Gjest Blæh Skrevet 25. august 2008 #1 Del Skrevet 25. august 2008 Jeg har møtt en kar, og han virker meget interessert. Foreløpig har jeg liksom "spilt med", for jeg liker han jo tilbake. Problemet er bare at han overhodet ikke er min type når det gjelder utseendet. Hvordan går det ann å like noen, men ikke være tiltrukket av dem? Jeg trodde at hjernen tok over og fikk deg til å bli tiltrukket, for det har skjedd før. Hvor mange har ikke sett tilbake og ikke skjønt hvordan de kunne være tiltrukket av eksen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 25. august 2008 #2 Del Skrevet 25. august 2008 Jeg f eks, faller aldri for noen og kan aldri være sammen med noen jeg ikke er tiltrukket av. Enten er man det, eller så er man det ikke. Det er ikke noe man kan få seg til å bli etterhvert om man vil det nok... Bare si til han det, at han ikke er din type men at dere godt kan være venner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2008 #3 Del Skrevet 25. august 2008 Jeg f eks, faller aldri for noen og kan aldri være sammen med noen jeg ikke er tiltrukket av. Enten er man det, eller så er man det ikke. Det er ikke noe man kan få seg til å bli etterhvert om man vil det nok... Bare si til han det, at han ikke er din type men at dere godt kan være venner. Enig med Tanita! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. august 2008 #4 Del Skrevet 26. august 2008 Hvorfor i all verden har du spilt med? Snakk om ris til egen bak. Nå har du hvert fall lært til neste gang, så det kom vel noe positivt ut av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Tigerlily¤ Skrevet 6. oktober 2008 #5 Del Skrevet 6. oktober 2008 Det hender jo man forandrer syn på hva som er viktig om man blir forelsket, men er ikke tiltrekningen der så er det nok ikke noe håp, da du henger deg for mye opp i det til at det vil fungere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
S85 Skrevet 6. oktober 2008 #6 Del Skrevet 6. oktober 2008 Min erfaring er at hvis du ikke er tiltrukket av fyren, men synes han bare er hyggelig (eller ikke) så vil det ikke funke i det lange løp. Sier ikke at du skal kjenne ham i en uke og så gi det opp, ting kan ta litt lenger tid enn det, men samtidig burde du ikke leke med følelsene hans, det er bare slemt. Jeg har funnet ut at hvis du ikke føler noen tiltrekning så er det egentlig ikke noe annet enn vennskap, som i og for seg er en viktig ting i et forhold, men ikke hele innholdet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 14. oktober 2008 #7 Del Skrevet 14. oktober 2008 vi er alle forskjellige, men for min del må jeg tiltrekkes av en partner for at han i det hele tatt skal bli en partner. Har forsøkt å få ett forhld til å fungere, der han "vokste" på meg. Jeg likte i utgangspunktet ikke utseendet hans, ikke min type sånn sett, men vi ble kjent og jeg ble vant til hvordan han så ut. Det ble veldig feil, ble jo glad i ham, som en venn, men resten stemte aldri helt og det føltes bare helt feil å skulle være sammen med en jeg ikke egentlig syntes var noe spesiellt å se på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest liss Skrevet 16. oktober 2008 #8 Del Skrevet 16. oktober 2008 Jeg er helt motsatt av dere - klarer sjeldent å bli seksuelt tiltrukket av en jeg ikke kjenner litt fra før, og liker personligheten til. Det er først da jeg "ser" hvor kjekk han er Men selvsagt er det ikke alltid man blir tiltrukket av en person uansett hvor mye man liker han/henne ellers... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fisk Skrevet 16. oktober 2008 #9 Del Skrevet 16. oktober 2008 Jeg er helt motsatt av dere - klarer sjeldent å bli seksuelt tiltrukket av en jeg ikke kjenner litt fra før, og liker personligheten til. Det er først da jeg "ser" hvor kjekk han er Men selvsagt er det ikke alltid man blir tiltrukket av en person uansett hvor mye man liker han/henne ellers... Slenger meg på her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2008 #10 Del Skrevet 17. oktober 2008 Hvordan går det ann å like noen, men ikke være tiltrukket av dem? Heter ikke det vennskap? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2008 #11 Del Skrevet 19. oktober 2008 Problemet er bare at han overhodet ikke er min type når det gjelder utseendet. Ha sex med kameraten. Da pleier de å forstå at du ikke er interessert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå