Gå til innhold

Trygdet kusine som er hypp på tannlegen

Gjest Huffameg

Anbefalte innlegg

Hun er bedre nå ja.Hun ble forresten vurdert for frisk til å innlegges

Hun ville isåfall vært pasienten med verdens reneste tenner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stakkars!

Det samme skjedde med meg da jeg gikk til psykiateren. Gikk dit en gang i uken, og jeg blomstret og ble "frisk" fordi jeg var så forelska!

Jeg fikk livsgleden tilbake, og var høyt oppe.

Etter en tid hos psykiater skjønte han stoda, men jeg ville ikke åpne meg fordi jeg ikke ville miste han.

Vi pratet om plagene og problemene mine, men han fikk meg ikke til å prate om forelskelsen.

Til slutt ble jeg tildelt en kvinnelig behadler og jeg ble helt knust...

Dette er 1 år siden nå, og jeg sliter fortsatt med kjærlighetssorg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Stakkars!

Det samme skjedde med meg da jeg gikk til psykiateren. Gikk dit en gang i uken, og jeg blomstret og ble "frisk" fordi jeg var så forelska!

Jeg fikk livsgleden tilbake, og var høyt oppe.

Etter en tid hos psykiater skjønte han stoda, men jeg ville ikke åpne meg fordi jeg ikke ville miste han.

Vi pratet om plagene og problemene mine, men han fikk meg ikke til å prate om forelskelsen.

Til slutt ble jeg tildelt en kvinnelig behadler og jeg ble helt knust...

Dette er 1 år siden nå, og jeg sliter fortsatt med kjærlighetssorg.

:sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg lurer på hvordan d står til med kusina til TS nå, har denne kusina fått hjelp til å takle sine ting? Syntes litt synd i henne siden hun ikke forsto at d var en håpløs forelskelse som tilfeldigvis kosta mer enn d smakte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også sluttet å gå på byen. Nå går jeg heller til tannlegen. Anbefales!

Helsike, at jeg ikke har kommet pådet før. tidlig hjem,og ikke fyllesyk,gnagsår etter vonde sko, men med en ren kjeft. :skratte: :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antageligvis har tannlegen sett seg lei av gnål og mas fra denne kusina, og tatt henne inn for å få ro og sjelefred til å ta seg av de pasientene til de pasientene som trenger d mer enn henne. I tillegg til penger selvfølgelig..

Jeg kjenner f.eks. tannlegen min (jeg bor pä et knøttlite sted), og legen min er ganske grei, men ALDRI i livet om jeg kunne tenkt meg å renne ned dørene der kun for vedlikehold. Jeg har nemlig andre ting å bruke trygden min på. :popcorn:

Nå ser jeg lenger oppe i tråden at han ble piss forbanna for noe, og at hun dermed ikke er pasient hos han lengre.. Da får hun klare seg med fluortannkrem og tannbørste som de fleste andre!

Det er omvendt med meg og tannlegen. Er lei maset hans om at jeg må komme. Jeg vil ikke dit. Han inviterer,så skal jeg i tillegg betale for det :skratte: :skratte: :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Det er omvendt med meg og tannlegen. Er lei maset hans om at jeg må komme. Jeg vil ikke dit. Han inviterer,så skal jeg i tillegg betale for det :skratte: :skratte: :skratte:

D skulle vært en rimelig mellomting :skratte: Skulle vært bl.a til legen selv om jeg som sagt liker h*n, men våger ikke fordi jeg er redd d jeg må få gjort skal gjøre vondt (en liten utvekst som må fjernes). Dermed skulle jeg hatt kun et øyeblikks snev av den galskapen denne kusina har så jeg fikk d gjort :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Gjest

Lurer på åssen det går med kusina til ts jeg...

Fikk hun seg noen gang en type, eller går hun bare rundt og drømmer om tannlegen enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...