Gjest Lott@ Skrevet 3. juni 2003 #21 Del Skrevet 3. juni 2003 Det kommer jeg ikke til å gjøre! Denne debatten er nå ferdig for min del. Minnie Greit det Minnie - da er status som før = lite trivelig stemning! Men, det er jo særdeles fornøyelig å høre deg innrømme at du simpelt ikke klarer å ignorere meg. Du har jaggu dine lyse sider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bestemor Skogmus Skrevet 3. juni 2003 #22 Del Skrevet 3. juni 2003 Nå synes jeg du er ordentlig kverulerende, Minnie Emmerdale. Du skjønnte da helt sikkert at jeg snakket om den PM (og PM er jo personlige meldinger, er det ikke?) funksjonen som går utenom forumet. Jaja, det ser ikke ut som om dere forstår mer enn hva dere vil forstå, så dette fører vel ingensteds hen. Bestemor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskemannen Skrevet 3. juni 2003 #23 Del Skrevet 3. juni 2003 MERE BLOD MERE BLOD!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 3. juni 2003 #24 Del Skrevet 3. juni 2003 *bite lasse i puppen* skal gi deg blod jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 3. juni 2003 #25 Del Skrevet 3. juni 2003 ????????????????????? Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 3. juni 2003 #26 Del Skrevet 3. juni 2003 :o ????????? Her trasker man tilfeldigvis forbi, så kommer det ei helsprø kjei og BITER MEG I PUPPEN????? Hva har JEG gjort da???? Dessuten har jeg en til..Mind a bite?... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 3. juni 2003 #27 Del Skrevet 3. juni 2003 Trodde egentlig at Maskemannen var død jeg? Døde ikke han her tidligere da??? skjønner ingenting jeg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 3. juni 2003 #28 Del Skrevet 3. juni 2003 Han våkner til live av kranglete kvinnemennesker. Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 3. juni 2003 #29 Del Skrevet 3. juni 2003 Maskemannen??? Her??? Nå????? Dæven.. nå ble jeg redd!!! Liker ikke gjenferd jeg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 3. juni 2003 #30 Del Skrevet 3. juni 2003 Jordbær skrev: *bite lasse i puppen* skal gi deg blod jeg! For en hææææærlig måte å avspore en totalt idiotisk ordveksling på.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 3. juni 2003 #31 Del Skrevet 3. juni 2003 Dakkar Lassegutten *stryker trøstestryk på kinnet ditt OG plastrer puppen din* Først blir du overgrepet av en puppebitende dame helt uoppfordret. Og så kommer der gjenferd og skremmer deg. Dakkar! Komme her til Joplaya og få trøst, komme lille gutten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 3. juni 2003 #32 Del Skrevet 3. juni 2003 På tide!!! *dukker*...nå kommer det sikkert en skokk illsinte kvinnemennesker løpende med hårnåler og hårspray i hånda og angriper.... Må være varmen...eller hormoner kanskje. Eller varme, slankekurer og hormoner i en djevelsk kombinasjon kanskje?? Aaaaahhhhh....så mye deiligere å qlen, drikke Farris, kjenne sommervarmen sitre i skrotten og glise litt istedetfor. Bedre for rynker også, tror jeg. Sintrynker ser ikke bra ut. Folk får sånne nøtteknekkeransikt av det, etter noen år med nedoverlepper... Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 3. juni 2003 #33 Del Skrevet 3. juni 2003 *hikste* Takk.... ååå. det var godt *hikste* ble så redd jeg...vondt gjør det også... der ja.... hmmmmmmmmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå