Gå til innhold

Sandras hverdagsliv

Sandra

Anbefalte innlegg

:dåne:

Å hjælpes, 1 måned igjen ja imli. På lørdag er det 4 uker..

Nå er jeg klar, skal på prøvetime til frisør/sminke i morgen!

Fikk stilt div. spm. til kontakten ved selskapslokalene.

Eller, mangler en skikkelig gods push-up BH da :fnise: Er jo bare kyllinfileter igjen etter at jeg gikk ned så mye i vekt :fnise:

Barna mangler fortsatt klær da.

--

Å det hadde vært veldig hyggelig å finne på noe en dag La Traviata, men vi har planer alle helegene fremover i all fall. Det er mystiskte ting som skjer her hjemme i Sandraheimen for tiden. Telefonsamtaler som må tas utenfor, møter med min forlover etc. Lurer på om det blir noe utdrikkningslag på lørdag.. Neste helg er det jo 17. mai, og da har jeg en avtale med mamma og svigermor og sånn angående dill dall og annet kos til bryllupet på lørdagen.Neste helg der igjen er vi på Mallorca (!), og neste helg der er det Sandramannens utrikkningslag, og da tror jeg vi er litt slitne etter Mallorcaturen, og litt mye stress med bryllups osv.

Sender deg en PM jeg :) Vi får det kanskje ttil en av helgene etterpå?

Det hadde nok M likt!

--

Ojoj, så spennende at det nærmer seg for deg også MellonCollie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å nå kjenner jeg utfrikningslagsnerverne kommer for fullt.

Jeg har skjønt at det er i morgen det skal være, og nå kjenner jeg det skikkelig i magen.

Hun som er forlover for meg er jo veldig grei da, og vet at jeg ikke synes det er noe særlig med alt for utdritningslag, men likevel.

Lurer på hvem som kommer, og hva vi skal gjøre.

...

Lille A har vært litt tufs en periode igjen. Det er flere dager på rad nå han har hatt så dårlig matlyst, og i går og i dag vil han ikke ha grøt eller brødskive i det hele tatt, bare flaske.

Er litt løs i magen også, men det er jo ikke så rart hvis han bare drikker melk heller da. Fikk i han en banan i dag tidlig. Nå sover han, har sovet over 2 timer. Det pleier ikke å skje den første luren. I går sov han over 3 timer!

Lurer på om han kan ha kuttet seg på noe inni munnen. Finner jo så mye rare småting på gulvet som han putter i munnen! Skjønner overhodet ikke hvordan han finner de tinegene, jeg går rundt som en jakthauk på leting etter småting og biter, støvsuger og koster, men han finner noe støtt og stadig.

Synes ikke det virker som om han har vondt i magen, men er litt snufsete og forkjøla.

Får prøve å ta en titt inni munnen hans, men det er nok ikke en veldig lett oppgvae :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utdrikningslaget blir helt sikkert moro! Får satse på at forloveren har tatt hensyn til hvordan du er som person.

Kjedelig når ungen har dårlig matlyst. Jeg blir litt sånn desperat i min søken etter en forklaring på det, siden han vanligvis gaper opp når vi kommer med skjeen. Du får ha lykke til med undersøkelsen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Hei på dere!

Nå er det bare få dager igjen til Mallorcatur!

Har skrevet huskeliste, og funnet frem kofferter :)

Det er klart til bryllup også, mangler bare å bestille blomster til pynting av lokalet.

Og må snakke med fotografen da.

Har veldig fine dager for tiden, men synes det jammen meg er slitsomt med 2 barn av og til også :fnise: Hjelpe meg, det er jo noe heeele tiden.

Tror det blir bra å ha med mamma på ferieturen også :) Bedre med tre voksne enn to :)

Utdrikningslaget var kjempefint, jeg er så glad for at jeg har den beste venninnen i verden :):hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra at du fikk et fint utdrikningslag :) Ser du, det var ikke noe å grue seg til :biggrin:

Helledussen, dere har ei fin tid foran dere! Først sydentur (med medbrakt barnevakt :lur: ) og så bryllup :hoppe:

Håper dere får en kjempeflott tur!

Og om du ikke er innom her før bryllupet så vil jeg ønske dere masse til lykke på bryllupsdagen :klemmer: Det blir helt sikkert en flott dag, som dere vil minnes med glede :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å takk vennen :klemmer:

Er her hver dag jeg da, men mer en snoker for tiden. Legger ikke igjen meldinger så mye.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at utdrikningslaget var bra! Nå er det jammen ikke lenge til bryllupet heller... Det blir sikkert en fantastisk dag :hjerte:

Nå må dere kose dere og slappe av masse i syden. Veldig kjekt å ha med moren din da. Det er absolutt en fordel å være en voksen i overskudd :fnise:

God tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det hjelper det :fnise:

Driver og pakker så smått nå. Hjelpes så mye det blir med klærne til barna!

---

Ooohhh jeg har forresten fått meg spotify :) Så kjekt å kunne høre på sangene før jeg kjøper CDen/musikken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spotify er genialt! Endelig føler jeg meg litt oppdatert i musikkverdenen igjen :)

Ha en kjempefin ferietur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er et online musikkprogram der du streamer musikk. Det er gratis, men det kommer reklame innimellom da desverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 uke!!!

Ja, det meste er under kontroll nå, eller...nå er det i all fall for sent å gjøre så mye mer.

Sandramannen ble hentet til utdrikningslag i dag. Han dro avgårde med en sexy (vulgær) svart og rød kjole (miniskjørt med blonder på. Svarte herresokker og skatesko :fnise:

Vet ikke så mye mer om hva de skal, har hørt litt, men det blir spennende å høre om det i morgen.

--

I går kom vi hjem fra en ukes ferie på Mallorca! Det har vært så kjemedeilig, og turen ned og opp gikk også forholdsvis greit.

M (4 1/2 år nå) badet masse hver dag, og lærte seg å flyte og hundesvøm.

På flyet tilbake, da det akkurat hadde landet, spurte en av flyvertinnene om det fantes en lege eller sykepleier om bord :o Fikk litt støkk i meg med en gang, visste jo ikke hva som var skjedd, men innen jeg kom meg frfem til der jeg skulle si i fra, hadde de ordet problemet. "Problemet" var en stuuuupfull mann, som lå og kavet på gulvet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nocturne

The copper flames of setting sun

Throw sharply in relief

The stealthiness of tawny owl

A vision all too brief

Then drifting by horizon's edge

Thus wanes the last, faint rays

And darkness makes its swift descent

To banish trace of day

The tawny owl is hunting now

And silently swoops by

Intent upon nocturnal prey

With sudden, hooting cry

The waning moon plays hide and seek

With clouds around the hill

As silver claw and golden eye

Bolt down to make their kill

Then chariot stars on velvet black

Though distant spheres of light

Restore enchantment to the scene

And beauty to the night

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...