Gjest hønemor Skrevet 3. juni 2003 #1 Del Skrevet 3. juni 2003 Skal ha forening i morgen, og har fått sånn lyst på kylling salat!! Men hvordan gjør dere det egentlig... Tenker på å ha en eller annen dressing med hvitløk, pleier dere å blande alt i hop sammen med den grønne salaten + diverse grønnsaker? Blir det ikke litt bløtt...el.l. da....? Har smakt en som var såå god en gang, med masse hvitløk, og brød med hvitløksmør, men jeg husker ikke hvordan den var laget....... Har noen en oppskrift, eller prøvd det før!!?? :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 3. juni 2003 #2 Del Skrevet 3. juni 2003 I min kyllingsalat har jeg: Ishavssalat og lollo russo salat(tror det er det den heter,den røde), pasta skruer, mais, tomat, agurk, purreløk eller rødløk, paprika, kylling, evt annet en liker. Blander alt sammen i en stor skål. Serverer dressingen i en skål ved siden av pluss brød. jamie Oliver lagde en dressing i kveld som så veldig god ut, det var en creme fraiche og sitron dressing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå