Ella* Skrevet 15. juni 2009 #401 Del Skrevet 15. juni 2009 Å.... Kjempemange flotte bilder! Vakkert brudepar, og for noen søte gutter dere har :rødme: Kjolen din var nydelig, og kaken så veeeldig fristende ut Så ut som dere hadde en veldig flott feiring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 16. juni 2009 #402 Del Skrevet 16. juni 2009 Så mange flotte bilder! Dere var såååå fine, og kjolen, håret og blomstene dine var nydelige! Vanskelig å velge bilder ja, jeg likte veldig godt de fotografbildene innendørs der dere ser på hverandre (i nærbilde). Høres ut som en drømmedag dere hadde, og for noen fiiine gutter dere har, selv om minstemann var litt tufs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 1. august 2009 #403 Del Skrevet 1. august 2009 Innom for å ønske deg en fin helg Sandra Og.. jeg ser gjerne bilder,.. hvis jeg får lov Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 1. august 2009 Forfatter #404 Del Skrevet 1. august 2009 Snart gift i 2 måneder nå, og lille mann er 1 år 4. august! Hjelpe meg... Når jeg skriver her merker jeg hvor lenge siden det er, og hvor fort tiden har gått. Alr går forresten bare bra med oss. God helg til deg også Sunny, jeg ble så innmari glad da jeg så at du hadde baby i magen din. Skal sende bilder Så klart du får se! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 5. august 2009 #405 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Gratulerer med 1-årsdagen til lillegutt som var i går! Utrolig hvor fort tida går! Skal vi prøve å møtes igjen snart? :-D Endret 5. august 2009 av La Traviata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siona Skrevet 26. september 2009 #406 Del Skrevet 26. september 2009 Håper alt er bra med dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 10. oktober 2009 #407 Del Skrevet 10. oktober 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter #408 Del Skrevet 12. oktober 2009 hei på dere. Her går det meste greit. Barna går i barnehagen, og jeg har begynt å jobbe. Jeg synes egentlig det er veldig slitsomt å være tilbake i jobb 100%, og også på grunn av alt annet som fører med å være småbarnsmamma. Akkurat nå føler jeg meg faktisk helt gåen. Barna er herlige og gir meg masse, og Sandramannen er som vanlig støttende og veldig god å ha. Jeg tror jeg må snakke med sjefen om å jobbe 80%. Da har jeg i all fall en dag i uka til å komme a´ jour. Det hadde vært veldig hyggelig med et treff snart La Traviata! Sorry for at jeg har vært så treig med å svare og å ta kontakt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 17. oktober 2009 #409 Del Skrevet 17. oktober 2009 Ikke tenk på det, vi er travle vi også! GRATULERER MED DAGEN TIL M I DAG!!! Tenk at gutta våre fyller 5 år nå da! Synes virkelig ikke det er lenge siden vi gikk og venta på dem med store mager jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 5. november 2009 #410 Del Skrevet 5. november 2009 Legger igjen en liten klem for å få deg inn på mine innlegg igjen! Håper du får mere tid til det du vil etter hvert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 25. mars 2011 Forfatter #411 Del Skrevet 25. mars 2011 Liten oppdatering her! Jeg sluttet i jobben og begynte på nye studier - noe helt nytt Kjempedeilig å ta avgjørelsen og å ta steget fullt ut. Er det ikke sånn at det ordner seg for snille piker? Ser ut som det virket her i all fall! Har det veldig bra for tiden; friske og herlige unger, en super mann, og gode venninner :D Barna er blitt 2 1/2 og 6 1/2 år. Hjelpes, tiden flyr! Leeeeenge siden jeg har vært her inne på KG, men nå har jeg vært inne 3 dager på rad. Kommer jeg snikende tilbake en for en stund mon tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 14. april 2011 #412 Del Skrevet 14. april 2011 Koselig om du titter innom ja! Lykke til med nye studier! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 23. april 2011 Forfatter #413 Del Skrevet 23. april 2011 Påskeferie! Har hatt en fin tur til Danmark med Sandramannen og barna. Storebror på 6 1/2 filosoferte over hvor stort havet er, og lillebror på 2 1/2 bare koste seg alt ettersom underveis. Tivoliet var veldig bra, og dyrehagen var også fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå