starie Skrevet 13. juni 2003 #121 Del Skrevet 13. juni 2003 Jeg kommer garantert. Jeg har vondt i munnen, og får skikkelige smerter når jeg smiler eller snakker. Håper dere tenker på dette, slik at dere ikke tror at jeg er sur eller noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pjusk Skrevet 13. juni 2003 #122 Del Skrevet 13. juni 2003 Starie: (Illustrasjonen viser meg danse heftig disco fra 80-tallet med din hoftesvingende banan....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 13. juni 2003 #123 Del Skrevet 13. juni 2003 hahahha pjusk :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 13. juni 2003 #124 Del Skrevet 13. juni 2003 Moroklumpene! <- Jordbær som forsøker å holde takten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 13. juni 2003 #125 Del Skrevet 13. juni 2003 Jeg kommer likevel.. nå skal jeg ikke si at jeg ikke kommer noe mer Godt det fikk ordnet seg, fant på en lur løsning, hehe =) Snakket med Starie nå, hun hadde en hyggelig stemme hun. Hørtes ut som ei søt jente det :D Nå gruer jeg meg ikke lenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 13. juni 2003 #126 Del Skrevet 13. juni 2003 Hihi, takk det samme :D Og tenk at jeg har søt stemme enda jeg sto og dro klær ut av vaskemaskinen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 13. juni 2003 #127 Del Skrevet 13. juni 2003 Kos dere da. Håper det blir vellykket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 13. juni 2003 #128 Del Skrevet 13. juni 2003 Hehe det lureste er å ikke ha noe forventninger.. Det har ikke jeg. Tar det helt med ro jeg Men skal dere pynte dere? Det har jeg gjort litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 13. juni 2003 #129 Del Skrevet 13. juni 2003 Hm, tro om Lasse er på tur.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 13. juni 2003 #130 Del Skrevet 13. juni 2003 Ja, det er bare en måte å finne ut det på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 13. juni 2003 #131 Del Skrevet 13. juni 2003 Håper dere får en fin kveld,jenter! :D Misunner dere litt da... Synes dere er tøffe som våger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. juni 2003 #132 Del Skrevet 13. juni 2003 Vil bare ønske dere en kjempefin kveld jeg! Håper det blir artig for dere. Skulle gjerne vært med jeg og, men av personlige grunner lar jeg det være. Gi oss et referat av kvelden da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 13. juni 2003 #133 Del Skrevet 13. juni 2003 Trist du ikke kan komme da.. Er jo lenge siden jeg har sett deg. Sist jeg så deg var 31.01 .03 faktisk, fant jeg ut i dag. Håper ikke dine personlige grunner har med meg å gjøre :oops: Hvis det er det håper jeg du ombestemmer deg. Er plass til deg her også :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 13. juni 2003 #134 Del Skrevet 13. juni 2003 Skulle gjerne vært med selv jeg men fortiden er jeg på andre kanten av landet. Kom med et lite stemningsreferat etter på da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aradalion Skrevet 13. juni 2003 #135 Del Skrevet 13. juni 2003 Dere får kose dere Btw, angeleyes.... Tidish avatar du har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 13. juni 2003 #136 Del Skrevet 13. juni 2003 Jeg skal selvfølgelig stå utenfor og se på dere ! Skal ta masse bilder og løpe hjem for å legge dem ut på nettet. Bare tulla altså.. for de som ikke skjønte DET.. Kos dere fælt jenter (og Lasser m.fl.). Jeg forventer referat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. juni 2003 #137 Del Skrevet 13. juni 2003 Dere får kose dere Btw, angeleyes ... Tidish avatar du har. Blææ! Da kan jeg bytte til en annen avatar jeg vet du, så slipper vi ha lik.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingy Skrevet 13. juni 2003 #138 Del Skrevet 13. juni 2003 Beklager jenter, jeg må melde avbud, veldig i siste lita! Våkna akkurat fra middagslur og er fortsatt helt pumpa. Skal tidlig opp i morra og blir derfor hjemme i kveld. Fint hvis noen av de som skal dit sier fra at de har sett dette så jeg ikke trenger å ringe Peppes. Ingy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 13. juni 2003 #139 Del Skrevet 13. juni 2003 Trist at så mange trekker seg, for nå har jeg bestemt meg for å gå... Juhuuu som embla bruker å si......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Scampi Skrevet 13. juni 2003 #140 Del Skrevet 13. juni 2003 Tøffe jenter er dere :D . Bor litt for langt unna til å komme, dessverre, men det ramler vel inn rapporter regner jeg med Kos dere :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå