Gjest glamourgirl Skrevet 6. juni 2003 #61 Del Skrevet 6. juni 2003 Lasse: Ja, jeg sa jeg var rasende festlig, veldig god på sånne ord med flere betydninger, som å komme for eksempel :D Så, kommer du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 6. juni 2003 #62 Del Skrevet 6. juni 2003 Aline. Vel, VAR det bilde av meg du fikk tror du.... hehe... Men får ta det igjen, hadde vært kos det! Ha en god helg! Faan, nå blei jeg ihvertfall nysgjerrig da Lasse!! ER det ikke deg på bildet? din løgner!! Men, nå skal jeg ta pinse, så får jeg gruble på hvem du er frem til tirsdag ihvertfall!! :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 7. juni 2003 #63 Del Skrevet 7. juni 2003 glamourgirl.. kommer kanskje an på deg det... Aline... hihi... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 8. juni 2003 #64 Del Skrevet 8. juni 2003 Koselig at vi blir en gjeng da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 8. juni 2003 #65 Del Skrevet 8. juni 2003 Gleder meg, gleder meg, gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 8. juni 2003 #66 Del Skrevet 8. juni 2003 Hvordan ser lista ut nå, noen som vet? Mye mulig det blir fler ihvertfall..jeg og 2 andre.. ganske sikkert.. :D tror det kan bli koselig :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest indiangranny Skrevet 10. juni 2003 #67 Del Skrevet 10. juni 2003 Hei jenter Jeg må nok trekke meg fra treffet da jeg har vært hos tannleggen i Pinsa og fikk en utgift på 6000 og dette måtte betales på stående fot.Der røk pc og tur på byen med dere .Jeg kommer nok på et ennet treff når situasjonen har bedret seg for meg. klem fra en trist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 10. juni 2003 #68 Del Skrevet 10. juni 2003 SÅ trist Indianlady. Men jeg forstår deg godt. Det kunne du ikke noe for. Og tenner er viktig Du får bli med neste gang du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 10. juni 2003 #69 Del Skrevet 10. juni 2003 :cry: Så trist, Indianlady! Men jeg forstår deg godt. Håper du kan være med neste gang istedet, hvis det blir noen neste gang, da! Koz, Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 11. juni 2003 #70 Del Skrevet 11. juni 2003 Jeg er skikkelig misunnerlig på dere folkens - det skulle vært så moro å truffet dere!!! Men jeg har fått vite at jeg har eksamen fredag ettermiddag (i utgangspunktet skulle det være på torsdag) så da rekker jeg nok ikke til Oslo til treffet begynner. Og jeg er ikke så tøff og utadvent at jeg tør dukke opp alene etter alle dere andre... :oops: MEN KOS DERE MASSE, FOLKENS - OG INFORMER OSS ANDRE HVORDAN DET VAR NÅR DERE ER TILBAKE IGJEN!!! :D Og så håper jeg det blir et nytt treff igjen, om ikke så altfor lenge... Kverula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 11. juni 2003 #71 Del Skrevet 11. juni 2003 Jeg er skikkelig misunnerlig på dere folkens - det skulle vært så moro å truffet dere!!! Men jeg har fått vite at jeg har eksamen fredag ettermiddag (i utgangspunktet skulle det være på torsdag) så da rekker jeg nok ikke til Oslo til treffet begynner. Og jeg er ikke så tøff og utadvent at jeg tør dukke opp alene etter alle dere andre... :oops: MEN KOS DERE MASSE, FOLKENS - OG INFORMER OSS ANDRE HVORDAN DET VAR NÅR DERE ER TILBAKE IGJEN!!! :D Og så håper jeg det blir et nytt treff igjen, om ikke så altfor lenge... Kverula Så dumt! Lykke til på eksamen da! (og hvis du ombestemmer deg....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 11. juni 2003 #72 Del Skrevet 11. juni 2003 Skal vi gå med en lapp festet til gensern utenfor Peppes da hehe.. tror andre kommer til å undre seg. Men det må vi jo bare. Ellers blir det jo flaut da om vi går bort til noen fremmede som ikke er med i KG-gjengen :D Doh.. Stigmata pleier å spille Twister på akerbrygge under www.dsgf.no - treffene.. *ler* Tror ingen bryr seg om navnelapper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 11. juni 2003 #73 Del Skrevet 11. juni 2003 Forsvaret har bestemt at jeg skal være et helt annet sted den dagen - så dessverre folkens - jeg helte dithen at jeg faktisk skulle tørre... Kos dere masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 11. juni 2003 #74 Del Skrevet 11. juni 2003 Huffda.. Det var synd tusenfryd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 11. juni 2003 #75 Del Skrevet 11. juni 2003 Er det slik at folka blir sinte om man tar med seg digitalkamera? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HMSP Skrevet 11. juni 2003 #76 Del Skrevet 11. juni 2003 Ja, jeg blir :-) Fordi du ikke kan ta bilde av meg - snufs :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 11. juni 2003 #77 Del Skrevet 11. juni 2003 Ja, jeg blir :-) Fordi du ikke kan ta bilde av meg - snufs :cry: *klemme på HMSP'en* Kan komme og ta bilder av deg en annen dag! Såh! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 11. juni 2003 #78 Del Skrevet 11. juni 2003 Kanskje...... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 11. juni 2003 #79 Del Skrevet 11. juni 2003 Hm? kommer du kanskje Care? Selv om jeg kanskje kommer?.. SKAL være snill asså, hadde vært innmari hyggelig å hilse på deg også!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 11. juni 2003 #80 Del Skrevet 11. juni 2003 Hm? kommer du kanskje Care? Selv om jeg kanskje kommer?.. SKAL være snill asså' date=' hadde vært innmari hyggelig å hilse på deg også!!![/quote'] Begynner å kjenne at det faktisk kunne være morsomt. Hadde betenkeligheter fordi jeg synes det er ganske morsomt å ikke vite hvem dere er bak nicket, faktisk litt spennende. Men så tenker jeg, dere er jo så flotte alle sammen. Fikk faktisk lyst til å møte dere :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå