Gjest Anonymous Skrevet 3. juni 2003 #1 Del Skrevet 3. juni 2003 Det er ikke alltid like lett å bestemme seg for hvem som skal være forlover. Jeg har 4 alternativer,og får ikke bestemt meg. Føler jeg har like god kontakt med alle og kjenner alle like lenge. Jeg må jo bestemme meg snart, men hvordan? Jeg synes det blir for mye med 4 forlovere. 2 hadde vært greit, men ikke 4. Kan noen hjelpe meg???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helenius Skrevet 3. juni 2003 #2 Del Skrevet 3. juni 2003 Det er utrolig vanskelig for noen andre å avgjøre det når vi ikke kjenner verken deg eller venninnene og opplysningene vi har fått om alle er helt lik... MEN: Jeg ville foretatt en loddtrekning og valgt ut en av dem. Forklar situasjonen for dem. Ikke velg to, det blir snålere, synes jeg. Hvis du allikevel må trekke, altså. Siden de står deg så nære kommer de vel til å være der på dagen allikevel, og kan kanskje få andre oppgaver, som å lese i kirka f.eks? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 3. juni 2003 #3 Del Skrevet 3. juni 2003 .....synes også at det holder med en... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigerlilje Skrevet 3. juni 2003 #4 Del Skrevet 3. juni 2003 Jeg har to forlovere, men det er fordi mitt 1.valg, som har vært bestemt i mange år, venninen min fra sandkassa, har termin akkurat på bryllupsdagen min!! Jeg ble derfor nødt til å finne meg en reserveforlover, og hadde som deg mange å velge mellom. Jeg sleit litt med å bestemme meg. Skulle jeg spørre en av de to andre barndomsvenninnene, eller skulle jeg spørre noen som jeg har kjent litt kortere, men som jeg har mer kontakt med. Jeg endte opp med det siste, og spurte ei jeg gikk på videregående sammen med, har sunget i kor med, og som vi har gått veldig mye sammen med. Forloveden min er også veldig god kompis med kjæresten hennes. Føler meg litt mer på bølgis med henne for tida da alle de andre har fått unger, har flytta på seg osv. Jeg var litt nervøs for reaksjoner fra de to barndomsvenninnene mine, men jeg har ikke hørt noe som helst, og de skal begge to hjelpe med andre ting til bryllupet. De var også begge to med å planla utdrikningslaget mitt, som ble en stor suksess!! Jeg er litt for det forslaget du fikk tidligere i tråden om å trekke lodd. Hvis det ikke betyr noe for deg hvem av dem som blir forlover, så kan det jo være like greit det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
September Skrevet 3. juni 2003 #5 Del Skrevet 3. juni 2003 Gjør som meg, jeg hadde samme dilemma.. Jeg har 4 barndomsvenninner og alle "forventet" at det skulle bli dem selv. Men jeg har en annen "bestevenninne" også som ikke er fra barndomsgjengen, og jeg valgte henne! Da ble ingen fornærmet og jeg er toppfornøyd med valget! Så har du flere nære venninner så tenk tanken .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *nurket* Skrevet 3. juni 2003 #6 Del Skrevet 3. juni 2003 Jeg har kun 2 stk å velge mellom jeg da. Problemet er vel at jeg har mer eller mindre spurt hun ene om hun vil være min forlover. Men nå har jeg flyttet, og vi har ikke lenger samme kontakten som tidligere. Jeg har ei barndomsvenninne jeg har lyst til å spørre, men jeg syns det er så slemt og ombestemme seg. Kan jo hende vi får bedre kontakt igjen. Bryllupet er jo ikke før august 2004. Men hvis vi ikke får det, er jeg fryktelig usikker på hva jeg skal gjøre. Jeg risikerer at hun ikke vil komme i det hele tatt hvis jeg trekker tilbake forlover-rollen. Dumme meg som spurte for tidlig. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre... Dere syns sikkert at jeg er litt grusom som tenker sånn, men det er nå bare sånn jeg føler det :oops: _____________________________ Klemmer Anne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
September Skrevet 3. juni 2003 #7 Del Skrevet 3. juni 2003 Ikke bekymre deg for dette ennå!! Det er lenge igjen til bryllupet, og innen den tid har du garantert funnet ut hvem som passer best. Ikke spør eller ta opp emnet med disse jentene, du trenger ikke bestemme deg nå!!! Velg forlover etter ditt hjerte ikke andres! Lykke til når den tid kommer. Hilsen September- brura Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. juni 2003 #8 Del Skrevet 3. juni 2003 Ikke bekymre deg for dette ennå!! Det er lenge igjen til bryllupet, og innen den tid har du garantert funnet ut hvem som passer best. Ikke spør eller ta opp emnet med disse jentene, du trenger ikke bestemme deg nå!!! Velg forlover etter ditt hjerte ikke andres! Lykke til når den tid kommer. Hilsen September- brura Hvordan vet du at det en lenge til????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 3. juni 2003 #9 Del Skrevet 3. juni 2003 Hvordan vet du at det en lenge til????? Hun svarte vel sannsynligvis *nurket*, som skal gifte seg i august 2004. Det er jo en stund til..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 3. juni 2003 #10 Del Skrevet 3. juni 2003 Alle dine fire venninner vet jo at du må velge en av dem, så du møter sikkert forståelse for at du må velge. Siden alle er like nære og selvskrevne som forlover, har du kjent en av dem lenger enn de andre, så du kan bruke det som kriterie? "Siden du er min aller første venninne " eller noe slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
September Skrevet 4. juni 2003 #11 Del Skrevet 4. juni 2003 Beklager folkens- jeg blandet litt.. Skulle jo skrevet litt tydeligere hvem jeg sendte svar til.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. juni 2003 #12 Del Skrevet 9. juni 2003 Helt i orden september. Jeg har funnet løsningen. Jeg inviterte de 4 venninnene ut på pizza, og tok opp problemet. Jeg sa jeg synes det var et vanskelig valg. Jeg ente opp med at to av venninnene skal åpne gavene, den tredje skal være toastmaster(noe hun selv foreslo), og den siste være forlover. Heldigvis det ble ingen sure minner. Alle hadde uansett vært velkommen i bryllupet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tabby Skrevet 9. juni 2003 #13 Del Skrevet 9. juni 2003 Høres ut som du har fått en flott løsning på problemet. Jeg synes du gjorde dette på en voksen og flott måte jeg, og det ser du jo på at alle ble enige også. Lykke til med planleggingen av din store dag da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå