Gå til innhold

Hva gjør jeg nå da?

Gjest Redwine

Anbefalte innlegg

Gjest Redwine

Hadde en kollega på besøk i natt, vi endte opp i senga. Jeg har sett på han lenge, og han har foreslått lenge å komme hjem til meg på besøk for å hjelpe meg med noe tekniske greier. Vi delte en flaske rødvin, hadde det riktig hyggelig, syns jeg. Jeg ble litt full, og plutselig var vi i senga og hadde sex... Nå vil jeg ha han. Klarer ikke la være å tenke på han, forestiller meg oss to sammen som et par. Det er det jeg ønsker, vil iallefall prøve. Hva gjør jeg nå da? Han ga meg en klem da han gikk om morgenen. Betyr det hva for noe? Vil ikke mase på han, så vil ikke sende han en melding, men vil likevel fortelle han at jeg syns det var hyggelig, vil at han skal vite at jeg liker han. Hva gjør jeg nå da? Jeg er redd han bare ser på det hele som en onenight, men hva vet vel jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Redwine

Sendte han en melding jeg, fikk svar og der han til slutt skriver at jeg får kose meg ikveld. Og smiley til slutt.. (han jobber i hele natt da) Jaja, thats it. Det var nok en onenight bare... Nå lurer jeg på hva for noe jeg skal finne på for å glemme hele greia, for jeg klarer bare ikke. Men skal ikke sende han flere meldinger, han får sende melding selv om han er noe særlig interessert. Noe jeg ikke tror han er. Og jeg føler meg bare like hell... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_carla_*

Heia :)

huff å huff,den der usikkerheten suger,de å ikke vite hva den andre tenker...Og man vil jo ikke være pågående å skremme den andre vekk heller..

har vel egentlig ikke noe annet råd enn å se det litt an,kanskje sende en mld om en dag eller to,bare sånn "hei,hvordan går det med deg?" eller noe sånt,viss han er intr. vil man som regel merke det,viss han ikke er fryktelig sjenert eller dårlig med ord når de gjelder å skrive mlder... Singellivet suuuger av og til... Jeg håper han ser på det som mer enn 1nattsgreie siden du har lyst på noe mer :)

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Redwine

Han er ikke sjenert og vet nok hva han vil. Da han sendte meldinger før han kom på besøk, var det med blunkesmileyer. Etter besøket, er det vanlige smileyer, om det betyr noenting da...

Jeg har faktisk aldri opplevd å bli avvist før, og nå føler jeg meg virkelig avvist. Håpet at han ville foreslå å treffes igjen eller noe som helst tegn på at han vil treffes igjen fremover. Men han sa like før han gikk ut døra og ga meg en klem, at han skulle knipe igjen munnen og ikke si noenting til de andre på jobb om dette da det vil slå tilbake på han selv også...

Altså, tolker jeg det som at han så på det hele som en one-night. Men han selv har tidligere uttrykt at han ønsker seg dame, men jeg er vel ikke den rette til det for han da. Er bare så ufattelig kjedelig å sitte alene og tenke på det og tanken på å møte han igjen og alt det der. Føler jeg har dummet meg ut bare. Nei jeg får bare face the reality. Han ville ha en onenightstand, han fikk det han ville ha, og det er alt.

Jeg ønsker aldri slike onenights. Når jeg gjør noe, mener jeg det. Han sa iløpet av kvelden at han ikke ville jeg skulle angre på noe. Ville forsikre seg om at jeg ikke var for full eller noe slik. Jeg var full, men syns det er så dumt at ting ikke ble gjort klart liksom. Hva han vil, hva jeg vil. Nå vet jeg ingenting.

Jeg har ikke for vane å ha menn som ligger over hos meg. Skal jeg spørre han rett ut, på melding? Hva han la i det som skjedde i natt, skal jeg uttrykke at jeg ønsker at vi skal gjenta det, hvordan ordlegger jeg meg og gjør ting på "riktig måte" nå, for å ikke ødelegge alt? Vil jo ikke virke desperat heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jeg spørre han rett ut, på melding? Hva han la i det som skjedde i natt, skal jeg uttrykke at jeg ønsker at vi skal gjenta det,

Nei, nei, nei. Spill likegyldig og lat som du var inneforstått med at det bare var en ONS. Men vær vennlig og hopp på ethvert hint han gir om mer kontakt. Om han skulle prøve å oppnå kontakt igjen, setter du foten ned for sex inntil du er sikker på at han vil noe mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med forrige gjest; tror det er dumt å spørre hva han vil med dette.

Det er nok lurere å la det bare bero og se hva som evt. skjer videre. Dere jobber jo sammen, så bare ta opp den vennskaplige tråden og se om det utvikler seg på sikt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Redwine

Kall meg gjerne utålmodig, men jeg hørte ingenting fra han igår. Vet ikke når neste gang han kommer på jobben. Jeg tror jeg sparer meg for masse følelsesopplegg og glemmer og gir opp hele greia. Jeg var nok bare nok en onenightstand for ham uansett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl
Da han sendte meldinger før han kom på besøk, var det med blunkesmileyer. Etter besøket, er det vanlige smileyer, om det betyr noenting da...

Kjære søte deg! Du må virkelig ikke analysere så masse, du kommer til å gå helt i spinn av det! Tror du en mann som skriver meldinger sitter og ser på om han har blunk eller ikke?

I tillegg, hvis du bestemmer deg inni hodet ditt for at dette var en ONS, så blir det en ONS. Vær positiv, ikke mas og send meldinger i eninga til fyren, og ro deg ned! Virkelig, ro deg ned, og se hva som skjer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Redwine

Har ikke hørt noe fra han idag heller. Og ja, jeg tolker det slik som at han bevisst eller ubevisst la til blunkesmiley og ikke blunkesmiley etter den natten for da hadde han jo fått det han ville. Jeg er ikke vant med onenightstands, og heller ikke vant til at mannen/gutten ikke gir lyd fra seg etterpå og ikke viser noen som helst interesse etterpå. Jeg syns faktisk at det er veldig dårlig gjort! Komme på besøk, blir full sammen, har sex og så drar uten å gi særlig lyd fra seg etterpå. Dette var en jeg i det minste så på som en slags venn. I det minste. Men stillheten taler vel best; han er ikke interessert og har oppnådd det han ville ha. Det er faktisk første gang noen ikke er interessert i meg etter å ha hatt sex. Og kan ikke akkurat si at dette gjorde noe godt for selvtilliten. Begynner å angre på hele greia... Dette skal jeg iallefall ikke gjøre igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns faktisk at det er veldig dårlig gjort! Komme på besøk, blir full sammen, har sex og så drar uten å gi særlig lyd fra seg etterpå.

Dere var to om det, var dere ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere hadde jo ingen avtale om noe annet enn sex for en natt, så da har du jo ikke "krav på" noe mer heller. Prøv å se på det som en positiv seksuell opplevelse isteden... Kanskje du hadde godt av det selv om det ikke ledet til noe mer. Gå videre og finn deg noen andre du kan hygge deg med. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Redwine

Det var ingen avtale om sex - det var ikke i mine planer i det hele tatt. Må si at jeg var meget dårlig forberedt på akkurat det. Grunnen til at han kom var jo egentlig ikke for å treffe meg men å hjelpe meg med en ting. Så siden det tilfeldigvis var fredagskveld, han hadde med ei flaske vin som vi delte og så ble det litt mer enn det og så hadde vi sex da. Jeg likte han faktisk veldig godt før det som skjedde, fikk mer lyst på han etter den kvelden men nå er jeg bare fed up av å vente. Har aldri opplevd å måtte vente sånn. Men det er vel ikke noe å vente på heller. Jeg får glemme hele greia. Ja, vi var to om det, men han har ikke gitt lyd fra seg. Det er det som er overraskende på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når han er så treg og du er så utålmodig, så synes jeg godt du bare kan få saken ut av verden og ta et initiativ selv. Send en sms og spør om dere skal møtes en dag. Spør f.eks. om han vil gå ut og ta en øl med deg. Når du møter han må du ikke unnskylde deg for at du hadde sex med han, eller si at du ikke pleier å gjøre sånt. Det virker bare dumt. Vær verdensvant og lat som at alt er bare greit, og du er ute etter å ha det hyggelig. Hvem vet hva dette kan lede til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til ts må jeg sitere kort fra refrenget fra sangen til Erik og Kriss;

"jeg ser at d'er vanskelig å forstå

men seriøst det e'kke noe å tenke på

det bli'kke oss to, ikke da - ikke nå

akkurat det kan jeg spå

jeg vi'kke vise deg forakt og sånn

kjærster, hva er det du snakker om?

du kan si at jeg er uaktsom og brå

men akkurat nå må jeg gå"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Redwine
Når han er så treg og du er så utålmodig, så synes jeg godt du bare kan få saken ut av verden og ta et initiativ selv. Send en sms og spør om dere skal møtes en dag. Spør f.eks. om han vil gå ut og ta en øl med deg. Når du møter han må du ikke unnskylde deg for at du hadde sex med han, eller si at du ikke pleier å gjøre sånt. Det virker bare dumt. Vær verdensvant og lat som at alt er bare greit, og du er ute etter å ha det hyggelig. Hvem vet hva dette kan lede til?

Nei, jeg mista lysten på han da han her en dag på jobb sto og snakka med ei annen jente på jobben og tok den samme med henne: "Jeg kan komme hjem til deg og hjelpe deg med det en kveld" og så bytta de telefonnummer.... Og senere på kvelden kom det en annen jente innom og prata leeenge med han og det var tydelig at hun vil ha han og på jobb var han helt som vanlig mot meg, som om ingenting var skjedd bortsett fra litt blunking og slike ting. Tydelig hva han holder på med, og en rundbrenner er ikke noe jeg vil ha noe med å gjøre i privatlivet mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Redwine
Til ts må jeg sitere kort fra refrenget fra sangen til Erik og Kriss;

"jeg ser at d'er vanskelig å forstå

men seriøst det e'kke noe å tenke på

det bli'kke oss to, ikke da - ikke nå

akkurat det kan jeg spå

jeg vi'kke vise deg forakt og sånn

kjærster, hva er det du snakker om?

du kan si at jeg er uaktsom og brå

men akkurat nå må jeg gå"

Ja, for det der er jo så modne, kloke ord! Altså, vi er ikke 16 år... :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...