Gjest Embla s Skrevet 3. juni 2003 #1 Del Skrevet 3. juni 2003 Jeg sympatiserer med Minnie, nemlig. Men nå tror jeg kanskje at jeg liker Lott@ litt også... så hva skal en stakkar gjøre da? Ikke blande seg i krangle-tråder, kanskje?! Hm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 3. juni 2003 #2 Del Skrevet 3. juni 2003 Synes ikke du er feig... Men hvorfor skal vi måtte velge noen side i det hele tatt. Jeg velger den gyldne middelvei da jeg liker begge to. Litt Ole Brumm: "Ja takk begge brukere"... Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lott@ Skrevet 3. juni 2003 #3 Del Skrevet 3. juni 2003 Jeg sympatiserer med Minnie' date=' nemlig. Men nå tror jeg kanskje at jeg liker Lott@ litt også... så hva skal en stakkar gjøre da? Ikke blande seg i krangle-tråder, kanskje?! Hm...[/quote'] Forstår deg godt jeg :D Det er ikke lett. Men, det beste du kan gjøre er å ha DINE meninger uavhengig av hva jeg og Minnie måtte mene om en sak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 3. juni 2003 #4 Del Skrevet 3. juni 2003 Jeg liker Minnie i noen innlegg og Lott@ i andre jeg, også kommer det plusselig innlegg av Lotta som jeg ikke liker, og innlegg av Minnie som jeg ikke liker... Mulig det er vi som er forvirra, men for meg så er Minnie og Lott@ på lik linje med alle andre som er her inne (bortsett fra favoriserte Embla s...), og jeg ville reagert likt uansett om det var Pjusk eller Lott@ aller Kreps eller Hege som skrev. Man får jo inntrykk, men de endrer seg jo stadig. Slik er det vel med det meste når det gjelder ett samfunn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Missuganda Skrevet 3. juni 2003 #5 Del Skrevet 3. juni 2003 Hva med meg som ikke har sansen for noen av dem. :blunke: Ta det med ro, jeg bahandler dere like som alle andre..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. juni 2003 #6 Del Skrevet 3. juni 2003 Jeg syns både Lotta og Minnie er greie å ha her jeg, og jeg gidder ihvertfall ikke melde meg inn i noen av de forsvars"gjengene" demmes. Jeg svarer på akkurat hva jeg vil svare på jeg, uansett hvem som har startet en tråd.. Og kranglinga prøver jeg å holde meg langt unna, så da er jeg kanskje feig jeg også.. Da trenger jeg ikke ha dårlig samvittighet for å ha forsura miljøet her inne ihvertfall :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau Skrevet 3. juni 2003 #7 Del Skrevet 3. juni 2003 Det blir lett sånn inne på et forum for jenter. Noen jenter er mere kranglesyke enn andre. Jeg er 100% sikker på at jenter rotter seg sammen mot andre jenter, baksnakker eller snakker dritt rett opp i tryner deres bare for å 'heve' seg over... patetisk..... Har selv være 'offer' for jenter som angriper verbalt for å får økt poularitet hos andre, som igjenn leter etter en å gjemme seg bakom. Har oppdaget nå i ettertid at det er faktisk jeg som har kommer sterkest ut av det, fordi mine behov for hevn ikke er så sterke og opptar ikke min tid i det daglige. Hva er vitsen med å legge så mye energi i å være sur, når man bruker mye mindre på å være blid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau Skrevet 3. juni 2003 #8 Del Skrevet 3. juni 2003 Jeg erklærer herved at innlegget ikke er ment å kalle hverken Lott@ eller Minnie Emmerdale for kranglesyke, jeg mente innlegget for min generelle oppfattelse av jenter(jeg er også jente) samlet på et sted, og hva som KAN skje.. (please don't kill me) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. juni 2003 #9 Del Skrevet 3. juni 2003 Jeg mener de er begge to tøffinger som ihvertfall ikke er redd for og stå på sitt, og synge ut om sine meninger. Noen ganger er jeg uenig andre ganger enig, uansett hvem som har signaturen..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. juni 2003 #10 Del Skrevet 3. juni 2003 For meg spiller det ingen rolle hvem som har skrevet innleggene - engasjerer en tråd eller et innlegg meg, så kommer meg med min mening! Noen ganger er jeg enig med brukerne her, andre ganger ikke. Sånn er det bare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molanya Skrevet 3. juni 2003 #11 Del Skrevet 3. juni 2003 Jeg elsker å baksnakke i virkeligheten, men på KG - debattforum på internett - er det dobbelt så gøy! Embla s, gjett hvor mye dritt jeg har skrevet om deg i PM'ene med meg selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 3. juni 2003 #12 Del Skrevet 3. juni 2003 Jeg blir egentlig litt oppgitt jeg.. Vil ikke holde med noen, men reagerer på at Minnie får så mange brukere (ja, jeg ser en viss gjengmentalitet her) og så mye som faktisk er ufortjent mot seg. Synes det er litt vel kaklete her noen ganger. Kvinner er kvinner verst, er det ikke det de sier.. Synes etterhvert det er mye unødvendig krangling og spydige kommentarer.Skikkelig fjortisopplegg som minner meg om ungdomsskolen.. Det skal faktisk kunne gå an å være uenige og diskutere, uten å krangle og slenge dritt. Utrolig nok... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 3. juni 2003 #13 Del Skrevet 3. juni 2003 Jeg vil herved gjøre oppmerksom på følgende: Jeg forbeholder meg retten til å lese hvert enkelt innlegg for det det er, uten å måtte ta hensyn til hvilken bruker som har skrevet innlegget. Jeg forbeholder meg retten til å svare det jeg mener og står for, uten å måtte ta hensyn til hvem andre som er for og hvem som er imot. Jeg ønsker å kunne være enig eller uenig med forskjellige brukere, uten at jeg dermed stemples som noens tilhenger. Jeg vil være enig med noen en gang, og med andre en annen gang, og slik vil jeg ha det uten at jeg får høre at jeg vingler og ikke har noen mening. Til gjengjeld lover jeg å respektere alle brukere for det de er, og ikke dømme innlegg utifra hvem som har skrevet de. Jeg lover også å ikke være krassere og mer ufin enn det jeg hadde villet være IRL. Lenge leve diskusjonene, takhøyden og respekten! Vennlig hilsen Mie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. juni 2003 #14 Del Skrevet 3. juni 2003 Et kjempebra innlegg, Mie! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 3. juni 2003 #15 Del Skrevet 3. juni 2003 Ok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 3. juni 2003 #16 Del Skrevet 3. juni 2003 Godt skrevet Mie! .. Dette burde kunne være slutten på all "hvem holder med hvem - og hører til hvilken gjeng og hvem forkjellsbehandler hvem diskusjonene" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå