Gjest Gjest Skrevet 23. august 2008 #1 Skrevet 23. august 2008 Jeg får lett orgasme og min mann ser ikke ut til å skjønne at det faktisk er et problem når han bare fortsetter og fortsetter...Det føles nesten som voldtekt. Og det var dessverre det jeg sa til han, men da var jeg full. Nå er han kjempefornærmet og vil ikke snakke med meg mer! Hvordan burde jeg ha sagt det? Har han grunn til å være sur? Jeg har fortalt at jeg lett får orgasme og jeg trodde han merket det, og jeg har prøvd å ta det opp på en annen måte, men...Han er en kjempegod elsker ellers, bare så det er sagt!
Gjest *Mim* Skrevet 23. august 2008 #2 Skrevet 23. august 2008 Hm. Skjønner ikke helt problemet. Kan du ikke si stopp når det er nok?
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2008 #3 Skrevet 23. august 2008 Jeg skjønner ikke helt tror jeg. Det gjør vondt å fortsette etter orgasme? Forstår ikke din mann når du får orgasme? Hvorfor sier du ikke klart fra der og da? Hvorfor trekker du ikke ham ut, ber ham roe det ned og heller fortsetter med å suge ham? Jeg tenker at om han ikke forstår at han ikke skal fotsette så er det nok fordi du ikke gir klar nok beskjed. Han ønsker selvsagt ikke å gjøre noe som du ikke ønsker, og jeg skjønner veldig godt at han ble såret over kommentaren din. Du kaller det nesten voldtekt når han forsøker å gjøre noe han tror er godt for deg og du ikke gir skikkelig beskjed om at det ikke er godt lenger. Sex ER kommunikasjon og du gjør ikke din del av jobben. Dere må komme frem til en teknikk eller et "system" som fungerer for dere i og med at du har spesifikke og noe særegne behov. Dette er noe dere må komme frem til i fellesskap med å snakke under akten og sette ord på situasjonen og følelsene hele tiden. Samtidig må du huske å også fokusere på hans nytelse slik at det hele ikke er over ved din orgasme.
Gjest Gjest_Kjersti_* Skrevet 23. august 2008 #4 Skrevet 23. august 2008 Det føles nesten som voldtekt. Kanskje dere burde gå i terapi, eller du kan anmelde ham?
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2008 #5 Skrevet 23. august 2008 Jeg skjønner ikke helt tror jeg. Det gjør vondt å fortsette etter orgasme? Forstår ikke din mann når du får orgasme? Hvorfor sier du ikke klart fra der og da? Hvorfor trekker du ikke ham ut, ber ham roe det ned og heller fortsetter med å suge ham? Jeg tenker at om han ikke forstår at han ikke skal fotsette så er det nok fordi du ikke gir klar nok beskjed. Han ønsker selvsagt ikke å gjøre noe som du ikke ønsker, og jeg skjønner veldig godt at han ble såret over kommentaren din. Du kaller det nesten voldtekt når han forsøker å gjøre noe han tror er godt for deg og du ikke gir skikkelig beskjed om at det ikke er godt lenger. Sex ER kommunikasjon og du gjør ikke din del av jobben. Dere må komme frem til en teknikk eller et "system" som fungerer for dere i og med at du har spesifikke og noe særegne behov. Dette er noe dere må komme frem til i fellesskap med å snakke under akten og sette ord på situasjonen og følelsene hele tiden. Samtidig må du huske å også fokusere på hans nytelse slik at det hele ikke er over ved din orgasme. Har jeg spesifikke og noe særegne behov?? Jeg har sagt fra under akten...men han er så egenrådig. Men han tenker egentlig mest/bare på meg under hele akten!!! Egentlig helt fantastisk, men av og til FOR fantastisk.....
Gjest TS Skrevet 23. august 2008 #6 Skrevet 23. august 2008 Jeg er også vant med å måtte jobbe litt mer med andre menn, og å gi de nytelse. Og det liker jeg godt. Men han tillater aldri at jeg tar initiativ eller gjør noe....Men det er sikkert bra for han også.
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2008 #7 Skrevet 23. august 2008 Har jeg spesifikke og noe særegne behov?? Jeg har sagt fra under akten...men han er så egenrådig. Men han tenker egentlig mest/bare på meg under hele akten!!! Egentlig helt fantastisk, men av og til FOR fantastisk..... Med spesifikke og særegne mente jeg at jeg trodde det var noralt at de fleste kvinner kunne og gjerne øsnket å fortsette etter orgamse. Han har kanskje samme orventning og hører derfor ikke skikkelig etter. Det er mulig at vi begge tar feil og at dette ikke er normalt i det hele tatt, men det er i all fall slik stereotypen av kvinner er. Han ønsker jo tydeligvis bare å tilfredsstille deg, så da er det noe kommunikasjonen dere i mellom som ikke fungerer. Du får binde ham fast og gi ham en skikkelig omgang hvor bare hans nytelse står i fokus. Du får møte ham i døra når han kommer hjem med en blowjob eller overraske ham i dusjen med en. Du må få frem at du ønsker å tilfredsstille ham like mye som han tilfredsstiller deg og at han må gi deg litt rom av og til også. Du får rett og slett be ham slutte etter at du har fått orgasme, og gi deg en pause til å komme deg til igjen. Dersom han har din nytelse så mye i fokus skulle han vel være villig til å lytte til deg også? Og ikke minst, gi klar beskjd om når du kommer slik at han vet når han skal trekke seg ut.
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2008 #8 Skrevet 23. august 2008 Joda, det er vel ikke så vanlig at kvinner har det slik. Orgasmene kan være både lette og harde, og det er jo de siste jeg snakker om...Med de andre kan jeg også bare fortsette og fortsette og få mer og mer! Det er kanskje ikke så lett for å han å skille..Det er mest oralsex. Han vil helst forlenge nytelsen min lengst mulig, jeg får derfor ikke berøre han.... Men det spørs om det blir mere nå.
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2008 #9 Skrevet 23. august 2008 Joda, det er vel ikke så vanlig at kvinner har det slik. Orgasmene kan være både lette og harde, og det er jo de siste jeg snakker om...Med de andre kan jeg også bare fortsette og fortsette og få mer og mer! Det er kanskje ikke så lett for å han å skille..Det er mest oralsex. Han vil helst forlenge nytelsen min lengst mulig, jeg får derfor ikke berøre han.... Men det spørs om det blir mere nå. Det høres ut som om han har en "fetisj" om å gi mest mulig nytelse. Han må forstå at om du får sterke orgasmer så er det ikke godt lenger. Du får rett og slett si stopp, eller hive ham rundt og gi ham en omgang selv. Kanskje han er mer villig til å ta i mot selv når han vet at du allerede har "fått ditt". Noen klarer liksom ikke å nyte å ta i mot om han stresser med en følelse av å måtte gjenngjelde. Som jeg sa, finn andre situasjoner hvor du kan overraske ham med å bare gi ham nytelse også. En kjekk lek å finne ut nye overraskelser. Igjen er det bare kommunikasjon. Sex er kommunikasjon, det må kommuniseres også før og etter. Er han sik at han overkjører deg i all annen kommunikasjon også? Om ikke, så kan du jo høre om hvorfor han overkjører deg innen akkurat denne formen for kommunikasjon. Men konklusjonen er likevel; om du sier nå er det nok, så må han slutte. Om du ikke sier dette klart nok for ham så vil han fortsette fordi han tror du syntes det er godt og ønsker deg godt. Det er vanskelig for menn å skille mellom dag til dag og lysten som varierer og orgasmene som varierer. Da må vi forklare klart og tydelig hva vi ønsker. Å kalle det voldtekt er nok ikke løsningen på problemet.
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2008 #10 Skrevet 23. august 2008 Jeg tør rett og slett ikke prate så mye med han..Han blir så sur og fornærmet, og jeg er redd for å tirre han. Da nekter han å ha mer kontakt med meg. Han svarer ofte ikke på direkte spørsmål heller, og blir veldig fort sjalu.
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2008 #11 Skrevet 23. august 2008 Reagerer veldig på at du bruker ordet voldtekt, hvorfor gjør du det?
Ciara Skrevet 23. august 2008 #12 Skrevet 23. august 2008 Reagerer veldig på at du bruker ordet voldtekt, hvorfor gjør du det? Enig i dette. Er det voldtekt når en mann forsøker å tilfredsstille deg etter beste evne, og du får orgasme? Særlig når du ikke gir ham klare beskjeder. Jeg skjønner godt at han blir sint, hvis du bruker slike ord når du snakker med ham. Hvis jeg hadde blitt beskyldt for voldtekt når jeg bare forsøkte å gjøre mitt beste i senga - ja, jeg hadde blitt grusomt fornærmet og såret. Det er faktisk ikke alle kvinner som har menn som du, menn som jobber for at kvinnen skal ha det bra. Dere har faktisk et veldig godt utgangspunkt! Men som andre her sier, du må ta dette opp med ham på en skikkelig måte, forklare deg tydelig slik at han forstår hva du mener, og uten å bruke ord som "voldtekt".
Gjest TS Skrevet 23. august 2008 #13 Skrevet 23. august 2008 Reagerer veldig på at du bruker ordet voldtekt, hvorfor gjør du det? Fordi det føles som han trår over mine grenser. Hvordan ville en mann ha følt det om man bare fortsatte og fortsatte etter at han hadde hatt sin orgasme... Men jeg skjønner at jeg må kommunisere bedre..er vel litt redd for å såre han der og da også.
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2008 #14 Skrevet 23. august 2008 Fordi det føles som han trår over mine grenser. Hvordan ville en mann ha følt det om man bare fortsatte og fortsatte etter at han hadde hatt sin orgasme... Men jeg skjønner at jeg må kommunisere bedre..er vel litt redd for å såre han der og da også. Virker som du er den selvopptatte her, og ikke vil gi partneren din noe tilfredstillelse etter du har fått orgasme. Da voldtar han deg. Det er sterke ord og hører ikke hjemme i et velfungerende samliv, tror han blir såret av det. Hva vil du han skal gjøre etter å ha gitt deg orgasme, da?
Gjest TS Skrevet 23. august 2008 #15 Skrevet 23. august 2008 Fordi det føles som han trår over mine grenser. Hvordan ville en mann ha følt det om man bare fortsatte og fortsatte etter at han hadde hatt sin orgasme... Men jeg skjønner at jeg må kommunisere bedre..er vel litt redd for å såre han der og da også. Og det "verste" (beste) av alt er jo at jeg kan fortsette å få orgasme også etter de "sterke"....men likevel føles det av og til som et overtramp.
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2008 #16 Skrevet 23. august 2008 Og det "verste" (beste) av alt er jo at jeg kan fortsette å få orgasme også etter de "sterke"....men likevel føles det av og til som et overtramp. Hvor gammel er du egentlig?
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2008 #17 Skrevet 23. august 2008 (endret) Virker som du er den selvopptatte her, og ikke vil gi partneren din noe tilfredstillelse etter du har fått orgasme. Da voldtar han deg. Det er sterke ord og hører ikke hjemme i et velfungerende samliv, tror han blir såret av det. Hva vil du han skal gjøre etter å ha gitt deg orgasme, da? Tull. Dette gjør han helt frivillig og det er han som bestemmer. Etterpå får han selvsagt orgasme ved hjelp av den ene eller andre måten. Jeg stiller alltid opp. vet du egentlig hva voldtekt handler om. Eller det å bli utsatt for overgrep. Det handler om maktesløshet og å få sine følelser tråkket på. Endret 23. august 2008 av mrs_bond
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2008 #18 Skrevet 23. august 2008 (endret) Tull. Dette gjør han helt frivillig og det er han som bestemmer. Etterpå får han selvsagt orgasme ved hjelp av den ene eller andre måten. Jeg stiller alltid opp. vet du egentlig hva voldtekt handler om. Eller det å bli utsatt for overgrep. Det handler om maktesløshet og å få sine følelser tråkket på. Har du blitt utsatt for overgrep eller voldtekt tidligere? Endret 23. august 2008 av mrs_bond
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2008 #19 Skrevet 23. august 2008 Han har bare lekt med meg. Nekter å treffe meg mer. Stakkars, han trodde nok han var DEN elskeren, men ikke alle kvinner har problemer med å få orgasme og trenger å holde på i flere timer!
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2008 #20 Skrevet 23. august 2008 Han har bare lekt med meg. Nekter å treffe meg mer. Stakkars, han trodde nok han var DEN elskeren, men ikke alle kvinner har problemer med å få orgasme og trenger å holde på i flere timer! Du trenger hjelp.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå