at hun hadde fått over 30 svar på annonsen sin, men siden jeg var først så fikk jeg kjøpe dem! Og det beste av alt var at hun bare tok 300 kroner for dem. Da får vi en konsert til da, Sandramannen og jeg --måtte fikse litt, det var så mye feil Endret 6. februar 2009 av Sandra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 6. februar 2009 #207 Del Skrevet 6. februar 2009 Så bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #208 Del Skrevet 6. februar 2009 Må dele dette vakre diktet av Zinken Hopp med dere. Det er vel ikke lov å poste hele diktet her på KG, så får legge ut det første verset og linke til resten. Må leses. Nyydelig. Den vesle varme ungen min Gjør rare lyder med tungen sin Han lager merkelige ord Til glede for sin stolte mor Resten: http://forum.nybaktmamma.com/februar-f5/li...e-lykke-294380/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 6. februar 2009 #209 Del Skrevet 6. februar 2009 Åhh, det var fiiint... Litt klump i halsen her. Minte meg litt om et dikt av Kahlil Gibran - On children. Sånn når vi er i det litterære hjørnet mener jeg Og hurra for konsertbilletter da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siona Skrevet 6. februar 2009 #210 Del Skrevet 6. februar 2009 Veldig fint dikt! Fikk nesten tårer i øynene jeg. Er så sentimental for tiden. Pascal har nyyydelige kaker. Jeg jobbet rett ved Pascal en periode, og det var vanskelig å motstå fristelsen i lunsjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 7. februar 2009 #211 Del Skrevet 7. februar 2009 Tør ikke lese hele diktet, da begynner jeg bare å grine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #212 Del Skrevet 9. februar 2009 I dag skal A og jeg til allergilegen. Lurer på hva de skal sjekke, og det blir spennende å se hva som er planen fremover med den melkefrie dietten min. Kanskje jeg kan begynne å spise normalt igjen snart? Har holdt på i 3 måneder nå, men synes egentlig det virker lengre.. Nyyyydelig vær i dag Men ganske kaldt -9 grader. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 9. februar 2009 #213 Del Skrevet 9. februar 2009 3 måneder uten melkeprodukter er leeenge... Gjeldr det alt som har spor av melk også, eller ting som melk, is, grøt osv? Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siona Skrevet 9. februar 2009 #214 Del Skrevet 9. februar 2009 Det blir spennende! Håper du kan begynne med melkeprodukter igjen snart da. Synes du har vært kjempeflink som har holdt deg unna så lenge! Vet ikke om jeg hadde klart det... Ha en fin dag i solen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 9. februar 2009 #215 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Du har vært kjempeflink! Jeg savner faktisk ikke melkeproduktene så mye lengre. Og har gått ned en del også - ikke så dumt egentlig! Endret 9. februar 2009 av La Traviata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #216 Del Skrevet 9. februar 2009 Faktisk 4 1/2 måned fant jeg ut i dag Jo det gjelder alt som det er spor av også. F. eks ikke servelatpølse, fiskeboller, salamipølse (startkultur??hva er det egenlig, høres så melkete ut bare..) etc. Og det er ganske mye som har melk i seg har jeg funnet ut. Og sjokolade, mange saus, rømme, smør, ost og melk selvfølgelig Hjelper visst på vekten også ja Legen sa at A må holde seg unna alt av kumelk til han er et år. Vi skal tilbake i slutten av august igjen. Da skal han ta prikktest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 9. februar 2009 #217 Del Skrevet 9. februar 2009 Oi, du er flink! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #218 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Takk Ella I går var på skitur med en venninne. Vi gikk till Lilloseter. Det var evigheter siden sist jeg gikk på ski, men det var deilig og det var så nydelig vær i går kveld. minus 5 grader, stjerneklart og fullmåne. Masse snø. Synes det var litt skummelt i nedoverbakkene, det gikk så innmari fort, men falt ikke. I dag har vi ingen planer. Storebror blir hentet av svigermor i bhg, og Sandramannen er på trening til seint. Det er fortsatt ikke kommet hverken prøvingsattest, kjole eller godkjenning fra vegvesenet, og nå venter jeg på 2 billetter også. Endret 10. februar 2009 av Sandra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 10. februar 2009 #219 Del Skrevet 10. februar 2009 Hørtes ut som en kjempefin skitur. Har faktisk ikke vært på ski ennå jeg, men nå snør det sånn her at skiføre blir det definitivt! Mye å se fram til da. Spennende å hente posten Jeg venter på H&M-pakke og vogn og håper en av dem kommer denne uka i hvert fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 10. februar 2009 #220 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Det er veeeldig mye som inneholder melk ja. Men jeg prøver meg litt fram med ting, og det som det står kan inneholde spor av melk går stort sett greit. Skal jo holde meg unna alt av gjær også jeg, og det innbefatter jo alt bakverk bortsett fra det som er lagd med bakepulver, og stort sett alt av ferdige sauser, supper og andre retter (der putter de gjærekstrakt...). Ikke rart man går ned Krysser fingrene for at prøvingsattest og alt det andre snart kommer fram! Endret 10. februar 2009 av La Traviata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå