Gjest Gjest Skrevet 24. august 2008 #1 Skrevet 24. august 2008 Jeg er sikker på at dere begynner å bli sinnsykt lei av alle vognspørsmålene her inne, men jeg drister meg frempå alikevel. Etter 3 barn og xx antall vogner har jeg ennå til gode å finne "vognen" med stor V. Føler at det har vært mange bomkjøp som har virket greie i butikken, og at det har vært en del som ikke har levd opp til informasjonen vi har fått. Nå er jeg interessert i en City Cross fra Emmaljunga. Hovedgrunnen er at den bare veier ca. 11 kg. Jeg har nemlig hatt mye bekkenløsning i svangerskapene mine og MÅ ha en lett vogn. Kan ikke slite meg i hel inn og ut av bilen. I tillegg skal vogna ha 4 hjul, og ikke for små hjul - må kunne trille greit i snø, på grus og ujevnt underlag. Det ventes vinterbaby så det er også greit at bagen er OK i størrelse. Noen som kan gi meg sine erfaringer med denne vogna?
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2008 #2 Skrevet 24. august 2008 1.gangs med termin i november her. Vi har nettopp kjøpt en sånn vogn, og jeg ville også likt å høre noen erfaringer
Gjest Gjest_hønemor_* Skrevet 24. august 2008 #3 Skrevet 24. august 2008 er førstegangs her og med termin i januar. vi har sett på den edge duo combien men er blitt veldig inr i denne city crossen nå. vil jo tro den blir brukt mer en en vanlig bagvogn.. og den tar vel mindre plass og. hadde vært fint og hørt fra noen som har en slik en:) forrest noen som vet om det er plass til voksipose i bagen?
Itsrik Skrevet 24. august 2008 #4 Skrevet 24. august 2008 Kjøpt den selv, får dessverre ikke testa den med min baby før i november. Har to venninner som er veeeldig fornøyde med og jeg har prøvd den hos de. Det går an å få voksipose nedi den, men det er trangt. Kommer til å kjøpe en billig og liten vognpose til vinteren for så å gå over til voksipose når vi tar i bruk sportsvogna.
Trekkoppfuglen Skrevet 24. august 2008 #5 Skrevet 24. august 2008 Vi har city cross og har brukt den i snart to år. Veldig fornøyd! Brukte bag-delen til gutten var over 7mnd, og han var ingen liten baby. Stemmer at det blir trangt med voksi oppi, vi kjøpte vinterposen fra Emmaljunga. Vi fikk baby i september, så store deler av vinteren brukte vi bagen. Vet ikke hva mer du lurer på, bare spør.
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2008 #6 Skrevet 27. august 2008 Så dersom man får baby i Mars må man egentlig beregne å la babyen sove i sportsvogndelen med f.eks. voksipose da når vinteren kommer igjen? (Regner med at bagen blir for liten til både vinterpose og baby på 9-11 mndr?) Da kan vi egentlig kjøpe sportsvognversjonen og ha en myk- eller hardbag oppi. Vet noen om prisforskjellen er stor på ren sportsvogn og combi?
Minni-Mus Skrevet 27. august 2008 #7 Skrevet 27. august 2008 Så dersom man får baby i Mars må man egentlig beregne å la babyen sove i sportsvogndelen med f.eks. voksipose da når vinteren kommer igjen? (Regner med at bagen blir for liten til både vinterpose og baby på 9-11 mndr?) Da kan vi egentlig kjøpe sportsvognversjonen og ha en myk- eller hardbag oppi. Vet noen om prisforskjellen er stor på ren sportsvogn og combi? Vet ikke om den bagen er den samme bagen som er på egde duo. Men den bagen er veldig stor og romslig. jeg har ei laang jente og brukte bagen til hun var året og kunne brukt den litt lenger også. brukte både skinnpose og voksi, gikk fint å bruke voksi. brukte den vinteren som nyfødt og vinteren som 1åring. men det er som regel null problem å bruke sportsvogndelen med voksi fra 6mnd ca hvisst bagen blir for liten.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå