Lady79 Skrevet 3. juni 2003 #1 Del Skrevet 3. juni 2003 Heissann..... ja da er det meste pakket, bilen er straks fyllt med alt fra brudekjole til vin.... vi er klar for å dra til Hardanger..... :D :D :D :D I morgen tidlig tar jeg med meg min forlovede og min datter og drar til min barndomsbygd i Hardanger......der skal vi på lørdag feire stort bryllup med 100 gjester. Håper værgudene er med oss....selv om det ser litt usikkert ut. Ønsket bare å takke for all hjelp her på bryllupsguiden ..... det har hjulpet meg UTROLIG mye :D :D :D :D :D Selvfølgelig kommer jeg tilbake i neste uke en gang med referat fra vår store dag....vi gleder oss sinnsykt mye...... lykke til alle andre 7 juni bruder......nå er det jammen snart vår tur.. JIPPI!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 3. juni 2003 #2 Del Skrevet 3. juni 2003 Flott vær, glade gjester og en minnerik dag ønskes dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RoadQueen Skrevet 3. juni 2003 #3 Del Skrevet 3. juni 2003 De bese ønsker for dagen og fremtiden!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 3. juni 2003 #4 Del Skrevet 3. juni 2003 Ha en fantastisk dag, begge to! Ønsker dere hell og lykke (og godt vær :D )! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 3. juni 2003 #5 Del Skrevet 3. juni 2003 God helse, glede og fred ønskes dere begge fra meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miew Skrevet 3. juni 2003 #6 Del Skrevet 3. juni 2003 Gratulerer så mye, blir sikkert kjempefint vær, skal du se!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juni-brud Skrevet 3. juni 2003 #7 Del Skrevet 3. juni 2003 Lykke til på lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 3. juni 2003 #8 Del Skrevet 3. juni 2003 Lykke til til deg også, juni-brud! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tabby Skrevet 3. juni 2003 #9 Del Skrevet 3. juni 2003 Lykke til med den store dagen! Gleder meg til referatet! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felix Skrevet 3. juni 2003 #10 Del Skrevet 3. juni 2003 All lykke til deg og din kjære på den store dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
14062003 Skrevet 4. juni 2003 #11 Del Skrevet 4. juni 2003 Lykke til med alt! Jeg får frysninger av å lese andre som straks skal i ilden. Snart er det vår tur ALLEREDE. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 4. juni 2003 #12 Del Skrevet 4. juni 2003 Lykke til, gleder oss til å høre hvordan det gikk.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 4. juni 2003 #13 Del Skrevet 4. juni 2003 Til lykke med dagen Den blir helt sikkert fin ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trampe Skrevet 4. juni 2003 #14 Del Skrevet 4. juni 2003 Lykke til! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady79 Skrevet 4. juni 2003 Forfatter #15 Del Skrevet 4. juni 2003 hei på dere.... tusen takk for fine lykkeønskner...... jeg måtte bare innom å se før jeg dro..... hadet alle sammen... er tilbake neste uke..... :D bare 3 dager igjen..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstrålen Skrevet 4. juni 2003 #16 Del Skrevet 4. juni 2003 Masse tanker og lykkeønskninger kommer din vei fra meg!!!!!!! Kos deg og gi oss et referat når du/dere kommer tilbake igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 4. juni 2003 #17 Del Skrevet 4. juni 2003 Jeg får gåsehud, selvom jeg ikke kjenner deg. Hardanger må være en nyyydelig ramme rundt et bryllup. Ønsker deg lykke til med alt. Ikke snuble i slepet eller noe, da! Og husk å si et høyt og rungende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K. Skrevet 4. juni 2003 #18 Del Skrevet 4. juni 2003 Ønsker deg lykke til på lørdagen! Måtte dere få en helt fantastisk dag :D K. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 4. juni 2003 #19 Del Skrevet 4. juni 2003 Lykke til! Skal tenke på deg og krysse fingrene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå