Gjest Gjest Skrevet 25. august 2008 #1 Del Skrevet 25. august 2008 Kan man gå med svart lang tights og sokker oppi svarte ballerina sko? Blir jo nesten som strømpebukse da men..hm. Nå er d litt mer kaldt i lufta, og kan bli litt kaldt med bare føtter liksom. Bør jeg ha andre sko enn ballerina kanskje, heller litt høst-aktige? hilsen rådvill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NovaFlare Skrevet 25. august 2008 #2 Del Skrevet 25. august 2008 Tighs og sokker er helt ok, men jeg synes ikke det blir pent med ballerinasko, bedre med litt høye støvletter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Unik Skrevet 30. august 2008 #3 Del Skrevet 30. august 2008 (endret) - Endret 1. september 2008 av Unik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Strømpejenta Skrevet 30. august 2008 #4 Del Skrevet 30. august 2008 Da ville jeg heller satsa på strømpebukse om jeg var deg. Mye finere spør du meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2008 #5 Del Skrevet 31. august 2008 Nei, nei, nei! skal du ha heldekkende så er det strøpebukse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå