Madison Skrevet 4. juni 2003 #41 Del Skrevet 4. juni 2003 (klokka når var dette igjen...) ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 4. juni 2003 #42 Del Skrevet 4. juni 2003 ehh,klokka når.. jaja, da har dere hørt det også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 4. juni 2003 #43 Del Skrevet 4. juni 2003 Det er når klokka 20.00, Madison! Starie: Mente ikke pynte meg, men jeg liker å ha NYE klær når jeg skal treffe NYE folk...Snodig, de har jo ikke sett de gamle klærne mine likevel... Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 4. juni 2003 #44 Del Skrevet 4. juni 2003 takk Lillian. jeg...vi..tenker på å komme..tenke litt til oki.. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pjusk Skrevet 4. juni 2003 #45 Del Skrevet 4. juni 2003 Jeg er heeelt perfekt, Lillian - så gru deg til du treffer meg!! Jeg uttrykte meg litt klønete: Jeg tok egentlig tallet 10 ut fra løse luften - tenkte kanskje motet sviktet for noen, andre passet det ikke for likevel, noen etterpåslengere hang seg på osv. Vi kan jo godt bli 20 for alt jeg vet.... Bindende påmelding?? Ja, i en viss grad. Men vi har jo ikke akkurat noen mottrekk overfor brukere som likvel ikke møter opp, bortsett fra at vi selvfølgelig må litt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 5. juni 2003 #46 Del Skrevet 5. juni 2003 Dessuten tror jeg Klips snakket om at hun kanskje måtte ta med bebisen sin (jeg tror du får mange "barnevakter" hvis du gjør det' date=' Klips!!! )[/quote'] Hehe, hyggelig å høre, men det var nok ikke meg. Er det ikke 13 eller 14. juni dere skal møtes? Da er jeg på hyttetur i Gol med venner. Neste gang dere møtes derimot... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 5. juni 2003 #47 Del Skrevet 5. juni 2003 jeg liker å ha NYE klær når jeg skal treffe NYE folk...Snodig' date=' de har jo ikke sett de gamle klærne mine likevel... [/color'] Et godt poeng, Lillian! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pjusk Skrevet 5. juni 2003 #48 Del Skrevet 5. juni 2003 Roter jeg så fælt!!!??? :oops: Det var iallefall noen som vurderte å ta med babyen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 5. juni 2003 #49 Del Skrevet 5. juni 2003 Stadig mer sannsynlig for at Lasse.. nei.. ikke navn nei... MASKEMANNEN dukker opp ja... ! Trenger ikke være der så lenge da, så ikke gru dere for tidlig.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 5. juni 2003 #50 Del Skrevet 5. juni 2003 Jenter, dere er jammen meg kule! Jeg blir litt sånn gla inni meg jeg! Over at dere blir kjent og arrangerer treff og greier. Jeg blir nesten litt misunnelig på dere som skal på Peppes, jeg, men føler allikevel at jeg er for ny her på sida til at noen føler de kjenner meg godt nok til at det er naturlig at jeg blir med. Men kanskje neste gang!!! Arranger mer snart da! Og gi referat på hvordan det blei! Spennende. Ha en superduper kveld! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 5. juni 2003 #51 Del Skrevet 5. juni 2003 *gruble*...Alene med en haug av flotte damer... *gliser* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. juni 2003 #52 Del Skrevet 5. juni 2003 Jenter, dere er jammen meg kule! Jeg blir litt sånn gla inni meg jeg! Over at dere blir kjent og arrangerer treff og greier. Jeg blir nesten litt misunnelig på dere som skal på Peppes, jeg, men føler allikevel at jeg er for ny her på sida til at noen føler de kjenner meg godt nok til at det er naturlig at jeg blir med. Men kanskje neste gang!!! Arranger mer snart da! Og gi referat på hvordan det blei! Spennende. Ha en superduper kveld! :D Jeg håper og tror man ikke må være godt kjent her inne for å treffes på Peppes. Nå skal ikke jeg dit heller da, men om du har lyst til å dra, kan du heeelt sikkert gjøre det Tror gjengen blir glad jo flere som blir med jeg :D Eller tar jeg feil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 5. juni 2003 #53 Del Skrevet 5. juni 2003 Hmmm, kanskje jeg kommer hvis Lasse kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pjusk Skrevet 5. juni 2003 #54 Del Skrevet 5. juni 2003 Glamourgirl - du kommer!!!!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 5. juni 2003 #55 Del Skrevet 5. juni 2003 OK, greit, jeg kommer! Hvis jeg ikke må jobbe. Beskjed skal du få snarest:) Gale kvinnfolk... Men det er jo jeg også, da, forsåvidt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 6. juni 2003 #56 Del Skrevet 6. juni 2003 Jeg må dessverre melde avbud, da det plutselig har dukket opp noe som jeg må være med på. Sorry, håper treffet blir så suksess at det gjøres om igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 6. juni 2003 #57 Del Skrevet 6. juni 2003 Å NEI!!!! Hadde gledet meg til å treffe Aline jeg... sukk... Jaja, er vel andre morsomme med? ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 6. juni 2003 #58 Del Skrevet 6. juni 2003 Jeg er da rasende festlig, Lasse! Har sagt det før, og sier det igjen, kommer du, så kommer jeg 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 6. juni 2003 #59 Del Skrevet 6. juni 2003 Å NEI!!!! Hadde gledet meg til å treffe Aline jeg... sukk... Jaja, er vel andre morsomme med? ... Takk Lasse! Nå har jeg sett deg da... så jeg vet liksom litt hvem du er, men gledet meg til å være med jeg og. Men noen ganger kommer ting som bare ikke kan gjøres annerledes. Vi får ta det igjen en annen gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 6. juni 2003 #60 Del Skrevet 6. juni 2003 Glamourgirl..Din fristerinne!... Aline. Vel, VAR det bilde av meg du fikk tror du.... hehe... Men får ta det igjen, hadde vært kos det! Ha en god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå