Sandra Skrevet 4. april 2009 Forfatter #321 Del Skrevet 4. april 2009 Ikke noe mer oppkast i natt. Litt feber, men har vært ganske rolig. Nå har han fått en flaske, så få vi se hvordan det går med den. De andre to flaskene han fikk etter oppkasten har han klart å holde på, jeg lagde de ganske små og så fikk han heller litt oftere. Håper dagen i dag blir bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 5. april 2009 Forfatter #322 Del Skrevet 5. april 2009 Nå er heldigvis lillemann bedre, og Sandramannen og gutta er ute på tur mens jeg bare skal slappe av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 5. april 2009 #323 Del Skrevet 5. april 2009 Vi fortsette å følge hverandre ser jeg, vi har også hatt vår runde med oppkast og diare Men du ser ut til å være hakket roligere enn hva jeg var - skylder på at jeg er førstegangsmamma Hvor stor er A blitt nå da? Godt å høre at alt var bra på kontroll. Vi skal veie og måle igjen rett etter påske, og jeg gleder meg til å se på lengden. Synes stadig klærne hans blir for korte (og jeg har de ikke i tørketrommel altså ) Kos dere masse i påsken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siona Skrevet 6. april 2009 #324 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) Så bra at lille A er bedre Håper dere har hatt en fin dag i solen idag. Kos dere masse i påsken Endret 6. april 2009 av Siona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 7. april 2009 #325 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) Riktig god påske til dere! Endret 7. april 2009 av La Traviata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 8. april 2009 Forfatter #326 Del Skrevet 8. april 2009 Hei og god påske til dere snupper! Det er så koselig å se at det har vært gjester i dagboken min selv om jeg er fryktelig dårlig på å legge igjen spor hos andre for tiden.. Lille er i bra form Og det er bare sååå deilig å ha Sandramannen hjemme på påskeferie. I går fikk vi barnevakt for begge to, og det gjorde bare så godt å få en kveld og en morgen for oss selv. Vi var på restaurant i går (thaimat namnam) og besøkte et vennepar på kvelden. I dag tidlig var det aftenposten til frokost med kaffe, speilegg, juice og frukt. En morgen uten å måtte mate med grøt, skifte bæsjebleier, leke med lego, togbane, biler.. Begge gutta hadde kost seg hos hver sin bestemor, og det hadde gått veldig bra (Håper det gir mersmak ) MellonCollie, ja, vi følger visst hverandre vi Lille var 70 cm og veide rett oppunder 9 kilo på kontrollen. Han har litt å gå på med andre ord Men er veldig aktiv og fin gutt Han er så rask på gulvet nå, fyyyker avgårde på null komme niks, og har begynt å dra seg opp på små høyder ( derfor er det f.eks plutselig strøkent på hylla under sofabordet der rot og avsier vanligivs pleier å hope seg opp) Fortanna i overkjeven har kommet frem nå, og han skjærer tenner med de to tenne nede. Grusom lyd, storebror M holdt også på med det der hver gang han fikk tenner. Nå holder Sandramannen på med et deilig påskelam, og det begynner å dufte herrrrrlig :) Snart kommer mamma, pappa, min bror og M opp for å spise middag. Lille ligger og sover godt i sengen sin. Livet er herlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 17. april 2009 #327 Del Skrevet 17. april 2009 Så koselig å lese! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 17. april 2009 Forfatter #328 Del Skrevet 17. april 2009 Takk La Traviata Alexander utvikler seg raskt, og er nå blitt en skikkelig villstyring. Det er så og si umulig å skifte bleie. Han ligger ikke på ryggen i det hele tatt på stellebordet, og jeg har blitt ganske flink til å skifte bleier i mageleie etter hvert. Problemet er bare det at han nå ikke ligger stille heller. Han er helt vill altså, skal åle seg frem og absolutt ikke ligge stille. Det er så vanskelig å skifte bleie. Prøver å lokke med alle slags leker og ting, men det er ikke lenge det holder på interessen. Det er jo fryktelig slitsomt, og gruer meg nesten til bleieskiftene...spesielt bæsjebleiene. Det har blitt mye klin i det siste.... Han drar seg lett opp på småhøyder nå, f. eks lekekassene til storebror, og reiser deg også opp mens han holder seg fast. Det er visst også stor stass med skuffer og dører, så må passe på hele tiden. Vi må ta oss en tur på IKEA og kjøpe oss noen grinder tror jeg, så kan vi ha noen sikre sluser å putte han i Det er jo umulig å få gjort noe som helst uten å sette han i vippestolen, han er overalt på null komma niks. Og vippestolen er jo ikke akkurat så populær alltid. Opp og frem Nå sover den lille skurken. Jeg var og handlet i sted og ga han en leverposteiboks å holde på. Da jeg hadde lagt oppi posene, oppdaget jeg at jeg hadde glemt å legge den på båndet, så måtte gå tilbake å tyste på den lluringen. Han har begynt å spise litt brødskive nå. Han liker både leverpostei og makrell i tomat. Begge to er melkefrie, så det er bra, fant en leverpostei uten melk. -- I morgen skal Sandramannen, jeg og noen venner se på Verdiløse Menn på Nationaltheatret. Det gleder vi oss til. Svigermor skal passe barna her hjemme til vi kommer hjem igjen. Jippi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 17. april 2009 Forfatter #329 Del Skrevet 17. april 2009 Up & Go kanskje! Finnes det i så små størrelser? Det skal jeg sjekke i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siona Skrevet 17. april 2009 #330 Del Skrevet 17. april 2009 Up & Go kanskje! Finnes det i så små størrelser? Det skal jeg sjekke i morgen. Det finnes Vi har til lillesøster. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 17. april 2009 Forfatter #331 Del Skrevet 17. april 2009 Å det var bra. Det må testes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 19. april 2009 #332 Del Skrevet 19. april 2009 Hvordan hadde dere det på Verdiløse menn?? Jeg hadde egentlig fått tilbud om å være med en kamerat på fredag, men så måtte mannen jobbe. Og D er vel litt liten til å være hjemme alene enda Her er det også mye klin om dagen ved bleieskiftene. Mye samme som hos deg, med at han helst vil ligge på magen. Men kombinere det med at han i samme øyeblikk som jeg løsner litt på bleia helst skal ta på tissen sin, så er det vanskelig! Heldigvis er det mannen som får mange av de bleiene om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 20. april 2009 Forfatter #333 Del Skrevet 20. april 2009 Ja, det er kanskje litt tidlig Verdiløse Menn var veldig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 29. april 2009 #334 Del Skrevet 29. april 2009 Hvordan går det med dere? Du er vel i full gang med bryllupsplanlegging, ikke lenge igjen nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 29. april 2009 Forfatter #335 Del Skrevet 29. april 2009 Det stråler om dagen! Vi koser oss. Fint vær, deilig og varmt, og fine blide gutter. Snart bare 1 måned igjen til bryllupet. Hentet kjolen, og kjøpte nytt slør, smykker og diadem på mandag! Har bestilt frisørtime og prøvetime. Mangler sko! -- Ellers la jeg ut en annonse på finn.no i kveld for første gang, og fikk napp etter bare 15 min haha. Det passet meg meget bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siona Skrevet 30. april 2009 #336 Del Skrevet 30. april 2009 Fint å lese at dere har det så bra! Bare en måned igjen ja - tiden går fort! Skal ikke dere til syden også før bryllupet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 30. april 2009 #337 Del Skrevet 30. april 2009 Bra at ting faller på plass Lykke til videre med planlegging og forberedelser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 30. april 2009 #338 Del Skrevet 30. april 2009 (endret) Så godt å høre at alt er så fint Spennende med bryllup snart, men det minner meg på at vårt også er rimelig rundt hjørnet Endret 30. april 2009 av MellonCollie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 6. mai 2009 #339 Del Skrevet 6. mai 2009 Lyst til å treffes før den store dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 6. mai 2009 #340 Del Skrevet 6. mai 2009 1 måned igjen til den store dagen nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå