Gå til innhold

Sluket på badet er tett


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Uansett har jeg aldri hørt andre enn rørleggere bruke svovelsyrebaserte rensemidler, så jeg vil ikke anbefale å prøve... ;)

Det er vel sikrest om dere holder dere til salmiakk. Men ikke hell oppi klorin etterpå!

Jeg tenkte nå som alternativ til å bytte ut hele rørsystemet, da. Regner med det meste er billigere enn det... Men jeg sverger til salmiakken, så får vi se hvor lenge rørene holder. Og jeg skal holde klorinflasken igjen, ja. Har fått med meg at det ikke er noen god kombinasjon. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Reparatør
Eller kjøp en stakefjær og prøv å stake opp selv.

Absolutt den beste gjør-det-selv-løsningen for dem med pågangsmot. Problemet på så gamle bad er at det ofte ikke er noen stakeluke. Det er gjerne et stakerør nedi sluket, men der pleier firkantbolten å sitte dønn fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Reparatør
Jeg tenkte nå som alternativ til å bytte ut hele rørsystemet, da. Regner med det meste er billigere enn det... Men jeg sverger til salmiakken, så får vi se hvor lenge rørene holder.

Det er dyrt. Veldig dyrt. I know... :forvirret:

Men skulle det bli verre er det flere av disse av flytende avløpsrensene som ikke er spesielt sterke, men beregnet til jevnlig bruk. Bare ikke alt på en gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...