Gjest Embla s Skrevet 3. juni 2003 #1 Del Skrevet 3. juni 2003 Hei, vil bare si: For en nusselig baby du har! utrolig søt! KAn du ikke ta med ham/henne på treff? jeg kan holde vedkommende mens du spiser pizza! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 3. juni 2003 #2 Del Skrevet 3. juni 2003 ENIG... og det er mange av oss! Bildet er vakkert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 3. juni 2003 #3 Del Skrevet 3. juni 2003 Hvilket bilde? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 3. juni 2003 #4 Del Skrevet 3. juni 2003 Jeg mente avatar... (Klips sin) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 3. juni 2003 #5 Del Skrevet 3. juni 2003 ÅÅåå, nå svulmer morshjertet av stolthet. Så søte dere er. Vi er stadig ute på tur vi, Milla og jeg, så det er bare å komme og holde Nå ligger hun og nøffer litt i sengen sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå