Gjest ts Skrevet 27. august 2008 #41 Skrevet 27. august 2008 hum.... jeg har sagt fra til han at jeg kommer til å kjøpe en skate-hjelm til han som han må bruke når vi er på tur... han farer jo avgårde langt foran meg. Han sier det er greit... men grunnen til at dette i det hele tatt ble et tema, er at vi nettopp har flyttet til byen, han har ikke fått noen venner her enda, så vil jo ikke at "han nye med hjelmen" skal bli helt utenfor - ettersom de andre barna her ikke bruker det.
Gjest ¤bella¤ Skrevet 27. august 2008 #42 Skrevet 27. august 2008 hum.... jeg har sagt fra til han at jeg kommer til å kjøpe en skate-hjelm til han som han må bruke når vi er på tur... han farer jo avgårde langt foran meg. Han sier det er greit... men grunnen til at dette i det hele tatt ble et tema, er at vi nettopp har flyttet til byen, han har ikke fått noen venner her enda, så vil jo ikke at "han nye med hjelmen" skal bli helt utenfor - ettersom de andre barna her ikke bruker det. Det finnes mange kule skatehjelmer da
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå