Gå til innhold

Papirduker/servietter - HJELP!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Kolibri - ikke logget på

Vi har bestemt oss for å droppe leie av linduker fordi det ble masse tull med bestillingen, og vil heller kjøpe ruller med papirduker i "stoffkvalitet". Hva heter disse og hvor får jeg tak i det (i Oslo)? Har hørt om Dunilin og Dunicell, hva er best? Får man de i helt hvitt uten mønster på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har kjøpt Dunilin duker. De er helt hvite uten mønster. Og så har vi kjøpt Duni servietter.

Dette kjøpte jeg på Binders her hjemme. Vet ikke om det er en Binders butikk i nærheten av deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjøpte også papirduker og papirservietter på Binders. Vi kjøpte ikke sånne stive papirduker, men noe som er litt mer i kreppkvalitet. Det er kanskje de som heter Dunilin (eller Dunisilk)? Jeg husker ikke og gidder ikke gå og se etter nå. Serviettene ser veldig ut som linservietter.

Verken dukene eller serviettene ser ut eller føles som det man forbinder med papir. Vi brettet serviettene her en dag og det er en helt annen kvalitet enn vanlige papirservietter. Mulig de koster mer også (mao: det gjør de helt sikkert.), det husker jeg ikke.

Binders har websider og der står det sikkert en oversikt over deres forhandlere ( www.binders.no ). Om de ikke kan hjelpe, kan kanskje Duni gjøre dette ( www.duni.no ).

PS: www.duni.no har tips til serviettbretting! Vi har valgt den som heter "Buffet" til våre gjester og en annen som er litt større, stående til de 6 som skal sitte ved "brudeparets bord".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helenius

Jeg aner ikke hvor du får tak i det, men siden andre har nevnt Binders kan jeg jo si at det ligger langs E6, på høyresiden, omtrent på Alnabru (Men det visste du kanskje.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helenius
Binders har MANGE utsalg og takk og lov ikke bare på Alnabru.

Ja, ja, naturligvis, men nå spurte hun jo om steder i Oslo, så jeg gadd ikke ramse opp Binders i Ålesund og Binders her-og-der... Mulig det finnes flere steder i Oslogryta, men denne var den eneste jeg visste om, i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er jo bare å slå opp på gulesider.no og søke etter Binders og aktuelt nærområde, så finner man jo alltids ut av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Får man tak i dette andre steder enn på Binders? Vi ønsker Dunisilk-duker, men har hørt at de bare har Dunilin på Binders...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...