Sandra Skrevet 6. mai 2009 Forfatter #341 Del Skrevet 6. mai 2009 :dåne: Å hjælpes, 1 måned igjen ja imli. På lørdag er det 4 uker.. Nå er jeg klar, skal på prøvetime til frisør/sminke i morgen! Fikk stilt div. spm. til kontakten ved selskapslokalene. Eller, mangler en skikkelig gods push-up BH da Er jo bare kyllinfileter igjen etter at jeg gikk ned så mye i vekt Barna mangler fortsatt klær da. -- Å det hadde vært veldig hyggelig å finne på noe en dag La Traviata, men vi har planer alle helegene fremover i all fall. Det er mystiskte ting som skjer her hjemme i Sandraheimen for tiden. Telefonsamtaler som må tas utenfor, møter med min forlover etc. Lurer på om det blir noe utdrikkningslag på lørdag.. Neste helg er det jo 17. mai, og da har jeg en avtale med mamma og svigermor og sånn angående dill dall og annet kos til bryllupet på lørdagen.Neste helg der igjen er vi på Mallorca (!), og neste helg der er det Sandramannens utrikkningslag, og da tror jeg vi er litt slitne etter Mallorcaturen, og litt mye stress med bryllups osv. Sender deg en PM jeg Vi får det kanskje ttil en av helgene etterpå? Det hadde nok M likt! -- Ojoj, så spennende at det nærmer seg for deg også MellonCollie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 8. mai 2009 Forfatter #342 Del Skrevet 8. mai 2009 Å nå kjenner jeg utfrikningslagsnerverne kommer for fullt. Jeg har skjønt at det er i morgen det skal være, og nå kjenner jeg det skikkelig i magen. Hun som er forlover for meg er jo veldig grei da, og vet at jeg ikke synes det er noe særlig med alt for utdritningslag, men likevel. Lurer på hvem som kommer, og hva vi skal gjøre. ... Lille A har vært litt tufs en periode igjen. Det er flere dager på rad nå han har hatt så dårlig matlyst, og i går og i dag vil han ikke ha grøt eller brødskive i det hele tatt, bare flaske. Er litt løs i magen også, men det er jo ikke så rart hvis han bare drikker melk heller da. Fikk i han en banan i dag tidlig. Nå sover han, har sovet over 2 timer. Det pleier ikke å skje den første luren. I går sov han over 3 timer! Lurer på om han kan ha kuttet seg på noe inni munnen. Finner jo så mye rare småting på gulvet som han putter i munnen! Skjønner overhodet ikke hvordan han finner de tinegene, jeg går rundt som en jakthauk på leting etter småting og biter, støvsuger og koster, men han finner noe støtt og stadig. Synes ikke det virker som om han har vondt i magen, men er litt snufsete og forkjøla. Får prøve å ta en titt inni munnen hans, men det er nok ikke en veldig lett oppgvae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 8. mai 2009 #343 Del Skrevet 8. mai 2009 Utdrikningslaget blir helt sikkert moro! Får satse på at forloveren har tatt hensyn til hvordan du er som person. Kjedelig når ungen har dårlig matlyst. Jeg blir litt sånn desperat i min søken etter en forklaring på det, siden han vanligvis gaper opp når vi kommer med skjeen. Du får ha lykke til med undersøkelsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 8. mai 2009 #344 Del Skrevet 8. mai 2009 Kos deg i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siona Skrevet 10. mai 2009 #345 Del Skrevet 10. mai 2009 Hvordan var utdrikningslaget? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 18. mai 2009 Forfatter #346 Del Skrevet 18. mai 2009 Hei på dere! Nå er det bare få dager igjen til Mallorcatur! Har skrevet huskeliste, og funnet frem kofferter Det er klart til bryllup også, mangler bare å bestille blomster til pynting av lokalet. Og må snakke med fotografen da. Har veldig fine dager for tiden, men synes det jammen meg er slitsomt med 2 barn av og til også Hjelpe meg, det er jo noe heeele tiden. Tror det blir bra å ha med mamma på ferieturen også Bedre med tre voksne enn to Utdrikningslaget var kjempefint, jeg er så glad for at jeg har den beste venninnen i verden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 18. mai 2009 #347 Del Skrevet 18. mai 2009 Så bra at du fikk et fint utdrikningslag Ser du, det var ikke noe å grue seg til Helledussen, dere har ei fin tid foran dere! Først sydentur (med medbrakt barnevakt ) og så bryllup Håper dere får en kjempeflott tur! Og om du ikke er innom her før bryllupet så vil jeg ønske dere masse til lykke på bryllupsdagen Det blir helt sikkert en flott dag, som dere vil minnes med glede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 18. mai 2009 Forfatter #348 Del Skrevet 18. mai 2009 Å takk vennen Er her hver dag jeg da, men mer en snoker for tiden. Legger ikke igjen meldinger så mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siona Skrevet 19. mai 2009 #349 Del Skrevet 19. mai 2009 Så fint at utdrikningslaget var bra! Nå er det jammen ikke lenge til bryllupet heller... Det blir sikkert en fantastisk dag Nå må dere kose dere og slappe av masse i syden. Veldig kjekt å ha med moren din da. Det er absolutt en fordel å være en voksen i overskudd God tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 19. mai 2009 Forfatter #350 Del Skrevet 19. mai 2009 Ja, det hjelper det Driver og pakker så smått nå. Hjelpes så mye det blir med klærne til barna! --- Ooohhh jeg har forresten fått meg spotify Så kjekt å kunne høre på sangene før jeg kjøper CDen/musikken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 19. mai 2009 Forfatter #351 Del Skrevet 19. mai 2009 Sunny er gravid!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 20. mai 2009 #352 Del Skrevet 20. mai 2009 Spotify er genialt! Endelig føler jeg meg litt oppdatert i musikkverdenen igjen Ha en kjempefin ferietur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siona Skrevet 20. mai 2009 #353 Del Skrevet 20. mai 2009 Hva er egentlig spotify? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 20. mai 2009 Forfatter #354 Del Skrevet 20. mai 2009 Det er et online musikkprogram der du streamer musikk. Det er gratis, men det kommer reklame innimellom da desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 27. mai 2009 #355 Del Skrevet 27. mai 2009 Hvordan går det? Bare en drøy uke igjen til den store dagen! Alt under kontroll? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 27. mai 2009 #356 Del Skrevet 27. mai 2009 Snart bryllup nå ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 30. mai 2009 Forfatter #357 Del Skrevet 30. mai 2009 1 uke!!! Ja, det meste er under kontroll nå, eller...nå er det i all fall for sent å gjøre så mye mer. Sandramannen ble hentet til utdrikningslag i dag. Han dro avgårde med en sexy (vulgær) svart og rød kjole (miniskjørt med blonder på. Svarte herresokker og skatesko Vet ikke så mye mer om hva de skal, har hørt litt, men det blir spennende å høre om det i morgen. -- I går kom vi hjem fra en ukes ferie på Mallorca! Det har vært så kjemedeilig, og turen ned og opp gikk også forholdsvis greit. M (4 1/2 år nå) badet masse hver dag, og lærte seg å flyte og hundesvøm. På flyet tilbake, da det akkurat hadde landet, spurte en av flyvertinnene om det fantes en lege eller sykepleier om bord :o Fikk litt støkk i meg med en gang, visste jo ikke hva som var skjedd, men innen jeg kom meg frfem til der jeg skulle si i fra, hadde de ordet problemet. "Problemet" var en stuuuupfull mann, som lå og kavet på gulvet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 30. mai 2009 Forfatter #358 Del Skrevet 30. mai 2009 Nocturne The copper flames of setting sun Throw sharply in relief The stealthiness of tawny owl A vision all too brief Then drifting by horizon's edge Thus wanes the last, faint rays And darkness makes its swift descent To banish trace of day The tawny owl is hunting now And silently swoops by Intent upon nocturnal prey With sudden, hooting cry The waning moon plays hide and seek With clouds around the hill As silver claw and golden eye Bolt down to make their kill Then chariot stars on velvet black Though distant spheres of light Restore enchantment to the scene And beauty to the night Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 1. juni 2009 #359 Del Skrevet 1. juni 2009 Bryllup til helga! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 1. juni 2009 #360 Del Skrevet 1. juni 2009 Ååååååh, bare noen små dager til bryllup! Det blir kjempespennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå