Siona Skrevet 3. juni 2009 #361 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Ikke mange dagene igjen nå, Sandra! Håper du ikke er altfor stresset Det blir nok en fantastisk dag Endret 3. juni 2009 av Siona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 3. juni 2009 #362 Del Skrevet 3. juni 2009 Ikke mange dagene igjen, nei Er alt klart? Gleder meg sånn til å høre mer om dagen deres! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #363 Del Skrevet 3. juni 2009 3 små dager nå ja! Kan jo ikke si noe annet enn an jeg kjenner jeg er litt spent, men det er bare gode følelser. Er jo så klart ikk noe nervøs eller noe sånt for å gifte meg med Sandramannen, vi kjenner jo hverandre veldig godt, vi har jo vært sammen i snart 9 år, siden jeg var 17 og han 18. 2 nydelige barn har vi også : Men det er jo mye som har måtte blitt fikset og ordnet for festen, men så ser det ut som de siste bitene faller på plass. I går bestilte jeg bordoppsatser, bekreftet endelig kuvertantall til maten, og snakket med bryllupskake-konditoriet. I dag har jeg fikset morgengave til Sandramannen, snakket med blomsterbutikken for at de legger av blomster frisøren skal bruke til håret og snakket med fotografen. Hun som skal ta bilder vant prisen "Årets fotograf 2009" ! Så det blir nok fine bilder Begge barna, og forloverne skal være med på fotograferingen, og så skal hun være med under og etter vielsen. I morgen skal vi handle inn vinen vi skal ha til maten. Champagne er allerede innkjøpt. Sandramannens foreldre har ansvar for brus og alt det alkoholfrie. Har fått kjøpt meg en lekker kjole til festen vi skal ha med vennene våre etterpå også, kjempefin grønnfarge. Mangler bare gullsko og litt stæsj til så blir jeg nok fint Det skal jeg kjøpe i morgen mens mamma er b-vakt. Hun har tatt seg fri disse siste tre dagene før bryllupet Litt gira. Hun og svigermor skal pynte lokalet sammen på fredag I dag kommer forloveren min på besøk. Hun skal hjelpe meg med generalprøve på kjole. Har hatt litt problemer med å finne en BH som passer til den, så måtte bare kjøpe en til slutt. Har ikke fått prøvd den sammen med kjolen enda, så det bir spennende. Har kjøpt 2 alternativ faktisk I dag har jeg ryddet på balkongen, og kjøpt inn nye planter så det ser fint ut Har skammet meg hver eneste gang jeg har sett ut på balkongen i det siste så det var fint å få fikset litt opp. Nå skal vi opp og hente M i bhg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 3. juni 2009 #364 Del Skrevet 3. juni 2009 Høres ut som om det meste er under kontroll Hvordan går det ellers, med lillebror og sånn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 4. juni 2009 Forfatter #365 Del Skrevet 4. juni 2009 Ja, jeg trodde jo visst det meste var under kontroll, men i dag fikk jeg mitt livs sjokk... Hold dere fast.. Klokka 14 i dag fikk jeg telefon fra frisøren... Hun fortalte at hun måtte avlyse timen, fordi hun hadde blitt så syk! EEEERRR DUUUU GAAAAALLLL???!!! sa jeg da... Det viste seg at hun var gravid og at hun hadde hatt blødninger. Derfor hadde hun fått forbud mot å jobbe. Forstår jo henne godt, men forstår jo meg også. Jeg gikk til en annen frisør og gråt mine bitre tårer.. Hun hadde egentlig en annen kunde, men hun kunne komme halvannen time tidligere enn det hun åpnet, så hun kunne ta meg likevel. Har vært hos henne en gang før, og da ble jeg klippet ganske fint. Fikk fortalt hva hun andre frisøren fortalte meg hun skulle gjøre, men får jo ikke prøvetime da så får bare håpe at det blir fint Huff litt håpløst dette da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 5. juni 2009 Forfatter #366 Del Skrevet 5. juni 2009 Og for å gjøre kaoset komplett har nå lilebror blitt syk. Feber og oppkast. Det begynte i går, og han er ikke i form i dag heller. Får håpe han blir frisk, og at vi andre holder oss friske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 5. juni 2009 Forfatter #367 Del Skrevet 5. juni 2009 Ringte til frisøren i går da forresten, hun som var blitt syk, og sa at det hadde ordnet seg med en annen frisør, og ønsket henne og babisen i magen god bedring. Stakkars henne, det er jo forferdelig skummelt når sånt skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 5. juni 2009 #368 Del Skrevet 5. juni 2009 Skjønner godt at pulsen din har steget litt de siste dagene - når man tror man har kontroll og så dukker det opp slike problemer. Men godt å høre at det ordnet seg med frisøren i alle fall Så får vi bare håpe at resten av familien holder seg friske, og lillebror har blitt bedre i løpet av dagen nå! Ønsker dere masse lykke til i morgen, og håper dere får en strålende dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 5. juni 2009 #369 Del Skrevet 5. juni 2009 Så typisk! Bra at du fant en annen frisør, og du blir sikkert kjempefin Ønsker lillebror god bedring, og lykke til med de siste forberedelsene. Snart er dere gift Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siona Skrevet 5. juni 2009 #370 Del Skrevet 5. juni 2009 Så kjedelig med frisøren. Skjønner at du ble stresset da! Men jeg tipper du blir like fin med den nye Krysser fingrene for at lillebror blir frisk, og at dere andre holder dere friske også Håper dere får en fantastisk dag imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 5. juni 2009 #371 Del Skrevet 5. juni 2009 Håper lillebror er i bedre form, og at dere får en fantastisk flott dag i morgen! Godt det ordna seg med ny frisør osv. da! Snart er dere mann og kone! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 5. juni 2009 Forfatter #372 Del Skrevet 5. juni 2009 Kjære der. Takk for lykkeønskinger. Har vært hos legevakten med lillemann i kveld, og det er i all fall bare et virus. Hadde 40,2 i temp i kveld. Han er i OK form. Håper han blir bedre til i morgen. Selv om vi kanskje benytter oss av barnevakten (svigermor) som avtalt på kvelden/natten, er det ikke noe særlig hvis han ikke er helt i form. Kommer nok til å ta mye av tankene den kvelden da. Han virket egentlig litt kvikkere utover kvelden. Men skal vel ikke håpe for mye. Nå er jeg ferdig med å lakke neglene mine, har vasket håret, det er ryddig og rent i huset, barnet sover godt, storebroer hos mormoren sin, og vi bare koser oss. Skal være hos frisøren kl. 8:30 i morgen, og kl. 9:30 kommer venninnen min med champis -- Det blit tett program i morgen, men vi gleder oss. Tenk nå er dagen her!! Har begynt å komme inn bryllupsgaver også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 6. juni 2009 Forfatter #373 Del Skrevet 6. juni 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 6. juni 2009 #374 Del Skrevet 6. juni 2009 Gratulerer med den store dagen :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 6. juni 2009 #375 Del Skrevet 6. juni 2009 Gratulerer med deres store dag, Sandra og Sandramannen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siona Skrevet 6. juni 2009 #376 Del Skrevet 6. juni 2009 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 6. juni 2009 #377 Del Skrevet 6. juni 2009 Gratulerer så mye på bryllupsdagen, Sandra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 7. juni 2009 Forfatter #378 Del Skrevet 7. juni 2009 Herr og fru Sandra hadde en helt fantastisk flott dag i går! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 8. juni 2009 #379 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Så bra, det var det jeg trodde Et lite referat...? Endret 8. juni 2009 av Ella* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 8. juni 2009 Forfatter #380 Del Skrevet 8. juni 2009 Lite referat: Kl. 08:30 dro jeg til frisøren, og hun satt opp håret mitt veldig fint. Når jeg får litt bilder kan jeg vise dere. Jeg ble etter hvert som jeg satt der hos henne, egentlig bare glad for at hun andre hadde avlyst timen fordi jeg var mye mer på bølgelengde med denne frisøren, og hun var veldig glad i å sette opp hår. Kl. 12 skulle vi være hos fotografen, Sandramannen, jeg, forloverne og barna våre, men siden lille fortsatt var vldig dårlig måtte han bli hjemme med mamma. Det var veldig synd, men kunne ikke ta med den lille stakkarn vår Sandramannen syntes jeg var veldig fin, og jeg følte meg sånn også Fotograferingen gikk bra (tror jeg da får se når bildene er ferdig, gleder meg til det ) Moren til Sandramannens forlover hadde fått i oppgave med å la bukett, og den ble fin over all forventning. Vi tok bilder både i studio og ute. Det var litt vanskelig å slappe av og se forelsket ut når det var så mange tilskuere, men vi løsnet opp etter hvert, og i all fall når vi gikk ut Etter det dro vi til Tinghuset. Det var ganske mange som skulle være med oss, og lille A var også med. Slapp som bare det, men alle hadde ledige armer som han fikk sitte på. Seremonien var veldig fin og høytidelig, selv om den var kort. Det kjentes veldig bra å gifte seg med Sandramannen :) Nå er vi gift! Juhuu! Familiefeiringen, som også inkluderte et knippe av våre aller beste venner, var også kjempevellykket. Alle var veldig fornøyde, og flere sa at det var det flotteste bryllupet de hadde vært i. Høytidelig uten å være stivt, vi hadde det så fint! Alle hjalp til med alt, og tonen var fin og lett. Bordet var veldig pent pyntet, og jeg hadde kjøpt masse flotte buketter med roser som også pyntet opp. Maten var kjempegod, fikk mange kommentarer på det, og kaken fra Pascal var jo et kunstverk i seg selv, både ved utseende og i smak Vi fikk enormt med flotte gaver også. Jeg er helt sjokkert over hvor mye fint vi fikk. Alle hjalp til med å rydde, og så dro "ungdommene" hjem til oss. Der fikk jeg skiftet om til min andre kjole, og så dro vi etter hvert ned til det andre stedet vi skulle være på. Vi hadde reservert noen bord på et utested, og alle som ville kom. Veldig lav terskel for å ta med seg noen. Det kom mange innom og vi hadde det så kjempegøy! i 01-tiden trakk Sandramannen og jeg oss tilbake, og dro til hotellet der vi skulle sove. I går fikk vi en herlig avslappende forkost med avislesing og småprat. Jeg gikk rundt og strålte i hele går, for en fantastisk fin dag vi hadde på lørdag! I morgen gave ga jeg Sandramannen et par fine høretelefoner av merke Denon. Jeg fikk et fint nytt objektiv til kameraet mitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå