Gjest puh Skrevet 24. august 2008 #1 Skrevet 24. august 2008 hei. er 20 uker på vei. og har kjent hyppig liv fra småen et par uker. spesielt når jeg ligger. men idag har jeg ikke kjent han noe særlig. prøvde presse på magen osv uten resultat. så la jeg meg på mageni sengen og da kjente jeg han. men nå er det ingenting igjen.. har hatt vondt i magen igår og idag men tror det bare er luft. hva tror dere? er det normalt?
Trekkoppfuglen Skrevet 24. august 2008 #2 Skrevet 24. august 2008 Ja, det er normalt. Men hvis du bekymrer deg veldig ville jeg tatt en telefon til fastlegen/jordmor i morgen. Lykke til!
Gjest Gjest_alicia_* Skrevet 24. august 2008 #3 Skrevet 24. august 2008 hei. er 20 uker på vei. og har kjent hyppig liv fra småen et par uker. spesielt når jeg ligger. men idag har jeg ikke kjent han noe særlig. prøvde presse på magen osv uten resultat. så la jeg meg på mageni sengen og da kjente jeg han. men nå er det ingenting igjen.. har hatt vondt i magen igår og idag men tror det bare er luft. hva tror dere? er det normalt? Som "TREKKOPPFUGLEN" har svart deg,er det normalt,selv om du skal kunne kjenne litt liv hver dag.Men her er et "kjerringråd"som faktisk kan være verdt å prøve i alle fall:Drikk 1-2 glass med veldig sterk saft eller stapp i deg masse f.eks sorbet-is.Sukkeret kan nemlig få den lille til å våkne til!!Dette har jeg selv prøvd med hell,og rådet fikk jeg av en jordmor !Men er du usikker og litt redd,så gjør som du ble rådet til i svaret jeg ser du har fått-gå til jordmor eller lege!Dette går nok bra skal du se!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå