Ingy Skrevet 13. juni 2003 #141 Del Skrevet 13. juni 2003 Oppdaga at klokka mi her på KG viste feil... Jeg våkna klokka 19, ikke 18. Søren, jeg blir så frista til å komme, men orker simpelten ikke! Kos dere alle sammen, jeg blir gjerne med neste gang! :-d Ingy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 13. juni 2003 #142 Del Skrevet 13. juni 2003 Der er jeg hjemme fra treff og det var virkelig kjempekoselig! Utrolig god gjeng som kom :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 13. juni 2003 #143 Del Skrevet 13. juni 2003 Der er jeg hjemme fra treff og det var virkelig kjempekoselig! Utrolig god gjeng som kom :D Hvor ma`nge? Rare? Pene? Annerledes enn forventet? Hva snakket dere om? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 13. juni 2003 #144 Del Skrevet 13. juni 2003 Wee.. tilbake jeg også! Det var en nyyydelig, kjempekoselig gjeng med jenter, skal jeg fortelle der. Nå kan dere angre nå! Jordbær(først meg selv) Starie Veslejenta *lillian* Care Leo MzFire + søster Pjusk Embla S (Hvis jeg har glemt noen, er det fordi jeg er senil) Vi spiste pizza, lasagne, salat osv. Drakk alt fra vin til vann og STORKOSTE oss! Takk for en kjempehyggelig kveld jenter. Håper vi kan gjenta dette om ikke alt for lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*nora* Skrevet 13. juni 2003 #145 Del Skrevet 13. juni 2003 Hvor ma`nge? Rare? Pene? Annerledes enn forventet? Hva snakket dere om? Henger meg på; hva skjedde? hva prata dere om? Gøy, moro, rart, ekkelt? Jeg er så misunnelig, skulle ønske jeg bodde nærmere hovedstaden, altså!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 13. juni 2003 #146 Del Skrevet 13. juni 2003 Vi snakket om alt mellom himmel og jord! Tror jeg. Laaaang presentasjonsrunde. Ingen sjenerte.. alle turte å snakke. Det var fint. Tror vi fant tonen veldig bra. Det virket iallefall slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 13. juni 2003 #147 Del Skrevet 13. juni 2003 I'm home! (hehe, jeg var ikke den første til å skrive innlegg...og snart skal jeg legge meg........) *tørker svette og tårer* Dette var helt forjævlig, ikke noe å anbefale at all!! Jeg satt for det meste i en krok og grein og ønska jeg aldri hadde kommet... Alle var såååå fæle, helt forferdelige mennesker som var skikkelig slemme!! For de som ikke skjønte det, så var det ironi... Neida, seriøst, det var kjempehyggelig, og slettes ikke så skummelt som jeg hadde trodd!! Ble positivt overrasket over alle sammen, det var en gjeng flotte damer som dukket opp! Dette håper jeg faktisk at gjentas! Det jeg synes var aller morsomst, var at care kom...Har vært veldig nysgjerrig på deg, care! Kjempetøft!! Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 13. juni 2003 #148 Del Skrevet 13. juni 2003 Jeg vil også komme på treff! Er det for seint nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 13. juni 2003 #149 Del Skrevet 13. juni 2003 Jeg vil også komme på treff! Er det for seint nå? Jasså, du pingla!! NÅ kan du komme og si du vil komme, liksom..... Du får komme på et lite treff hos meg, da, vettu! Lillian - stuptrøtt og sliten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 13. juni 2003 #150 Del Skrevet 13. juni 2003 Hehe... er ikke pingle jeg vel! Har hatt en spennende kveld her hjemme jeg såh! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 14. juni 2003 #151 Del Skrevet 14. juni 2003 Myyyyy...jeg kunne ønske jeg hadde vært med dere, jenter! Virker som dere har hatt en kjempefin kveld! Så BRA!!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 14. juni 2003 #152 Del Skrevet 14. juni 2003 Tjo ho. Dette var en positiv opplevelse. Og jeg angrer ikke. Flotte jenter alle sammen. Synes det var litt skummelt i begynnelsen, men heldigvis kom embla å møtte meg (snille embla). Vi hadde en kjempetrivelig kveld. Det jeg synes var aller morsomst, var at care kom...Har vært veldig nysgjerrig på deg, care! Kjempetøft!! Lillian Tjo ho, artig sagt.....hyggelig at du også kom Lillian :blunke: Jeg kjente deg igjen...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 14. juni 2003 #153 Del Skrevet 14. juni 2003 Ryktene da, folkens? RYKTENE!!!??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pjusk Skrevet 14. juni 2003 #154 Del Skrevet 14. juni 2003 Jeg synes også det var kjempekoselig å treffe dere og likte alle veldig godt! Det var jo ikke skummelt i det hele tatt!! Men jeg håper jeg ikke skravlet hull i hodet på dere - jeg klarer ikke la være, nemlig (kanskje på tung medisinering?). På vei hjem var vi innom å så på bilen til Leo. Har aldri sett makan til bil.... ! Embla S har sikkert mumlet "wow!" i søvne i hele natt. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 14. juni 2003 #155 Del Skrevet 14. juni 2003 Så ingen av gutta turte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 14. juni 2003 #156 Del Skrevet 14. juni 2003 Jeg syns det var koselig jeg. Syns det gikk over all forventning. Må si meg enig med resten, det var en fin gjeng som møtte opp :D Jeg angrer ikke på at jeg kom,og jeg vil gjerne gjenta et nytt treff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 14. juni 2003 #157 Del Skrevet 14. juni 2003 På vei hjem var vi innom å så på bilen til Leo. Har aldri sett makan til bil.... ! Embla S har sikkert mumlet "wow!" i søvne i hele natt. :D Så dere fikk virkelig SE den!?! Ja, da må vi bare tro da! Du skravla ikke for mye, Pjusk! Synes bare det var hyggelig, jeg! :D Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vega Skrevet 14. juni 2003 #158 Del Skrevet 14. juni 2003 Nå venter vi i spenning på hvordan dere så ut, hva dere snakket om osv. Alle detaljer og meninger. Men det er vel å håpe på for mye ... Kanskje vært der selv... *lusker vekk skamfull* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 14. juni 2003 #159 Del Skrevet 14. juni 2003 Vega. Du får bli med neste gang da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aradalion Skrevet 14. juni 2003 #160 Del Skrevet 14. juni 2003 Blææ! Da kan jeg bytte til en annen avatar jeg vet du, så slipper vi ha lik.. He, he. Skal nok gå så bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå