Gjest Kira Skrevet 14. juni 2003 #161 Del Skrevet 14. juni 2003 Jeg skal vaere med neste gang hvis det blir noe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslejenta Skrevet 14. juni 2003 #162 Del Skrevet 14. juni 2003 Jeg hadde det veeeldig koselig! Praten gikk så lekende lett, og det var ikke bare pjusk som prata mye! Jeg håper det blir flere kg-treff, men da må vi være på et sted med ordentlig whiskey og gode drinker Dessuten må leo komme kjørende i bilen sin. For den har jeg blitt veldig nysgjerrig på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 14. juni 2003 #163 Del Skrevet 14. juni 2003 åååå, jeg hadde så lyst å være med, men har sittet med eksamen hele helga. (ferdig nå :D ) Neste gang stiller jeg helt sikkert!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 16. juni 2003 #164 Del Skrevet 16. juni 2003 Så ingen av gutta turte? sto ikke på det... :-? Ting blir ikke alltid som man tror, og det må en jo akseptere. Vil gjerne prøve å bli med senere jeg! Og da kommer jeg til å mase og mase på noen andre her inne også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 16. juni 2003 #165 Del Skrevet 16. juni 2003 skal love deg at jentene så etter deg, Lasse! ..og mann40 da:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 16. juni 2003 #166 Del Skrevet 16. juni 2003 Jeg blir litt misunnelig, jeg :cry: Hadde lyst å være med, men måtte jobbe hele helgen. Koselig for dere at det var vellykket, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 16. juni 2003 #167 Del Skrevet 16. juni 2003 Nå burde alle som var med på treff ha en ny PM i innboksen fra meg. Hvis ikke.. har jeg nok desv. glemt dere.. Si i fra!! ) *senil som sagt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Missuganda Skrevet 18. juni 2003 #168 Del Skrevet 18. juni 2003 Hvor blir det av alle de saftige detaljene. Kanskje ikke treffet var så fortreffelig.... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 18. juni 2003 #169 Del Skrevet 18. juni 2003 Missuganda. De saftige detaljene angår bare dem som var der :blunke: Kan love deg at vi hadde det gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 18. juni 2003 #170 Del Skrevet 18. juni 2003 De som var på treffet vet jo ikke at vi alle har hørt ryktet! :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 18. juni 2003 #171 Del Skrevet 18. juni 2003 De som var på treffet vet jo ikke at vi alle har hørt ryktet! :blunke: Shit, det hadde jeg glemt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Missuganda Skrevet 18. juni 2003 #172 Del Skrevet 18. juni 2003 De som var på treffet vet jo ikke at vi alle har hørt ryktet! :blunke: Lurer på hvorfor ikke jeg har hørt noen rykter.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 18. juni 2003 #173 Del Skrevet 18. juni 2003 Lurer på hvorfor ikke jeg har hørt noen rykter.... Har du ikke hørt det? Det er nok ikke lenge før du får høre det du også. Jeg sprer ikke rykter jeg.. i hvert fall ikke når jeg VET at ryktet ikke er sant. Men noen kommer nok til å spre det før eller siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Missuganda Skrevet 18. juni 2003 #174 Del Skrevet 18. juni 2003 Ok, Lea, da setter jeg meg ned å venter *lurer på om jeg skal vente lenge* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 18. juni 2003 #175 Del Skrevet 18. juni 2003 Maskemannen var innom og tittet før han føy videre vet jeg.... Skal spørre han om litt info jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 18. juni 2003 #176 Del Skrevet 18. juni 2003 Gjør det Lasse! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 18. juni 2003 #177 Del Skrevet 18. juni 2003 Embla s: Jeg skulle få referat jeg da... :cry: Hadde vært der jeg nemlig, hadde det ikke vært for uforutsette ting i nærmeste familie! :cry: JEG VIL VITE HVORDAN DET GIKK!! JEG VIL HA REFERAT!! Ellers blir jeg jo ikke med neste gang, for da kommer det jo til å være alle dere som var og vet mot alle oss som ikke kunne og ikke vet... :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Missuganda Skrevet 18. juni 2003 #178 Del Skrevet 18. juni 2003 JEG VIL VITE HVORDAN DET GIKK!! JEG VIL HA REFERAT!! Ellers blir jeg jo ikke med neste gang, for da kommer det jo til å være alle dere som var og vet mot alle oss som ikke kunne og ikke vet... :cry: Aline er retorisk aline er retorisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 18. juni 2003 #179 Del Skrevet 18. juni 2003 får vi ikke vite noen ting? :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 18. juni 2003 #180 Del Skrevet 18. juni 2003 Hva er det å fortelle, da? Vi skal vel ikke sitte og sitere hva hver enkelt sa? Vi hadde det kjempekoselig, og skravla gikk i ett sett på nesten alle sammen! Stort mer en det ikke å si! Jeg håper iallfall det blir nytt treff en gang, og det gjør faktisk ingenting om de som ikke var med denne gangen er med neste gang! Bare hyggelig, det da!! Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå