Gå til innhold

Hvorfor glor dere?

Gjest Glad for å være meg

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest ¤bella¤

Fra min side er det ikke meningen å glane, og det er absolutt ikke fremmedfrykt.

Jeg bare undrer hvorfor folk skal (i mine øyne) ødelegge seg med ørtenfjørti piercinger osv..., om det ikke er for at andre skal se det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra min side er det ikke meningen å glane, og det er absolutt ikke fremmedfrykt.

Jeg bare undrer hvorfor folk skal (i mine øyne) ødelegge seg med ørtenfjørti piercinger osv..., om det ikke er for at andre skal se det?

Jeg føler ikke at jeg ødelegger meg selv. Kjæresten min synes det er kjempe fint, og jeg synes det er kjempefint.

Jeg synes det er greit at du ikke synes det er fint. Men det handler ikke om å synes det er fint. Men Bella, synes du det er greit å trå på folk utifra utseendet eller forskjellig smak? Er det greit å dømme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤bella¤
Jeg føler ikke at jeg ødelegger meg selv. Kjæresten min synes det er kjempe fint, og jeg synes det er kjempefint.

Jeg synes det er greit at du ikke synes det er fint. Men det handler ikke om å synes det er fint. Men Bella, synes du det er greit å trå på folk utifra utseendet eller forskjellig smak? Er det greit å dømme?

Syns ikke det er greit å trå på noen uansett. Ikke å dømme heller.

Heldigvis så er jeg såpass oppegående at jeg ikke gjør det.

MEN det virker som at du derimot er ganske dømmende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Eirin_*

Bella! Om man tar piercing er det ikke får å ødelegge seg selv, det er noen som liker det! Er ikke det enkelt, da? Det er vel egentlig opp til hver enkelt om man vil ha KUsete på dassen og nedtrekker som sier mø, eller håret oppåver eller rett ned. Og selvom ikke jeg kunne hatt KUsete, piercing eller tatto- er det vel ikke akkurat for at jeg skal synes det er fint at de gjør det.

Jeg tror de fleste respekterer slike ting selvom de fleste kan ha skråblikk. Men man har vel nok med seg selv og bruker tiden sin på andre ting enn å dømme.

Jeg har en nabo som tror at de fleste som går med sløve klær og (som hun sier) ser ut som en grå-mus kanskje er narkomane eller drikker masse alk!

Men så dømmer hun ikke sønnen sin som er kunstner og piercing i leppa! Det første som slo meg da hun dømte folk utifra slike ting var at Det er noe jeg rett og slett sjeldent hører. At folk dømmer så enkelt!

Man trenger egentlig ikke å dømme noen, for det er så mange koselige snille og forskjellige mennesker der ute- at man får bare rett å slett gå glipp av noe (dere som dømmer)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Grafica

Hvordan mener du at folk ødelegger seg med piercinger? Nøyaktig hva legger du i det begrepet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Jeg ser på mennesker jeg, rett og slett fordi jeg har en interesse for mennesker. Samme for meg om de har en kul tatovering, piercinger, dreads, gult hår, rødt hår, eller et par kule briller. De fleste mennesker har noe jeg synes er interessant ved seg, men enkelte har mer interessant ved seg enn andre.

At man ser på noen trenger da ikke å bety at man dømmer dem? For hvis det er en åpenlys sammenheng så er jeg tydligvis utrolig dømmende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest milkyway

Du må bare lære deg å gi faen, egentlig. Jeg får en del blikk med piercinger, tatoveringer og røde dreads med undercut, men folk må jo få lov å glo når en gjør sånne ting med useendet sitt. Ellers hadde jeg ikke turt å gå sånn, om jeg ikke hadde taklet litt glaning. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Synne_*
Men dømming i seg selv, uansett piercing, klær, livsstil og alt som er for å være ekkel, mobbete eller frekk er faktisk styggere enn å ha piecing!!

Dette er jeg HELT enig i! og det er vel dømmerne som tilslutt ender opp med å gå glipp av maange hyggelige mennesker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg ser folk med piercinger tenker jeg mest at det er synd for dem, de utelukker seg selv fra mange fine jobber og utsetter seg selv for skade. Tenker ikke noe spesielt om hvordan de er som mennesker, jeg er fullt klar over at hyggelige mennesker er representert i sikkert like stor grad blant piercede som upiercede. Trist å gå glipp av potensielle gode kolleger fordi de har piercing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest milkyway
milky, du lever!!!! :D :D :D

Har du de røde dreadsa fortsatt? Trodde du gredde de ut, jeg.

De spurte meg for ei uke siden "Kan ikke vi komme tilbake?" så sa jeg jo visst kan dere det, emn det var så stress å lage hele håret så R lagde undercut på meg ;-D Skamklippa meg bak, men det ser tøft ut! Utrolig kort hår nå da, men får det opp i tutter bak, så da blir jeg gla! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Når jeg ser folk med piercinger tenker jeg mest at det er synd for dem, de utelukker seg selv fra mange fine jobber og utsetter seg selv for skade. Tenker ikke noe spesielt om hvordan de er som mennesker, jeg er fullt klar over at hyggelige mennesker er representert i sikkert like stor grad blant piercede som upiercede. Trist å gå glipp av potensielle gode kolleger fordi de har piercing.

Ja, det er mye man ikke kan jobbe med når man har piercing, og det må man bare tåle. Men jeg har drømmejobben nå (Jobber med dyr).

Og kunne jeg ikke hatt denne jobben pga piercing, hadde jeg fjærna det! Men ikke pga hva som helst slags arbeid... selvom jeg ikke akkurat ville ha sultet ihjel for å ha piercing

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigress

Ein dømmer ikkje folk fordi om ein glor på dei. Og har ein tre piercingar i trynet så er det nok til å få meg til å glo. Det er ikkje dermed det same som at eg trekk slutningar om korleis du er, anna enn at eg visst nok vurderer om du ville vore penare utan piercing eller ikkje. Det må du nok leve med, er eg redd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ein dømmer ikkje folk fordi om ein glor på dei. Og har ein tre piercingar i trynet så er det nok til å få meg til å glo. Det er ikkje dermed det same som at eg trekk slutningar om korleis du er, anna enn at eg visst nok vurderer om du ville vore penare utan piercing eller ikkje. Det må du nok leve med, er eg redd.

Enig her. Du spør folk hvorfor de glor, men du kan jo ikke vite hva de tenker. Kanskje de tenker; "hun som har så mange piercinger er sikkert veldig glad i dyr". Eller noe helt annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...