Gå til innhold

Microgynon


Gjest Emmanuelle

Anbefalte innlegg

Et spørsmål jeg håper noen der ute har svaret på. :)

Går på Microgynon, gjort det nå det siste halve året. Er på min 4 dag i min pillefri uke. MÅ det være 7 dager? Kan jeg, uten videre komplikasjoner(uten fine ting som mellomblødninger og lignende) bare begynne på det nye brettet mitt nå? Noen som har peil?

Ja, jeg gjorde det for å endre hvilken dag jeg får mensen på. Tror faktisk det var akkurat den fjerde dagen jeg startet på nytt brett også, da hadde jeg allerede fått mensen, og den varte som normalt. Utover det ble det ikke noe blødningskluss, men denslags er jo veldig individuelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest hagenissen
Ja, jeg gjorde det for å endre hvilken dag jeg får mensen på. Tror faktisk det var akkurat den fjerde dagen jeg startet på nytt brett også, da hadde jeg allerede fått mensen, og den varte som normalt. Utover det ble det ikke noe blødningskluss, men denslags er jo veldig individuelt.

Godt å høre! Da prøver jeg på det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sverger til microgynon. ENESTE som faktisk fungerer for meg. Har ikke hatt noe særlige bivirkninger. Et stort pluss er at den er billig. betaler bare 79 kr. Genialt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...
Gjest Gjest

Har bare poitive erfaringer av p pillen Microgynom! Gikk før på mercilon som var helt grei, men et stort minus at jeg fikk mye mellomblødninger som varte lenge. Når jeg begynte på microgynom forsvant mellomblådningene med engang. De tre første dagene hadde jeg mye magesmerter og følte meg litt ''oppblåst'', men etter en uke merker jeg ingenting. Har fått større pupper, bedre sexlyst, ingen humørsvingninger, mye finere hud (nesten aldri kviser lenger), god syklus osv. Så jeg er kjempefornøyd! :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...