Filur Skrevet 24. august 2008 #1 Del Skrevet 24. august 2008 Jeg skal snart i et bryllup, og det er jo en finfin annledning for å kjøpe ny kjole. Var og kikket litt i går, og fant en mørk lilla i silke/satengstoff. Den var stroppeløs og litt kort til å gå i byllup i kanskje. Derfor lurte jeg på om det er akseptabelt med tights under kjolen i bryllup, eller blir det litt for dressed down? Da jeg så for meg kjolen tenkte jeg sånn: Svart, langermet eller trekvartsermet bolero. (dette fordi kjolen er stroppeløs, jeg har store pupper og stroppeløs bh er et mareritt uansett hvordan man vrir og vender på det. Pluss at puppene blir ikke fine med sånn synes jeg). Tightsen ser jeg også for meg i trekvartslengde, men jeg er åpen for forslag. Smykker i sølv med diamanter og høye, svarte lakkpumps med stilletthæl og en liten, pen lakkveske som matcher skoene. Tights og bolero skal være i et litt fint stoff. Ikke bommull altså. Kunne jeg gått i noe sånt, eller blir det bare helt feil? Kjenner ikke en sjel i det bryllupet utenom min samboer. Hadde vert så greit om jeg kjente noen av de andre gjestene og visste hva de skulle ha på seg. Er første møter med store deler av min samboers familie, og jeg måå jo gjøre et godt inntrykk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Maggie- Skrevet 24. august 2008 #2 Del Skrevet 24. august 2008 Hva skjedde med strømpebuksa/stay-up's? Jeg synes tights høres litt for hverdagslig ut til et bryllup. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2008 #3 Del Skrevet 24. august 2008 Gå for en pen strømpebukse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Filur Skrevet 24. august 2008 Forfatter #4 Del Skrevet 24. august 2008 Hva skjedde med strømpebuksa/stay-up's? Jeg synes tights høres litt for hverdagslig ut til et bryllup. Da bekrefter du egentlig mine tanker.. Jeg synes rett og slett den kjolen er for kort til et bryllup, om jeg ikke har mer enn strømpe/stay-up's under. Får heller lete etter en annen kjole. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2008 #5 Del Skrevet 25. august 2008 Enig - ikke tights i bryllup. Tights gjør som du selv sier, et antrekk mindre pyntet, altså ikke rett for et bryllup med mindre det er sædeles uhøytidlig. (men jeg ville droppet det uansett) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 25. august 2008 #6 Del Skrevet 25. august 2008 Om den er for kort til strømpebukse/stay-ups så er den for kort til tights også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2008 #7 Del Skrevet 25. august 2008 Så lenge du skal ha elegante høye sko kan du godt ha tights. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hufsa! Skrevet 25. august 2008 #8 Del Skrevet 25. august 2008 Heia jeg syntes godt du kan gå sånn!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå