Gjest Gjest_Fresh_* Skrevet 10. oktober 2008 #21 Del Skrevet 10. oktober 2008 Det er vel månedens store happening for kusina di da. Jeg synes du skal la henne få beholde den gleden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aiba Skrevet 18. oktober 2008 #22 Del Skrevet 18. oktober 2008 Jeg vil ikke orientere om sykdommer hun har.Jeg er bare kusinen hennes og har ikke innsyn i journalen hennes,ikke vil jeg si det jeg vet om henne her på nettet heller siden noen kan kjenne henne igjen,men hun har det ikke så greit for tiden.Når jeg var med henne til tannlegen i går så hadde hun på seg en bluse som hun hadde åpnet de fire første knappene i sånn at bh`n halveis kom til syne.Hun luktet sterkt av svette og det var en stor sennepsflekk på blusen.Hun hadde masse blå mascara på vippene så det så ut som lange edderkoppvipper og knallrød leppestift på munnen.Jeg spurte om hun hadde tenkt å se sånn ut når hun skulle til tannlegen,men hun insisterte og trodde antakelig at hun så veldig sexy ut. Håret var tuppert med masse hårspray. Bør jeg orientere tannlegen på hennes vegne eller er det langt over grensen? Høres ut som hun er manisk. Hun burde bli innlagt om så med tvang så hun ikke ødelegger økonomien sin på en manisk forelskelse. triste greier... Har bipolar lidelse selv men heldigvis aldri vært så på bærtur!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2008 #23 Del Skrevet 19. oktober 2008 Må man ikke være en fare for seg selv eller andre for å bli innlagt på tvang? Er enig i at denne damas pengebruk og urealistiske forelskelse er noe over grensa,men kan hun virkelig tvangsinnlegges? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TiaMaria86 Skrevet 19. oktober 2008 #24 Del Skrevet 19. oktober 2008 Må man ikke være en fare for seg selv eller andre for å bli innlagt på tvang? Er enig i at denne damas pengebruk og urealistiske forelskelse er noe over grensa,men kan hun virkelig tvangsinnlegges? Jo, man må være til fare for seg selv eller andre før de kommer og henter en for tvangsinnlegging. Det må også være bevist.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2008 #25 Del Skrevet 19. oktober 2008 Jo, man må være til fare for seg selv eller andre før de kommer og henter en for tvangsinnlegging. Det må også være bevist.. Det var da enda godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Mona_* Skrevet 12. november 2008 #26 Del Skrevet 12. november 2008 En tur på byen kommer fort opp i samme prisen.Hun får jo tannstell "på kjøpet" da,så det er jo ikke helt fånyttes? Jeg har også sluttet å gå på byen. Nå går jeg heller til tannlegen. Anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 12. november 2008 #27 Del Skrevet 12. november 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest*Fisk Skrevet 16. november 2008 #28 Del Skrevet 16. november 2008 Håper denne tråden bare er bløff. Ikke vært borti flere dømmende folk... Ingen her som har vært hodestups forelsket? Urasjonelle ting vi finner på da.... Og det GÅR ann assa å forelske seg i noen man vet man ikke kan få.... Man kan ikke noe for hvem man forelsker seg i, og hvis det er hennes høydepunkt burde vi vel bare unne henne det? Er jo hennes problem om hun blir blakk og må leve på luft og kjærlighet resten av mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2008 #29 Del Skrevet 17. november 2008 Enig med Fisk her.Makan til nedsettende kommentarer skal man lete lenge etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2008 #30 Del Skrevet 17. november 2008 Håper denne tråden bare er bløff. Ikke vært borti flere dømmende folk... Ingen her som har vært hodestups forelsket? Urasjonelle ting vi finner på da.... Og det GÅR ann assa å forelske seg i noen man vet man ikke kan få.... Man kan ikke noe for hvem man forelsker seg i, og hvis det er hennes høydepunkt burde vi vel bare unne henne det? Er jo hennes problem om hun blir blakk og må leve på luft og kjærlighet resten av mnd. Janteloven, vettu. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 17. november 2008 #31 Del Skrevet 17. november 2008 Hun får ikke gå der mere.Hun betrodde seg til tannlegen men ble avvist. Det endte med at hun fikk en kombinasjon av sammenbrudd og raserianfall på tannlegekontoret.Hun nektet å gå derifra så de måtte ringe et vaktselskap for å få henne fjernet.Fastlegen hennes ble orientert og de vurderer innleggelse. Jeg skrev ikke tråden for å disse henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 17. november 2008 #32 Del Skrevet 17. november 2008 Uff, stakkars! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 17. november 2008 #33 Del Skrevet 17. november 2008 Det er faktisk synd på henne ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2008 #34 Del Skrevet 17. november 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2008 #35 Del Skrevet 24. november 2008 Stygt av meg å le men..Ønsker kusinen god bedring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 9. desember 2008 #36 Del Skrevet 9. desember 2008 Hun er bedre nå ja.Hun ble forresten vurdert for frisk til å innlegges,men fastlegen og psykiatrien har henne under oppsyn.Hun snakker imidlertid fortsatt mye om tannlegen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. mai 2012 #37 Del Skrevet 16. mai 2012 Ta med deg kusimen din en tur ut på byen og introduser henne for single menn, så kommer hun nok ned på jorda igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. mai 2012 #38 Del Skrevet 16. mai 2012 Jeg ville ringt sosialkontoret og forklart dem hva så skjer, da hadde DE kunnet nekta henne penger når hun trenger krisehjelp. Og så bør du fortelle tannlegen alt du ser og observerer med kusina di om d som har med saken å gjøre til tannlegen. Hun opptar jo plassen til de som VIRKELIG trenger tannlegen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2012 #39 Del Skrevet 16. mai 2012 Han er gift og har barn i tenårene.Hun er i slutten av trettiårene og er ugift uten barn.Hun lever av rehabiliteringspenger og lever på rundt 10000kr i måneden.En stor del av disse går til dyr sminke,permanenter,hårfarge og til tannlegeregninger.Hun går en gang hver tredje uke og da betaler hun nesten 900 kr for rensing av tenner,plakkfjerning og lignende.Noen ganger får hun krisehjelp på sosialen fordi hun er blakk. Hun har ingen sjans i h..... på denne mannen. Hun har ikke sagt noe til ham om avstandssvermeriet sitt,men hun har betrodd meg at hun synes at han er sååååå kjekk og at hun vil si det til han snart. Hun har ikke utseendet med seg i særlig grad ,men hadde hun prøvet å finne noen mere oppnåelig så hadde det kanskje vært håp for henne også.Selv er jeg relativt velstående ,men kunne aldri fått meg til å bruke sånne summer på tannhygiene. Dette hørtes kanskje litt brutalt ut,men hvordan får jeg henne på andre tanker? Hvilke tannlege er som tar imot en pasient hver 3 uke for slik behandling? Den tror jeg ikke på 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. mai 2012 #40 Del Skrevet 16. mai 2012 Hvilke tannlege er som tar imot en pasient hver 3 uke for slik behandling? Den tror jeg ikke på Antageligvis har tannlegen sett seg lei av gnål og mas fra denne kusina, og tatt henne inn for å få ro og sjelefred til å ta seg av de pasientene til de pasientene som trenger d mer enn henne. I tillegg til penger selvfølgelig.. Jeg kjenner f.eks. tannlegen min (jeg bor pä et knøttlite sted), og legen min er ganske grei, men ALDRI i livet om jeg kunne tenkt meg å renne ned dørene der kun for vedlikehold. Jeg har nemlig andre ting å bruke trygden min på. Nå ser jeg lenger oppe i tråden at han ble piss forbanna for noe, og at hun dermed ikke er pasient hos han lengre.. Da får hun klare seg med fluortannkrem og tannbørste som de fleste andre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå