Gjest Gjest Skrevet 21. august 2008 #1 Del Skrevet 21. august 2008 Heisann. Lurte på om noen kjenner til en plass hvor en får kjøpt lange, tykke(ikke gjennomsiktig strømpebukse stoff, men vanlig sokkestoff) strømper som er lange nok til å gå over knærne, og gjerne litt oppover lårene? Noen som vet? Har veeeeldig lyst på slike, for kan ikke fordra strømpebukser og tights:S Jeg bor forøvrig i Oslo, hvis noen har en adresse eller et navn:) På forhånd takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 21. august 2008 #2 Del Skrevet 21. august 2008 henger meg på og ser om du får noen gode tips. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2008 #3 Del Skrevet 21. august 2008 www.sockdreams.com Amerikansk nettsted (de sender til Norge), med et fantastisk utvalg og hyggelige priser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2008 #4 Del Skrevet 21. august 2008 har sett dem på hm... overknee socks heter det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wildy Skrevet 21. august 2008 #5 Del Skrevet 21. august 2008 www.sockdreams.com Amerikansk nettsted (de sender til Norge), med et fantastisk utvalg og hyggelige priser. Har handlet mye fra Sockdreams og er kjempefornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 21. august 2008 #6 Del Skrevet 21. august 2008 utrolig mye stilig på www.sockdreams.com, enkelt og greit å handle fra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wildy Skrevet 22. august 2008 #7 Del Skrevet 22. august 2008 Jeg har vært veldig fornøyd i allefall.Ganske kjapp levering, flott utvalg og god kvalitet på alt jeg har fått. Tror pinadø jeg skal hive meg rundt å bestille noen nye strømper til vinteren! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duffy Skrevet 22. august 2008 #8 Del Skrevet 22. august 2008 Jeg har nettopp handlet strømper hos www.m-a-c.no og var veldig fornøyd. Men jeg vet ikke om de har sånne som går over knærne. Butikken er norsk så jeg fikk varene veldig raskt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nabodama Skrevet 22. august 2008 #9 Del Skrevet 22. august 2008 Jeg har akkurat bestilt meg garn for å strikke selv. Da får jeg dem akkurat sånn som jeg vil ha dem, både i farger og mønster. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2008 #10 Del Skrevet 22. august 2008 Jeg kjøpte lilla over kneet sokker på Lindex. Tror det var bommul. Har også et par tjukke ribbestrikka som jeg kjøte på Lindex for flere år siden. Veldig gode til høst og vinterantrekk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå