Gjest Pjusk Skrevet 3. juni 2003 #1 Del Skrevet 3. juni 2003 Er dere klare jenter??? Og gutter? Jeg har bestilt bord på Peppes i Stortingsgt. som avtalt, fredag 13. juni kl. 20.00. De jeg har fått med meg av SIKRE påmeldte er: Pjusk Embla S Leo Aline IndianLady Veslejenta Jordbær Starie Skusla Ingy Bridget Lillian Brommservice MzFire Har jeg glemt noen, er dette IKKE av vrangvilje, men de andre trådene vedr. dette har blitt lange og det er mye tør jeg /tør jeg ikke - så jeg ble litt forvirret. Og ikke for å være gledesdreper heller, men det er fint om denne tråden kun blir brukt til å gi konkrete meldinger, ikke fleiping brukere imellom osv. for da blir jeg enda mer forvirret.... Og dere som ikke er sikre på om dere tør: Vi skal ha det koselig og alle er selvfølgelig velkommen!!!!! Ikke bli hjemme hvis dere egentlig har mest lyst til å komme. Og enda en ting: Å sette seg ved et nabobord for i all hemmelighet å observere oss er IKKE realt - det er rett og slett feigt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 3. juni 2003 #2 Del Skrevet 3. juni 2003 90% sikker. Det KAN komme opp noe jeg må prioritere, men mest sannsynlig går det greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 3. juni 2003 #3 Del Skrevet 3. juni 2003 Så streng du er da, Pjusk, men ok her kommer konkret melding: Det blir gøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pjusk Skrevet 3. juni 2003 #4 Del Skrevet 3. juni 2003 Veeeeldig streng! Glemte en ting: Da jeg ble spurt om vi skulle ha RØYK eller IKKE RØYK sa jeg RØYK i forfjamselsen, selv om jeg ville synes det var mest naturlig å si IKKE RØYK. Det er jo ikke alle som synes det er like OK.... Kan dere også nevne om dere vil ha røyking eller ikke ved bordet? Hilsen Pjusk, likegyldig mht. røyk, 32 år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 3. juni 2003 #5 Del Skrevet 3. juni 2003 Hmmmm Maskemannen kommer nok til å sitte usynlig.. (?) ved nabobordet en stund, før han kommer rampende inn i forsamlingen... Slitomt med slike, men alle fester har jo en av den sorten... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest indiangranny Skrevet 3. juni 2003 #6 Del Skrevet 3. juni 2003 110 % sikker dette blir gøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 3. juni 2003 #7 Del Skrevet 3. juni 2003 aline er likegyldig til røyk eller ikke røykebord!! har sluttet, så det så. (29 når vi kommer dit.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 3. juni 2003 #8 Del Skrevet 3. juni 2003 Jeg foretrekker ikke-røyk; øynene mine har ikke godt av røykfylte rom, desverre , men blir det røyk, skal jeg nok takle det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Missuganda Skrevet 3. juni 2003 #9 Del Skrevet 3. juni 2003 Dere er tøffe jenter..... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 3. juni 2003 #10 Del Skrevet 3. juni 2003 næh, er vi vel ikke! Enn du da, er du tøff?.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 3. juni 2003 #11 Del Skrevet 3. juni 2003 Missuganda ække tøff NOK!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Missuganda Skrevet 3. juni 2003 #12 Del Skrevet 3. juni 2003 næh' date=' er vi vel ikke! Enn du da, er du tøff?.... [/quote'] Jada, jeg er tøffere enn toget, men blir hjemme av konfedensielle forhold.... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 3. juni 2003 #13 Del Skrevet 3. juni 2003 Og ikke for å være gledesdreper heller, men det er fint om denne tråden kun blir brukt til å gi konkrete meldinger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest indiangranny Skrevet 3. juni 2003 #14 Del Skrevet 3. juni 2003 Missuganda ække tøff NOK!! Vi er ikke tøffe vi er klin galne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. juni 2003 #15 Del Skrevet 3. juni 2003 Snufs...... har lyst til og være med jeg, men det blir litt vel langt og dyrt og reise. Når skal det være, forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Missuganda Skrevet 3. juni 2003 #16 Del Skrevet 3. juni 2003 :oops: s :oops: o :oops: r :oops: r :oops: y :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pjusk Skrevet 3. juni 2003 #17 Del Skrevet 3. juni 2003 Marianne E: Fredag 13. juni. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslejenta Skrevet 3. juni 2003 #18 Del Skrevet 3. juni 2003 Jeg foretrekker ikke-røyk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 3. juni 2003 #19 Del Skrevet 3. juni 2003 Jeg foretrekker røyk :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 3. juni 2003 #20 Del Skrevet 3. juni 2003 Jeg røyker, men for meg spiller det ingen rolle... Starie, du blir med og tusler att og fram mellom røyk og ikke-røyk, du?? Siden vi røyker, liksom... Så kan vi jo sitte på ikke-røyk bare vi pendler litt... Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå