Gjest Gjest Skrevet 23. august 2008 #21 Skrevet 23. august 2008 (endret) Følger han etter deg på alle fire for å få en smak til? Du kommer med et problem som kun du kan løse, og forventer seriøse svar. Om du er seriøs, må du si fra til ham, om han ikke hører, må du bruke andre virkemidler. Om han blir sint fordi han er "for god", for JADA, du kan ordlegge deg slik, så får han heller ta seg en tenkepause, og finne ut om han er villig til å miste deg fordi du får for mange orgasmer i sexlivet deres. Dette virker som et ikke-problem for meg, tenk på "de fattige barna i Afrika" som aldri får orgasme. Ditt "problem" kan løses ved at du sier klart fra, de som ikke får orgasme selv MED god kommunikasjon, har ikke luksusen du har. "Det blir alltids en råd med pølsa som er for LANG", vettu. Endret 23. august 2008 av mrs_bond
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2008 #22 Skrevet 23. august 2008 (endret) Følger han etter deg på alle fire for å få en smak til? Du kommer med et problem som kun du kan løse, og forventer seriøse svar. Om du er seriøs, må du si fra til ham, om han ikke hører, må du bruke andre virkemidler. Om han blir sint fordi han er "for god", for JADA, du kan ordlegge deg slik, så får han heller ta seg en tenkepause, og finne ut om han er villig til å miste deg fordi du får for mange orgasmer i sexlivet deres. Dette virker som et ikke-problem for meg, tenk på "de fattige barna i Afrika" som aldri får orgasme. Ditt "problem" kan løses ved at du sier klart fra, de som ikke får orgasme selv MED god kommunikasjon, har ikke luksusen du har. "Det blir alltids en råd med pølsa som er for LANG", vettu. Jeg har faktisk fått gode svar, og jeg kan ikke se at DISSE hadde problemer med å forstå hva jeg skrev. De som har problemer her er de som ikke skjønner at det også kan føles som krenkelse av ens grenser når man fortsetter etter harde orgasmer også. Skal jeg godta alt fordi jeg lett får orgasme? Orgasmen siter i kroppen, ikke i ens følesesliv. Ja, jeg er heldig, og takk og pris for det. At ikke andre kvinner kan oppnå det skjønner jeg ikke....og ikke gidder jeg bry meg heller når de aldri viser empati med meg. Endret 23. august 2008 av mrs_bond
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2008 #23 Skrevet 23. august 2008 (endret) Jeg har faktisk fått gode svar, og jeg kan ikke se at DISSE hadde problemer med å forstå hva jeg skrev. De som har problemer her er de som ikke skjønner at det også kan føles som krenkelse av ens grenser når man fortsetter etter harde orgasmer også. Problemer med å forstå..? Jeg forstår at du ikke klarer å kommunisere dine behov til din partner, for da hadde du ikke hatt noe problem i utgangspunktet. Er orgasmene så harde at du ikke klarer å snakke eller gå? Endret 23. august 2008 av mrs_bond
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2008 #24 Skrevet 23. august 2008 Problemer med å forstå..? Jeg forstår at du ikke klarer å kommunisere dine behov til din partner, for da hadde du ikke hatt noe problem i utgangspunktet. Er orgasmene så harde at du ikke klarer å snakke eller gå? Det handler om å uttrykke seg riktig i situasjonen uten å såre...noe du sikkert har vanskelig for å forstå, siden du neppe har vært i samme situasjon.
Gjest Bond Skrevet 23. august 2008 #25 Skrevet 23. august 2008 Tråden er ryddet iht KGs regler. mrs_bond, mod
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2008 #26 Skrevet 23. august 2008 Det handler om å uttrykke seg riktig i situasjonen uten å såre...noe du sikkert har vanskelig for å forstå, siden du neppe har vært i samme situasjon. Detaljene om hvem som har opplevd hva betyr ingenting her. Det som betyr noe er om du klarer å formidle dine følelser og ønsker, og det får du ikke til. Hva er viktigst for deg, at du har det bra, eller at du lar være å "såre" (Og hva er såre i dette tilfellet? "Kjære, du er rett og slett så god at jeg får vondt. Skal vi ha et tegn som betyr "STOPP", uansett?")
Gjest TS Skrevet 23. august 2008 #27 Skrevet 23. august 2008 Detaljene om hvem som har opplevd hva betyr ingenting her. Det som betyr noe er om du klarer å formidle dine følelser og ønsker, og det får du ikke til. Hva er viktigst for deg, at du har det bra, eller at du lar være å "såre" (Og hva er såre i dette tilfellet? "Kjære, du er rett og slett så god at jeg får vondt. Skal vi ha et tegn som betyr "STOPP", uansett?") Hva vet du om hva jeg får til eller ei?? Det kan da like så godt være den andre som ikke fanger opp hva jeg sier. Men han ser jeg uansett aldri mer...
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2008 #28 Skrevet 23. august 2008 Hva vet du om hva jeg får til eller ei?? Det kan da like så godt være den andre som ikke fanger opp hva jeg sier. Men han ser jeg uansett aldri mer... Men ja, jeg såret han. Til slutt. Det har du helt rett i. Men da hadde det gått for langt, og jeg var full. Og jeg tør ikke snakke med han mer..
Gjest TS Skrevet 23. august 2008 #29 Skrevet 23. august 2008 Og bare for å si det, han hadde en stor en. Så det var ikke for å kompensere at han var så god i sengen....!
Gjest skjønner Skrevet 24. august 2008 #31 Skrevet 24. august 2008 Jeg tror jeg skjønner meg på ts. Noen ganger kan ting være for godt, selv under sex. Det finnes jo de som får så sterke orgasmer at de blir svimmel, kvalm, får vondt i hodet etc. Da er det bra å stoppe før det går så langt. Når man føler at det blir for mye må man si i fra, uten å kalle det voldtekt. Og den som mottar beskjeden må ta hensyn. Ellers vil de ikke kunne ha et godt sexliv.
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2008 #32 Skrevet 24. august 2008 Jeg tror jeg skjønner meg på ts. Noen ganger kan ting være for godt, selv under sex. Det finnes jo de som får så sterke orgasmer at de blir svimmel, kvalm, får vondt i hodet etc. Da er det bra å stoppe før det går så langt. Når man føler at det blir for mye må man si i fra, uten å kalle det voldtekt. Og den som mottar beskjeden må ta hensyn. Ellers vil de ikke kunne ha et godt sexliv. Kommunikasjon er en god del av samleie
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå