Gå til innhold

antrekk til kaffen??


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Madley

Vi er skal i bryllup til en gammel skolevenninne av meg. Vi skal i kirken og på kaffe.

I tillegg skal jeg ha et lite overoppsyn med hva som skjer på kjøkkenet i forbindelse med kaffen og nattmaten etter hva jeg har skjønt...

De har ikke angitt antrekk i innbydelsen, så...

hva skal jeg ha på meg???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kle deg pent (nok)!

Vi har også valgt å utelate kleskode på kaffeinvitasjonene. Dette fordi vi mener at de som er bedt på kaffe ikke skal måtte kjøpe/leie klær bare for noen timers bruk. Vi regner dog med at folk har vett nok til å ikke komme i dongeri. Vi er glade bare folk kommer og koser seg, egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør! Det er faktisk litt kjipt å komme i et selskap hvor alle er stivpyntet og du selv kommer i en enkel sommerkjole. Samtidig er det jo ikke bra hvis du ikke har en flott kjole og må kjøpe ny (for "bare" å komme på kaffe tenker jo folk).

Vi skriver dresskode i kaffeinvitasjonene, og håper at folk kler seg etter det.. Vet at kaffegjester er et HOT tema her inne, men hos oss er det faktisk sånn at vi gleder oss stort til de kommer! De er kjempe velkomne og vil sette et ekstra piff på dagen vår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring bruden og spør.

Hvis hun er en gammel venninde burde jo ikke det være så vanskelig, hun setter sikkert pris på engasjementet ditt... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leya- ulogget

Det er helt vanlig her oppe med kaffegjester og jeg synes det er helt uproblematisk :D

Skal ringe henne å spørre, er like greit det...

takk for svar ialle fall!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...