PoisonIvy Skrevet 23. august 2008 #1 Del Skrevet 23. august 2008 Skal ha på meg denne sorte kjolen sammen med sorte "rynkete" støvletter.. Hva slags tilbehør skal jeg ha til? Har lyst på en strømpebukse i sterk farge, f.eks grønn.. Men hvilken farge skal jeg da ha på veske og smykker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PoisonIvy Skrevet 23. august 2008 Forfatter #2 Del Skrevet 23. august 2008 Ingen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 23. august 2008 #3 Del Skrevet 23. august 2008 Jeg får ikke linken din til å virke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PoisonIvy Skrevet 23. august 2008 Forfatter #4 Del Skrevet 23. august 2008 Kjolen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 23. august 2008 #5 Del Skrevet 23. august 2008 Jeg syns alltid sånt er så vanskelig når man ikke vet hvordan grønnyansen er. Så spørs det om du syns strømpebuksene er nok blikkfang eller om du også vil ha en fargerik veske. Visse lillanyanser er veldig fine sammen med visse grønnyanser f.eks. Eller bare ha svart veske hvis du vil være mer diskret. Man kan f.eks. ha et langt gullkjede til eller dingleøredobber i gull. Eller om du har et smykke med grønne detaljer som kan ta opp fargen i strømpene. Veske i samme metallfarge som smykkene går også an hvis du skal være mer pynta, f.eks. gull. eller sølvveske. Men hvis det var jeg som skulle pynte meg i en sånn kjole, ser jeg for meg at jeg ville hatt lilla strømper (jeg syns det er så fint til svart kjole, og jeg liker gullfargede smykker til det), gullsmykker og svart eller gullfarget veske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PoisonIvy Skrevet 23. august 2008 Forfatter #6 Del Skrevet 23. august 2008 Jeg syns alltid sånt er så vanskelig når man ikke vet hvordan grønnyansen er. Så spørs det om du syns strømpebuksene er nok blikkfang eller om du også vil ha en fargerik veske. Visse lillanyanser er veldig fine sammen med visse grønnyanser f.eks. Eller bare ha svart veske hvis du vil være mer diskret. Man kan f.eks. ha et langt gullkjede til eller dingleøredobber i gull. Eller om du har et smykke med grønne detaljer som kan ta opp fargen i strømpene. Veske i samme metallfarge som smykkene går også an hvis du skal være mer pynta, f.eks. gull. eller sølvveske. Men hvis det var jeg som skulle pynte meg i en sånn kjole, ser jeg for meg at jeg ville hatt lilla strømper (jeg syns det er så fint til svart kjole, og jeg liker gullfargede smykker til det), gullsmykker og svart eller gullfarget veske. Og mens du skrev dette, var jeg ute og kjøpte en lilla/cerise strømpebukse Litt usikker på tilbehøret enda. Gull tenkte jeg faktisk ikke på. Men det skal jeg prøve når jeg kommer hjem.. Tusen takk for hjelpen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 23. august 2008 #7 Del Skrevet 23. august 2008 Ingen årsak. Jeg fikk selv en liten gull- og lilla-fetisj i vinter, selv om jeg egentlig har tenkt at jeg er et sølvmenneske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå