Gjest care Skrevet 18. juni 2003 #181 Del Skrevet 18. juni 2003 Embla s: Jeg skulle få referat jeg da... :cry: :cry: Aha, embla = spion :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 18. juni 2003 #182 Del Skrevet 18. juni 2003 Hva skal man gjøre med spioner da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 18. juni 2003 #183 Del Skrevet 18. juni 2003 :oops: Neeei! Ingen spion!! Men det stemmer det, Aline - du skulle få referat. Har ikke glemt deg, her kommer det: Det var kjempehyggelig! Vi spiste og drakk og røkte (enda det ikke var lov, vi bestilte nemlig ikke røykebord pga at øynene mine ikke tåler røyk så godt, men så fikk vi lov å røyke allikevel mot at jeg bestilte nok en whisky, hvilket jeg gladelig gjorde ) Også snakket vi og hygget oss, vi lo en hel del og pluttselig var kvelden over. Det gikk utrolig fort. Ikke rakk jeg å spise is eller noen ting Det var kjempekoslig, veldig uskummelt (når det først var i gang ) Stort mer er det ikke å si! Glad igjen nå (vi sees på neste treff, vi Aline!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 19. juni 2003 #184 Del Skrevet 19. juni 2003 :-? ok da, får vel klare meg uten all sladderen dere helt sikkert drev med... Får si fra neste gang igjen da, jeg er født nysgjerrig, og vil jo være med på alt!! (Embla s er bare litt minispion for meg, siden jeg måtte i begravelse og ikke kunne være med selv om jeg egentlig skulle veldig være med!! ) Takk for ref. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 19. juni 2003 #185 Del Skrevet 19. juni 2003 Jeg er også med neste gang! Spes dersom Aline ble a dukke ropp også... og enda mer sikkert om jeg får en plass å overnatte... (den var faktisk litt intern hehe...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 19. juni 2003 #186 Del Skrevet 19. juni 2003 Hvor er sladderen? Rapporten? Referatet? Jeg slåss for dere, jenter og gutter - såpass kan jeg vel få i bytte...? *Tusenfryd kommer neste gang* Når er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 19. juni 2003 #187 Del Skrevet 19. juni 2003 Lasse Tusenfryd: ja, jeg synes du fortjener såpass!! Og jeg blir også med neste gang., ja, når da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 19. juni 2003 #188 Del Skrevet 19. juni 2003 Men det stemmer det, Aline - du skulle få referat. Har ikke glemt deg, her kommer det: ...... Stort mer er det ikke å si! Glad igjen nå ...ehh... var det det hele...??? Og dette har vi ventet i dagevis på... :o Fortell litt mere da... please... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 20. juni 2003 #189 Del Skrevet 20. juni 2003 Jesus hvor dere maser, jenter. :blunke: Tips: Hvis dere går til dagboka til Lillian så har hun skrevet noe. (Håper det er greit for deg Lillian, at jeg henviser til dagboka di.) Jeg som kom sist kan fortelle litt om min opplevelse. Egentlig hadde jeg ikke bestemt meg helt (skal- skal ikke), men det ble skal. Her kommer embla inn (snille embla). Hun sende meg sitt mobilnummer og ba meg om å ringen hvis jeg hadde lyst å komme. Så da gjorde jeg meg i stand og dro avgårde. Embla møtte meg ved egertorget og det var kjempekoselig. Embla er en skikkelig ålrait og søt jente (så nå har jeg sagt litt om henne.) Da jeg kom, var alle kommet og alle hadde presentert seg. Litt kjipt for meg, alle viste hvem jeg var, men jeg viste ikke hvem de andre var. Så da måtte jeg gjette og gjorde noen feil. Lillian så jeg med en gang, hun hadde jeg jo sett før. Koselig og blid jente. Veslejenta (så ut som veslejenta) var også koselig og blid. Leo var en fattet og verdensvant kvinne. Høy sigarføring og flaske med vin. Pjusk var et naturlig midtpunkt. Hun snakket og var sosial. Koselig var hun og. Stari, var ikke en dansende banan. Men jeg trodde egentlig at hun var eldre ut fra hennes innlegg. Jordbær (med digital kamera - det skremte oss litt :blunke: ), var også koselig men både hun og Mzfire (med tvillingsøster som var like søt) satt på andre siden av bordet, så jeg fikk ikke snakket så mye med dem. Men blid og smilende var de...Tror dette var alle. Vi skravlet i ett og drakk og spiste (jeg hadde spist). Kvelden var kjempekoselig og den kom fort, og det tyder på at vi hadde det koselig. Jeg skravlet mye med embla og hun er en utrolig koselig jente....men det var jo alle de andre også..... Vi skarvlet om kg, myste på folk rundt omkring, vi snakket litt om andre brukere og vi lo masse....noen flørtet med kelneren (skal ikke nevne navn) og noen sto på do og skravlet. En annen ropte høyt: Lasse etter menn som gikk forbi.... Er dette et sånt passe bra referat?... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 20. juni 2003 #190 Del Skrevet 20. juni 2003 Joda, care - det var et bra referat det, men du skriver ingen ting om deg selv (kanskje ikke så rart: "Ja, så har vi meg da, jeg er jo bla bla bla" ) Så da får jeg supplere: Alle var veldig spente på care, hun har jo markert seg her inne som reflektert, morsom og smart. Og det var hun!! Også ligner hun ikke på Demi More, (som noen har trodd) men er veldig pen og søt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå