Mathias Skrevet 11. juni 2003 #81 Del Skrevet 11. juni 2003 ja kom da Care!!! Vi som sitter her ALT for mye trenger å komme oss ut litt!!!.... (sier han som ikke vet om han kommer enda.. jaja... hehe...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 11. juni 2003 #82 Del Skrevet 11. juni 2003 ja kom da Care!!! Vi som sitter her ALT for mye trenger å komme oss ut litt!!!.... (sier han som ikke vet om han kommer enda.. jaja... hehe...) Jo jeg trenger å kjenne at jeg lever livet.....og det gjør sikkert dere andre også. Men du Lasse, du bor jo ikke i Oslo`? Blir litt for lang vei for deg vel :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 11. juni 2003 #83 Del Skrevet 11. juni 2003 hehehe... planlegger å være i oslo på fredag jeg... tror jeg.... Og er jeg i Oslo, så kommer jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 11. juni 2003 #84 Del Skrevet 11. juni 2003 Kult. Har egentlig ikke fulgt med hva som skal skje. Blir det bare Pizza? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 11. juni 2003 #85 Del Skrevet 11. juni 2003 Vet ikke jeg.. Pjusk?... Kanskje noen synes litt skavling er nok, og andre har lyst på mer, kanskje gå ut et sted? Flere er vel bare 19/20 da... Får se kanskje? Har du lyst på en helaften du da Care? Kan gjør byen utrygg vi kanskje... hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 11. juni 2003 #86 Del Skrevet 11. juni 2003 Vet ikke jeg.. Pjusk?... Kanskje noen synes litt skavling er nok, og andre har lyst på mer, kanskje gå ut et sted? Flere er vel bare 19/20 da... Får se kanskje? Har du lyst på en helaften du da Care? Kan gjør byen utrygg vi kanskje... hehehe Tja, skal man ut bør man vel snu byen på hode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 11. juni 2003 #87 Del Skrevet 11. juni 2003 Går bra for meg med kamera, men ikke regn med at jeg er den som stiller velvillig opp til fotografering... Ikke pga KG, men på grunn av jeg hater fotoapparater...hehe..... Burde ikke vi som skal være med snart få litt mer info på PM? Jeg kommer ikke til å være noe særlig på nettet fredag, så jeg må få PM om navn, og om vi evt møtes et annet hemmelig sted osv før den tid..... Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 11. juni 2003 #88 Del Skrevet 11. juni 2003 JA enig Lillian. Det var fint du tok opp her. Det hadde jeg glemt. VI må jo få litt informasjon ja. Venter jeg også . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 11. juni 2003 #89 Del Skrevet 11. juni 2003 Hmmmmmmm *tenke tenke* Prøvde å få byttet vakten min på jobben, men det var visst umulig.. Begynner kl 23, så jeg kunne jo kanskje fått et par timer med dere da :oops: Skal, skal ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 11. juni 2003 #90 Del Skrevet 11. juni 2003 xeyes da..vi skulle jo sitte noen bord bortenfor først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 11. juni 2003 #91 Del Skrevet 11. juni 2003 xeyes da..vi skulle jo sitte noen bord bortenfor først. Ikke glem at jeg har sett dere begge to..... I know who you are!! Lillian - ingen får sitte ved nabobordet, nei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 11. juni 2003 #92 Del Skrevet 11. juni 2003 :ler: Pokker middis, det glemte jeg! Shh bare glem min forrige mld dere andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 11. juni 2003 #93 Del Skrevet 11. juni 2003 Ikke glem at jeg har sett dere begge to..... I know who you are!! Lillian - ingen får sitte ved nabobordet, nei! Hmm..ja stemmer, det har du. Nå poserer jo xeyes med klær på også, så da kjenner vel folk henne igjen. (sorry, måtte bare )Vel...da går vi undercover. Neida, jeg kommer nok ikke uansett tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 12. juni 2003 #94 Del Skrevet 12. juni 2003 Nå poserer jo xeyes med klær på også' date=' så da kjenner vel folk henne igjen. [/quote'] Nå måtte jeg faktisk le høyt av deg! :ler: *kremt* Du skjønner, må være litt anstendig vettu! Vel, rekker nok ikke å komme.. skal jo på jobb og.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pjusk Skrevet 12. juni 2003 #95 Del Skrevet 12. juni 2003 Hei! Kom hjem sent i går etter fem dager i Roma . Masse arbeid ligger og venter her, men jeg skal prøve å strukturere litt info til dere senere idag! Og dere somhar lyst, men ikke har råd til å dra: Jeg kommer sannsynligvis til å kjøre da jeg skal opp kl. 06.30 dagen etter. Så min eneste utgift blir event. noen pizzabiter, og det behøver jo ikke bli så dyrt. Kan dere ikke prøve å skrape sammen noen grunker dere også, så vi får møtt dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 12. juni 2003 #96 Del Skrevet 12. juni 2003 mhm.. det blir GARANTERT noen pizzastykker til overs som NOEN må spise :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruenge Skrevet 12. juni 2003 #97 Del Skrevet 12. juni 2003 kan jeg få lov til å melde meg på under værforbehold. Det har seg slik at vi reiser på hytta på fredag hvis været er ok, men i motsatt fall kommer jeg. Går det an å si det slik? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 12. juni 2003 #98 Del Skrevet 12. juni 2003 En visdomstann lager krøll og jeg må til tannlegen i morgen. Må sannsynlig vis trekke helvetet. Får se hvordan formen er, jeg har røtter omtrent som fiskekroker så det spørs. Skal prøve i hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pjusk Skrevet 12. juni 2003 #99 Del Skrevet 12. juni 2003 Denne tråden har også nå blitt på så mange sider at jeg ikke orker å gå gjennom den for å sende PM til hver enkelt og dessuten er jeg redd for å glemme noen..... Så jeg gjør det slik: Vi møtes fredag 13. juni - og det betyr ikke ulykke!!! Bord er bestilt til 20.00 på Peppe's i Stortingsgata.. Vi har fått et langbord som ligger litt for seg selv. Vi har muligheter for å få eget rom hvis det fortsatt er ledig, men da må vi være min. 20 stk. (Har fått litt kritikk pga. at det ble Peppe's, men det ble slik fordi det var flere som foreslo det, det er billig, uhøytidelig og enkelt å samles mange rundt et bord.) Bord er bestilt på Andresen. Jeg heter ikke dette, men det ligner.... Tittere er feige!!! Man bør holde seg for god til å komme å "spionere" uten å presentere seg selv. Håper så mange som mulig kan komme. Det behøver ikke bli dyrt og ingen bør være redd for at andre synes de er stygge, teite osv. som noen har nevnt! Det er en litt hektisk kveld for meg, men jeg håper min bedre halvdel kommer seg hjem i tide så jeg kan overlate barna til ham... Jeg kommer uansett, men muligens et kvarter eller så for sent halsende inn døra. Vi snakkes!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 12. juni 2003 #100 Del Skrevet 12. juni 2003 Tvillingsøstern min kommer til meg i morgen. Og jeg håper ikke det gjør noe om jeg får ta med henne? Tenker på bordplass og sånn jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå